Joudun kysymään neuvoja:
Eli tilanne on tämä erosimme ensirakkauteni kanssa tämän vuoden helmikuun alussa ja pysyimme Fb kavereina. Kaduin eroamme jo samana iltana erosta ja pyysin eksääni tulemaan sinne missä ensimmäistä kertaa tapasimme. No hän ei tullut vaan laittoi Facebookissa viestiä että haluaa olla kaverintapainen mulle. No siinä itse ratkesin ryyppäämään ja kuitenkin keskustelimme eksäni kanssa usein facebookin välityksellä niin kuin ennen eroa ainoastaan nyt oli aiheena kummankin nettideittailut. No yhtenä päivänä sitten kysyin että onko hän löytänyt uuden jo sieltä treffeiltä ja vastaus oli myöntävä ja onnittelinkin häntä aluksi siitä. No yöllä alkoi itkettämään ja oli pakko tunnustaa eksälle että häntä rakastan ja olin ostanut hänelle korvakorut lahjaksi silloin kun meidän oli tarkoitus tavata ja sopia. Se meni sitten riidaksi missä eksäni ylisti uutta miestään paljon paremmaksi kuin minä olin ja sanoi että kun seurustelimme se oli ihan paskaa koko aika. Sitten yksi päivä kysyin että mitä kuuluu niin vastaus oli lyhyt "hyvää kuuluu. En nää enään mitään järkeä keskustella kanssasi mistään" "eksän kanssa ei voi olla kaveri" ja sen jälkeen on ollut hiljaista. He ovat nyt seurustelleet viikko ennen vapusta lähtien ja mies on laittanut Fb profiiliinsa että parisuhteessa mutta eksäni ei ole. Mistä tälläinen käytös eksältäni voi johtua jos kerran miehen kanssa on onnellinen?
Meidän suhde kaatui siihen kun mummoni teki kuolemaa ja eksä oli sitä todistamassa. Samana iltana surin mummoani ja kiusasin sitten eksääni surun takia että hän meni sohvalle nukkumaan. Siinä sitten mietin koko yön että mikä olisi hänen kannaltaan paras ratkaisi niin päädyin siihen että on parasta että suren yksin kun siihen olen tottunut ja siitähän se ero sitten tuli vaikka toivoin vaan väliaikaa ja eksä oli jo seuraavana päivänä samalla deittisivustolla jossa tapasimme. Rakkauteni häntä kohtaan on aitoa vaikkei hän sitä uskokkaan ja todella halusin korjata virheeni mitä tein mutta onko se enään mahdollista? vai onko eksäni nykyinen suhde vaan kulissia? ja että onko hänellä enään tunteita minua kohtaa kaikesta huolimatta?
Kiitos vastauksista jo etukäteen
Ihmettelen
2
96
Vastaukset
- 2+3
Anelemalla ja ruikuttamalla et valitettavasti saa häntä takaisin. Joskus nuorena tein saman virheen ja tajusin, ettei se niin vain mene. Menetät viimeisetkin arvostuksen rippeet hänen silmissään tuolla lailla.
Tällä hetkellä et voi oikein tehdä mitään muuta kuin ottaa opiksi tuosta ja koittaa olla toistamatta tuota virhettä mahdollisessa seuraavassa suhteessa sitten joskus. Anna ajan kulua ja koita olla miettimättä tuota enää isommin. Ymmärrän, että kaipuu ja ikävä on varmasti kova, mutta nyt on käynyt näin ja sun pitää yrittää elää sen kans. Tuskin se elämä kuitenkaan tuohon sulla kaatuu?
Koskaan ei tiedä miten tulevaisuudessa käy, mutta siitä voit olla lähes sata varma, että ette tule takaisin yhteen päätymään, jos jatkuvasti sitä toivot ja odotat. Särjet siinä vain itseäsi.
Lopeta hänen ajattelu ja tuon ajan takaisin haikailu. Yritä pysyä lujana ja mene elämässä eteenpäin. Näin se vain valitettavasti menee. Pääset hänestä joskus aikanaan yli ja voit kohdata jonkun toisen, jota rakastaa ja tulla rakastetuksi.
Tsemppiä ja voimia sinne.Nykyään harmittaakin että menin tuollalailla hänelle avautumaan mutta en vaan voi tunteilleni mitään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2866299Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652009- 1801770
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141225Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181651130Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71106Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411001RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49971Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288952