En halua olla enää yksin. En ole komea enkä rikas. Miten ruma köyhä saa naisen?
Olen liian yksinäinen kun kavereitakaan ei ole montaa.
Miten saa tyttöystävän
7
220
Vastaukset
- asd2312342
Noh, joko teet itsellesi jotain - Voita lotossa, tee töitä, rikastu jollain muulla keinolla tai sitten teet itsellesi jotain, treenaa, käy plastiikkakirurgilla, hanki trendikkäämpi ilme, hengaile trendikkäämpien ihmisten parissa yms.
Tai, ota joku sellainen "köyhä ja ruma" joka kelpuuttaa sinut tuollaisena. eli laske omat standardisi NIIN alas että joku kelpaa sinullekkin.
Idästäpäin saa myös tuontivaimoja, ehkä se voisi myös olla ratkaisu?- mitä vielä
Tarttee kuule pätikkää, että idästä ketään saa. Tuntevat
nääs arvonsa.
- työmies sinkku
Joe ei ole rikas niin idästä ei saa mitään vaimoja tai naista kun ei voi matkustaa itään ja sitä naista tarvii elättääkin vielä. Idän reissut on just rikkaille ja pelkkä lentolippu maksaa jo 700 euroa ainakin. Joku rumilus voi rumasta kiinnostua mutta sekään ei ole varmaa kun ne rumat naisetkin haluaa niitä komeita.
- haaveista totta
Käytännössä mahdollisuudet sinulla on aika rajalliset. Jos ei mahdoton niin todella vaikea.
Yksi ainoa tulee mieleen, opettele puhumaan, opettele suutelemaan, opettele olemaan röyhkeä, opettele ennen kaikkea naisten yläpää lattiasta kattoon.
Tutustu kaikkeen mitä heidän päässään liikkuu.
Sen ei pitäisi olla vaikeaa, unohdat vain kaiken mitä sinulle on tähän asti opetettu ja käännät asenteesi, julkilausumasi kaikkeen. Ylipäätään muutat itsesi mieheksi ettei naisten pää kestä sitä.
Kun olet kaiken oppinut sitten vain valitset kerman päältä ja heität muut pois tieltä.
Tyttöystävää et enää tarvitse, koska naisia on ihan riittävästi tarjolla muutenkin.
Pidä terveydestäsi huolta, hanki ammatti ja nauti elämästä. - oletko tyhmä?
"opettele suutelemaan" Siis kenen kanssa suutelet jos ei ole naista?
Asia on niin että jos on ruma niin ei ole mahdollisuutta tutustua naisiin edes. Tuolta treffien puolelta niitä löytyy mutta muistakkin miettiä kunnolla jos haluat väliajan naisen kanssa hän nimittäin voi ottaa sen täydellisenä erona
- eikumenox
Profiilissa ei sitten kannata vähätellä ja surkutella
itseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683