Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

294

  1. Mun äänet vaan kaikuu /huutaa mun omat ajatukset,kun mua ahdistaa oikein vaan superina.Tosi ahdistavaa,kiljuu mun ahdistavat ajatukset oikein rääk rääk rääk,argh..
  2. Joo,aivan tarvii muuten muistaa se,että on oikeus yrittää elää omaa parasta elämää,vaikka ei skitsofreenikkona paljon tuottaisikaan.
    Mä täytin just 37,mulla on just nukkumiseen 200mg seroquel ja 30 mg opamox ,kun menen sänkyyn,luen siinä sitten kirjaa niin kauan,että komeampi puolisko sanoo,että pitää alkaa nukkumaan.Muahan voi toki väsyttä,mutta uni tulee vain lääkkeillä.
    Uskontopelkotilalla tarkoitan sitä,kun mua pelottaa ja päässä on syyttävä ääni.Mua on tosi paljon syyllistetty elämän aikana.Mulla on ikuiset arvet päässä,siellä on ääniä,jotka tietää,että kaikki on mun vika ja mua rangaistaan.
    Mulla itsellä on tosi symppis suhtautuminen uskontoon,että kaikki sais anteeksi,kun ollaan viattomia sieluja alunperin,mutta mun menneisyys ja mun kiusaajat kiljuu mun päässäni.
    Yksi yö tässä,kun yritin käydä sisäistä keskustelua syyllisyydestä,että hei nyt mietitään mikä vaivaa,miksi tuntuu tältä,niin ei sekään auttanut,ku minuutiksi...
    Mulla on sellainen yläkerran naapuri,joka huutaa kaikkea törkeää autonsa väärin parkkeeraville,että huora,pummi,alkoholisti,idiootti jne.Lisäksi kuulen,kun se puhuu puhelimeen just meidän makuuhuoneen kohdalla,joskus kuulen kun se huutaa jollekin.
    Saan siitäki sellaisia pualharhoja,että nukkuessa/lääkkeissäni luulen,että se soittelee jonnekin ja valittaa musta:)
    Lisäksi näen kauheita painajaisia ja huudan ja puhun unissani paljon.
    Miten sun pelot?Mitä pelkäät eniten tai useammin?
    Coming in to terms,yes,too true,sen olen kyllä saavuttanut.
    Mulla on vähän paha,kun mulla on jäänyt sellainen haluaisin näyttää kauniilta-moodi päälle ja se aiheuttaa tosi paljon syyllisyyden tunteita.Jotain tosi ikävää,tosi syvää syyllisyyden tuntoa,mulla kun näitä issues riittää.Mulla on tosi pahoja traumoja ja on niiiiin vaikeaa nauttia elämästä ja siitä kaikesta mitä mulle nyt vanhimmiten on siunaantunut.
    Voiko kiitollisuus voittaa syllisyyden ? Hmm...
    Secret,onko vuosia siunaantunut jo montaitselläsi?Tsemppiä siulle.
  3. Kauniisti sanottu:)
  4. eikö sinulla ole kontrollikäyntejä psykoosin jälkeen?Ilmeisesti et lääkereseptejä uusiessasi kerro oireistasi?Tosin varmaan ne vaan lisäisi sitä ketipinoria?Olisko siitä haittaa?Tai no onhan ketiapiinista haittaa,ei voi syödäkään mitään,jotta ei lihoa...