Vapaa kuvaus

Olen uskis,ev.lut..naimisissa.

Harrastan kuntoilua, lukemista, penkkiurheilua.

"Ei uskonmäärä pelasta vaan uskon kohde".

Sanal.11:25:"Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu."

Koulutus: yo, laborantti

Aloituksia

12

Kommenttia

6913

  1. Rukous on kanssakäymistä ja seurustelua Jumalan kanssa.Jumalan edessä hiljentymistä ja Jumalan "kuuntelemista" sekä kyselemistä Jumalan tahdosta asioihin. Pyytämistäkin toki, että tapahtuu Jumalan hyvä ja paras tahto kohdallamme tai rukoiltavan kohdalla.
    Jos joku luulee että Jumala on "rukousautomaatti" on ymmärtänyt Jumalan ja rukouksen väärin.


    Lisäksi huomaa että määritelmässä lukee "pystyy", se on eri asia kuin määrittelemäsi "pyrkiä".