Vapaa kuvaus

Olen uskis,ev.lut..naimisissa.

Harrastan kuntoilua, lukemista, penkkiurheilua.

"Ei uskonmäärä pelasta vaan uskon kohde".

Sanal.11:25:"Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu."

Koulutus: yo, laborantti

Aloituksia

12

Kommenttia

6913

1. Mihin+perustat+väitteesi+siitä+että+Paavali+olisi+ollut+sarjamurhaaja?+Jeesus+itse+valitsi,+valmisti++ja+varusti+Paavalin+viemään+Jeesuksen+sanomaa+eteenpäin.
  2. Sodomaa+rangaistiin+useista+synneistä,+paatumus+oli+laajaa+ja+syvää,+edes+viittä+vanhurskasta+ihmistä+ei+löytynyt.+Myös+homoseksuaalisuus+oli+yksi+Sodoman+synneistä.+Sodomasta+kertovissa+Raamatun+kohdissa+ei+missään+mainita+että+"heterot+olisivat+käyttäneet+"homoseksuaalisuutta+rangaistusta"+Lootin+vieraita+kohtaan.+Tälläistä+kyseisistä+kohdista+ei+löydy,+ei+sanallakaan+mainita.+Jotkut+englanninkieliset+Raamatut+kääntävätkin+kohdan+kuten+se+on+ilmoitettu+"harjoittaa+seksiä+heidän+kanssaan".Tietenkään+kaikki+Sodoman+asukkaat+eivät+olleet+homoseksuaaleja,+siitä+olen+Pe.kun+kanssa+samaa+mieltä."Iljettävyys"-sana+ei+myöskään+viittaa+pelkästään+tyttärien+hyväksikäyttöön.+Sanahan+on+monikossa.+Se+kuvaa+Sodoman+syntien+moninaisuutta+ja+turmeluksen+tilaa.Tarkistin+asian+lukuisista+kommentaareista,+kaikissa+puhutaan+Sodoman+kohdalla+myös+homoseksuaalisuuden+synnistä.Homoseksuaalisuuden+harjoittamisesta+kyseisessä+kohdassa+sanoo+myös+kansainvälisesti+arvostettu+ja+tunnettu+vanhan+testamentin+professori+A.F.Puukko.Samoin+myös++Åbo+Akademin+Vanhan+testamentin+selitysopin+ja+juutalaisuuden+tutkimuksen+professori+Antti+Laato.+Eli+todella+vaikutusvaltaiset+professorit+ovat+eri+kannalla+kuin+Pe.ku+lähteineen.Antti+Laato+kirjoittaa:+”Sodomalaisten+miesten+uhkauksena+on+ryhtyä+homoseksuaalisiin+suhteisiin+kaupunkiin+saapuvien+Jumalan+miesten+kanssa.+Homoseksuaalisuuden+harjoittaminen+nähdään+tässä+osoituksena+kaupungin+täydellisestä+turmeluksesta.+Juutalainen+tulkintatraditio+yhdistää+Sodoman+synnin+johdonmukaisesti+homoseksuaalisuuden+harjoittamiseen.+Apostoli+Paavali+opettaa+asiasta+vastaavalla+tavalla+Room.1:24-32.”+Lähde:+Antti+Laato:+Vanhan+Testamentin+selitysraamattu+osa1.Näin+siis+Vanhan+Testamentin+ja+Juutalaisuuden+tutkimuksen+asiantuntija+professori.
  3. Radio+Dei+ja+Patmos+lähettivät+kyseistä+ohjelmaa+jonkin+aikaa+yhtä+aikaa.+Siinä+ei+luonnollisesti+ollut+järkeä,+joten+ohjelma+siirtyi+kokonaan+lähetettäväksi+Radio+Deissä.