Raamatun Jumala EI AUTA, ja tässä todiste-
minulla on todiste Hänen olemassaolostaan, se on uutisisssakin kerrottu päivittäinen tapahtunut paha, ja sairaudet!
--IKINÄ uutisissa EI KERROTA ,että Jumala olisi pelastanut ja KETÄÄN!
Raamattukin on täynnä pahaa.
- Sen kumoaminen on FAKTA, ettei Jumala auta, pelasta, tai luo hyvää!
Kuinka näin selkeää asiaa vastaan voi edes taistella, niinkuin te teette uskovaiset??
Fakta: Jumala EI auta
4
123
Vastaukset
- Retrohetero
tutustu (olet ole jo) "pahan ongelmaan":
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pahan_ongelma
(lainaus Wikipediasta) "Kristinusko on näin
loogisesti ristiriitainen uskonto." - johtuu huumorimielestä:
Näkisin että se päivittäin tapahtuva paha on todiste ihmisen kyvystä pahuuteen. Lisäksi se on ristiriitaa aiheuttava todiste humanisten uskosta ihmisen yleiseen hyvyyteen. Tosi elämä todistaa toista, karua kieltään.
Ja sekin kai kertoo ihmisluonnosta että negatiivinen myy, sitähä mediat uutisissakin tarjuaa mikä menee kaupaksi. "kysynnän ja tarjonnan-kova laki".
Raamatusta löytyy paljon hyvää, ja lisäksi pahaa koskapa se kertoo juuri ihmisistä ja kuten todettua ihminen kykenee pahaan.
Tiedän että Jumala auttaa ja pelastaa, olen nähnyt ja kokenut sen omassa ja ystävieni elämässä.- Mopopytty
on niin, että jumala ei auta ketään, koska jumala on mielikuvitusta. Usko jumalaan sensijaan saattaa auttaa joitakin, toisille se aiheuttaa lisää ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845147Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.253470Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j382818Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin91972Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581820- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2611464- 941372
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441356Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731078