Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jokutyyppi19
profiilit
jokutyyppi19
jokutyyppi19
Vapaa kuvaus
Aloituksia
91
Kommenttia
3402
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tule vaan vakkariksi, jos haluat. Kuten siiliö sanoi: vakkari=vakiokävijä, eli käy täällä usein kirjoittelemassa samalla nimimerkillä. Kannattaa rekisteröityä, sillä vakkarien nimimerkkejä pöllitään usein.
27.02.2014 18:46
Hups... Tuo olikin 10-14... Ja minä olen 15... Tosin olin kiinostunut samoista asioista myös 14-vuotiaana.
27.02.2014 17:29
Minua kiinostaa psykologia. Etenkin mielisairaudet ja muut sellaiset.
Lisäksi olen kiinostunut synkistä, sairaista, pelottavista ja ahdistavista asioista.
Ja päihteistä tulee luettua paljon tietoa.
Musiikista en useimmiten etsi tietoa, mutta laskisin sen silti kiinostuksen kohteisiini, koska kuuntelen sitä jatkuvati ja monipuolisesti.
27.02.2014 17:27
Korjaus tekstiisi: normaalit haukkuvat muita, normaalia "paremmat" eivät.
Minä kyllä voisin seurustella ylipainoisen kanssa, mutta kukaan ei halua seurustella minun kanssani... Johtunee luonteestani.
27.02.2014 17:11
Jeesus oli erittäin älykäs huijari ja hyvä puhumaan. Jotkut uskovat hänen sanoihinsa vielä tänäkin päivänä. Hän jopa onnistui lavastamaan monia ihmeitä, kuten oman kuolemansa ja ylösnousemuksensa.
27.02.2014 17:03
"Hei, ei semmosta ole olemassakaan! Siks just jotkut psykopaatti-/kannibaalileffat saa aika hyvin pulssin nousemaan."
Psykopaatit ja kannibaalitkaan tuskin hyökkäävät kimppuusi... Itse en pelkää elokuvien katsomisen jälkeen, enkä saa painajaisia. Joskus harvoin tulee pieni pelon, tai ahdistusen tunne leffan aikana.
27.02.2014 16:57
C poika.
27.02.2014 16:47
On niitäkin, jotka eivät mene massan mukana, esim. Eleanoora Rosenholm, Kuusumun profeetta ja Yona.
22.02.2014 13:45
Unohdit minut.
22.02.2014 13:32
Cabin fever
Skeleton crew
Pink Floyd - The wall
20.02.2014 15:19
Tuskinpa aloittaja odotti näin paljoa samanhenkisiä kommentteja...
Minäkään en halua pilata vapaa-aikaani tapaamalla kavereita. Näen heitä liikaa jo koulussa. En oikeastaan edes pidä heistä. Liikun porukassa vain, koska yksinäisyys ei ole kouluympäristössä kannattavaa.
19.02.2014 15:20
Google kääntäjän mukaan se on: Päivittäisestä toiminnasta gigu. Win Bernu ot myo juog nyye. derless ne Garr jierlox mayeivi hall. Tre on juto nawhre Bert pidättää helmi. laoder minulle traox vous huyhku Loolu, voen hytru kiltyjuplo plert LAR! Jas lähestyy HEW Nero Mooh ilju. Har ot GALMAR Klux.
18.02.2014 19:42
"Käväisin etusivulla, enkä vieläkään ymmärrä miten Nuuskamuikkunen liittyy tähän..."
Peliin, vai emäntään? Nuuskapoika nimittäin (kuten siiliö sanoi) ei liity emäntään millään tavalla.
Aika jäännä, että emäntä ei koskaan vanhene... Juoniaukko? Vai paljastuukohan syy myöhemmin?
Kannabistornijutut olivat parhaita. Ja Pyhän Pietarin ja mustan enkelin sekoilut.
Satutko muuten muistamaan, miksi Kuuti karkoitettiin Kuutimaasta? En saa syytä päähäni millään...
17.02.2014 20:43
Emäntä = Micshushia. (sukunimi ei muistaakseni ole tiedossa)
Hänellä on myös ilkeä sisko: Icshushia.
Lisäksi heillä on useita serkkuja, joiden nimiä ovat ainakin macshusia, sushia ja paskhushia.
Siiliö voi todistaa väitteeni todeksi.
Lisäksi emännällä on... eikun oli... olentoja, joista osa (esim. harmittomat) olivat harvinaisia.
17.02.2014 18:53
[Roberto]
Syön yöpalaksi L.C:n kvanttipurilaista pienessä kahvilassa. Kvanttipurilainen ensin maksetaan ja sitten se joko tuodaan, tai ei tuoda. Pihvin sijasta välissä on kissa, joka on ehkä kaasutettu hengiltä, tai ehkä vielä elossa. Jokainen itseään kunnioittava nörtti syö niitä, vaikka huhujen mukaan joku oli joutunut joskus ostamaan 42 purilaista (126 €!), ennen kuin sai ruokaa. Se tosin lienee urbaani legenda, sillä todennäköisyys on erittäin pieni...
17.02.2014 18:44
Samaa mieltä! :) (siis sinun kanssa, en aloittajan)
17.02.2014 15:57
Olen mukana samalla hahmolla, kuin ennenkin.
16.02.2014 12:44
Kyllä: hahmoni on sukua Williamille ja Efalille. Hänen isänsä, Larry "Creepy" Crent Lutch karkotetiin tähän maailmaan. Roland ei kuitenkaan sitä tiedä, joten asia ei häirinne RoPemme maailmankuvaa.
[Roland]
Jätän viestin Bruce West nimiselle palkkionmetsästäjälle, jonka tiedot sihteerini minulle hankki. Viestissä annetaan yksinkertainen tehtävä: Tapa USEU:n (EU:n demokraattinen yhdysvalta) hallitijat. Palkkio on ruhtinaallinen. Sillä voisi vaikka ostaa oman valtion. Ei minulla olisi varaa antaa pois noin paljon rahaa, mutta minulla ei ole vaihtoehtoja.
Ne tietävät. Ne paskiaiset KIRISTÄVÄT minua. Ei olisi ollenkaan hyvä, jos kansa saisi tietää, että omistan L.C:n palvaamon. Se myrkyllistä ruokaa kidutetuista olennoista tekevä yritys ei sopisi ollenkaan lääketehtailijan imagooni. Lisäksi luonnonsuojelijaterroristit suuttuisivat minule. En ehkä eläisi viikkoakaan.
Siispä maksan palkan, joka ajaa minut melkein konkurssiin ja palkkaan palkkionmetsästäjän suorittamaan tehtävää, johon todennäköisesti kuolee. Toivottavasti hän suostuu. Tietojen mukaan hän tosin on kunniallinen, mutta eikö kuka tahansa hylkäisi moraalinsa hetkeksi, jos saisi tuollasen palkkion?
16.02.2014 12:32
Profiilista löytyy tietoja.
16.02.2014 12:04
Tulos: "Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 32 sekuntia ja testipistemääräsi on 135 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma."
14.02.2014 22:51
136 / 171