juha260

Suosikkibändit/artistit: Paramore
Suosikkileffat: The Lord of the Rings, Alien vs.Predator
Vapaa-aikanani: lenkkeily
Katson tv:stä mieluiten: Kauhukeittiö. Supertehtaat, Supernatural
Kotieläimet: koira
En pidä: valehtelu
Parhaat matkakohteet: Kanariansaaret mutta haluan Kreikkan
Ruoka & juoma: Omatekoiset
Koulutus: Ammattikoulu
Koulut: Ammattiopisto Varia, Havukosken yläaste ja Havukallion Alaaste
Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen
Työskentelen: Fazerilla
Ase tai siviilipalvelus: Santahamina, Kaartinjääkäri
Siviilisääty: Sinkku
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia9 aloitusta · 506 kommenttia
- Nykyään harmittaakin että menin tuollalailla hänelle avautumaan mutta en vaan voi tunteilleni mitään...
- Tuolta treffien puolelta niitä löytyy mutta muistakkin miettiä kunnolla jos haluat väliajan naisen kanssa hän nimittäin voi ottaa sen täydellisenä erona
- Samat sanat omalle P:ni. Valitettavasti hänet sen takia menetin kun häntä en silloin satuttaa halunnut
- Milloinkohan sellainen uusi mahdollisuus tulee itse tässä nyt helmikuun alussa jouduin ottamaan väliajan kun mummoni(lapsuuden paras kaveri) kuoli ja aloin olla ilkeä sen takia naiselleni. Mietin asiaa hänen kannaltaan koko yön ja päädyin siihen että käsittelen sen surun yksinäni niin kuin aikaisemminkin etten satuta häntä siinä aikana. Pyysin häneltä anteeksi jo samana iltana ja pyysin saada nähdä viikon päästä "erosta" mutta hän ei vaan tullu meinasin nimittäin alun perin häntä kosia. No sitten pari kuukautta meni itkiessä ja viinan kanssa läträtessä että jotenkin sai nukuttua ja selvinpäin oli pakko tunnustaa monesti hänelle että miten paljon häntä rakastan mutta hän oli löytänyt jo uuden ja tässä nyt sitten selvinpäin kärsitään sydänsuruista kun eksäni suuttui niistä kun sanoin rakastavani häntä. Olen rakastanut siitä päivästä kun tapasimme vaikkei se välillä siltä vaikuttanut aiempi yksinäisyys jätti jäljet joiden takia saan nyt kärsiä.
Vai olisiko mahdollista että saisin uuden mahdollisuuden? - Jos tosirakkaus ei enään huoli takaisin niin on pakko tyytyä johonkin muuhun tai elää loppuelämänsä yksin ja kärsiä se mitä menetti. Itse joudun tällä hetkellä mietiskelemään noita asioita kun surun takia jouduin naisestani luopumaan etten satuttaisi häntä sen prosessin aikana. Mielestäni tuo jälkimmäinen vaihtoehto on järkevin eikä enään valehdella itselleen etteikö rakastaisi sitä ainoaa oikeaa
- Vaikka miten yrittää unohtaa niin ei pysty. Hän jää päähäni ehkäpä ikuisesti naisena josta todella pidän... Silloin eropäivänäkin mietin vain ja ainoastaan hänen parastaan kun tarvitsin sitä väliaikaa. Olin sinä iltana kusipää kun yritin purkaa suruani kiusaamalla häntä vaikka oikeasti olisi vaan pitänyt halata ja pussata...
Välillä toivon että olisi aikakone jolla palata samaan päivään ja osoittaa niitä pieniä huomionosoituksia eikä miettiä mitään isompaa kuten kosinta - Luinpa tämän liian myöhään:( itse juuri tein tuon virheen että jätin tyttöystäväni sen takia etten satuttaisi häntä enempää suruaikana. nyt en ehkä ikinä saa häntä takaisin
- Tapasin ihanan naisen tuolla S24 treffien puolella. Kummallakin oli aika samanlainen tilanne että olimme yksinäisiä. Kirjoiteltiin monta kuukautta Treffeissä, Skypessä ja Whatsappissa(jopa 8h päivässä:)) ja seurustelimme 4 onnellisinta kuukautta mutta sitten mummoni kuoli ja toivoin väliaikaa koska masennuin ja olin ilkeä sen takia naiselleni, mutta valitettavasti hän ei enään halunnut palata yhteen:(
- Tapasin ihanan naisen tuolla S24 treffien puolella. Kummallakin oli aika samanlainen tilanne että olimme yksinäisiä. Kirjoiteltiin monta kuukautta Treffeissä, Skypessä ja Whatsappissa(jopa 8h päivässä:)) ja seurustelimme 4 onnellisinta kuukautta mutta sitten mummoni kuoli ja toivoin väliaikaa koska masennuin ja olin ilkeä sen takia naiselleni, mutta valitettavasti hän ei enään halunnut palata yhteen:(
- No jossain tapauksissa kun itselleen todella tärkeä henkilö kuolee tai tekee kuolemaa niin on parempi pitää väli aika että sureva ihminen ei masenna hänelle todella rakasta ihmistä jos rakkaus on todellista palataan yhteen kun suru on läpikäyty. Väliaika pitää vaan ilmaista oikealla tavalla eikä kiusata kumppaniaan se voi johtaa vakavampiin seurauksiin ja suru jatkuu pidempään. Itse tämän olen kokenut
- Olenkin kuullut tämän tarinan rakastamaltani henkilöltä mutta valitettavasti suhde päättyi liian lyhyeen... Luovuttamalla en olisi häneenkään tutustunut.
- Hei
Missäpäin asust? - Ehkä tässä jonkin aikaa menee. Todella kyllä nautin ajasta minkä hänen kanssaan sain olla
- Ps
Olen siis syvästi rakastunut tähän naiseen vaikka hän olikin ensirakkauteni enkä halua että hän satuttaa itseään tuon uuden "laastarin" kanssa. Kun meidän suhteemme ei kaatunut pettämiseen tai todelliseen rakkauden puuttumiseen - Hän oli 18 ja itse olin 23. Hän oli henkisesti ikäistään huomattavasti aikuisempi kuitenkin. Tuskimpa se yli 40 vuotiaiden kumppanin löytäminen silti mahdotonta on;)
- Todella toivon niin. Eihän se meidän ero johtunut mistään pettämisestä tai hyväksikäytöstä toivoin vaan saavani pienen miettimisajan ja näin monen naisen tapaamisen jälkeenkin rakastan yhä tätä menettämääni naista
- Ensimmäinen kerta nyt menee ihmetellessä mutta kaiken sen jälkeen mitä kävimme läpi toivoisin saavani toisen mahdollisuuden. En välttämättä tänä vuonna vaan joskus...
- Kyllä siitä paskastakin pystyy nousta. Yhteen aikaa minullakin kaikki vaikutti epätoivoiselta mutta tein asialle jotain ja sain pari kaveria ja oikea onni tuli kun löysin ihanan naisen vaikkei suhde kestänytkään viellä niin olin sen ajan todella onnellinen mutta vslitettavasti en osoittanut sitä hänelle
- Todennäköisintä on että täältä etsitään parisuhdetta sen takia että toinenkin osapuoli on yksinäinen tai käynyt yksinäisyyden läpi ja ymmärtäisi tätä parisuhteen etsijää paremmin. Itse olen näin tehnyt mutta loppujen lopuksi löysin kumppakin tuolta Treffejen puolelta. Suhde ei tosin kestänyt yhteensä kuin jonkun 8 vuotta mutta oli elämäni parasta aikaa ja edelleenkin elättelen toiveita siitä että hän pystyisi antamaan minulle anteeksi sen henkisen romahtamisen ja voisin parantaa tapani...
Joten suosittelen jokaisen täältä kumppania hakevan siirtymään tuonne treffien puolelle ja muuttamaan ajattelutapaansa. Eivät naiset sen nirsompia ole kuin miehet kaikki riippuu vaan omasta kuvasta ja ensimmäisestä viestistä ja kaiken lisäksi jos se kumppani löytyy niin taistelkaa sitä yksinäisyyden kaipuuta vastaan koska voi käydä jotain mitä kadutte myöhemmin - En usko että ne eksäsi tunteet sinua kohtaan minnekkään ovat kadonneet silloin ei vaan ollut viellä oikea aika seurustella