Vapaa kuvaus

Heps o/ Ajoin pari vuotta sitten erittäin pahan kolarin moottoripyörällä ja siksi siis nyt täällä kun on tylsää..eli tee pliis sille jotain..! ..toipuminen on onnistunut erittäin hyvin..sivullisen silmin ei ole huomattavissa enää mitään, vaikka prkleesti murtui luita, perna repesi jne. jne. jne..mutta ei siitä enempää, kysy lisää jos kiinnostaa..! :) ..mukavaa alkavaa kesää kaikille..! :) Suosikkibändit/artistit: monia Lempikirjat: - Vapaa-aikanani: prätkäily, liikunta.. Katson tv:stä mieluiten: - Kotieläimet: ei ole En pidä: - Parhaat matkakohteet: - Ruoka & juoma: - Koulutus: Ammattikorkeakoulu Koulut: VAMK Työskentelen: sairaslomalla.. Ase tai siviilipalvelus: Hiukkavaara,Oulu--Rynnäkköjääkäri Yhdistykset/kerhot: - Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä Hakusanat: -

Aloituksia

0

Kommenttia

327

  1. ..se nyt vaan on niin surullista kun ihminen on edelleen näin stanan tyhmä! ..ja tiedän kuuluvani siihen älykkäimpään osaan…sehän ei tarkoita älykästä, mutta riittävän älykästä tajutakseen tyhmyyden määrän.. :p ..about 5 miljardia vuotta evoluutiota ja tähän on päästy..ei kovin vahva aloitus.. :D
  2. 3 / 17