Vapaa kuvaus

Olen uskis,ev.lut..naimisissa.

Harrastan kuntoilua, lukemista, penkkiurheilua.

"Ei uskonmäärä pelasta vaan uskon kohde".

Sanal.11:25:"Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu."

Koulutus: yo, laborantti

Aloituksia

12

Kommenttia

6913

  1. Eikös sinusta Kristityillä ole Suomessa samoja oikeuksia kuin muilla uskonnoilla uskonnon vapauden suhteen?
    Eikä kirkon tule suoda syntiä, kun se on heidän oppia vastaan. Missä uskonnon harjoittamisen vapaus?
    Ja Jumala ei syntiä siunaa, eli mitä järkeä yrittää edes?