niin suosittelen katsomaan tämän ohjelman, jossa Professori Martti Nissinen kertoo, että raamatusta ei löydy mitään perustetta kieltää homoseksuaalien parisuhteet. Alkaa kohdasta 10.15
http://areena.yle.fi/toista?id=1438722
Jos joku ei ole nähnyt
15
305
Vastaukset
- hohhoijaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Nissinen vaan ei löydä eikä tajua. Selvin on: "Älä tee huorin"
- räpsy
tajuaa ihan hyvin, että homojen parisuhteita ei raamatussa kielletä. Sinä et tunnu sitä tajuavan.
- en jää jankkaamaan
räpsy kirjoitti:
tajuaa ihan hyvin, että homojen parisuhteita ei raamatussa kielletä. Sinä et tunnu sitä tajuavan.
Näillä Suomi24:n uskontopalstoilla siterataan lähes päivittäin Raamatun kohtia, joissa selvästi tuodaan esiin homosuhteen luonnonvastaisuus sekä Jumalan tuomio niille. En toista niitä kohtia tässä, löytänet ne itsekin, kunhan rehellisesti etsit ja rehellisesti tulkitset. Lisäkohdatkaan eivät muuta itsepäisen kantansa lukkoon lyöneen mieltä. Se, että Nissinen on sinulle oikein Professori isolla P-kirjaimella ei muuta mitään. Monet näistä kirjaviisaista ovat viisaita monien kirjojen mutta eivät raamatun suhteen. Syynkin saat selville tutustumalla Raamatulle uskollisen Professori Tapio Puolimatkan uuteen kirjaan "Usko, tiede ja Raamattu". Mieti myös, mistä tulevat uudet räpsyt ja Professorit, jos tämä kansa ryhtyy urakalla homoilemaan. Homoseksuaalisuus onkin sikäli jännä ilmiö, että maksimaalisesti toteutuessaan se eliminoisi itse itsensä. Tämäkin havainto kertoo paljon asian luonteesta. Sitten kun alat viisastua, tutustu Aslan'in toimintaan ja Andrewe Comiskey'n kirjoihin. Niistä sinulle on enemmän apua kuin näistä nissisistä.
- Ontuu opetus pahasti
räpsy kirjoitti:
tajuaa ihan hyvin, että homojen parisuhteita ei raamatussa kielletä. Sinä et tunnu sitä tajuavan.
No Nissinenhän on savolainen ja siellä piispasta lähtien kannatetaan homoutta ja lesboutta. On siellä pappikin joka on tutkinut miehet navan alapuolelta. Lieneekö sitten Savossa heikäläisiä muita enemmän kuin muualla maassa?
Piispakin on tarkastusmatkoillaan yläasteen pojillekin kertonut ettei siinä olekaan mitään väärää. Monet seurakuntalaiset ovat pahoittaneet mielensä. On heillä piispa..
Mutta Raamatussa on selkokielinen kielto. Mies joka makaa toisen miehen kaa niinkuin naisen kanssa maataan on kauhistus Herralle. Sama koskee myös naisia. - räpsy
en jää jankkaamaan kirjoitti:
Näillä Suomi24:n uskontopalstoilla siterataan lähes päivittäin Raamatun kohtia, joissa selvästi tuodaan esiin homosuhteen luonnonvastaisuus sekä Jumalan tuomio niille. En toista niitä kohtia tässä, löytänet ne itsekin, kunhan rehellisesti etsit ja rehellisesti tulkitset. Lisäkohdatkaan eivät muuta itsepäisen kantansa lukkoon lyöneen mieltä. Se, että Nissinen on sinulle oikein Professori isolla P-kirjaimella ei muuta mitään. Monet näistä kirjaviisaista ovat viisaita monien kirjojen mutta eivät raamatun suhteen. Syynkin saat selville tutustumalla Raamatulle uskollisen Professori Tapio Puolimatkan uuteen kirjaan "Usko, tiede ja Raamattu". Mieti myös, mistä tulevat uudet räpsyt ja Professorit, jos tämä kansa ryhtyy urakalla homoilemaan. Homoseksuaalisuus onkin sikäli jännä ilmiö, että maksimaalisesti toteutuessaan se eliminoisi itse itsensä. Tämäkin havainto kertoo paljon asian luonteesta. Sitten kun alat viisastua, tutustu Aslan'in toimintaan ja Andrewe Comiskey'n kirjoihin. Niistä sinulle on enemmän apua kuin näistä nissisistä.
hihhuliporukan touhu pitäisi kieltää. Lähtevät täysin vailla mitään ammattitaitoa peukaloimaan ihmisten päänuppia. No Tekesistä se poppoo erotettiinkin jo vuonna 2002.
- räpsy
Ontuu opetus pahasti kirjoitti:
No Nissinenhän on savolainen ja siellä piispasta lähtien kannatetaan homoutta ja lesboutta. On siellä pappikin joka on tutkinut miehet navan alapuolelta. Lieneekö sitten Savossa heikäläisiä muita enemmän kuin muualla maassa?
Piispakin on tarkastusmatkoillaan yläasteen pojillekin kertonut ettei siinä olekaan mitään väärää. Monet seurakuntalaiset ovat pahoittaneet mielensä. On heillä piispa..
Mutta Raamatussa on selkokielinen kielto. Mies joka makaa toisen miehen kaa niinkuin naisen kanssa maataan on kauhistus Herralle. Sama koskee myös naisia.ei ollut sellaista käsitettä kuin tasavertainen parisuhde. Nainen oli miehen alamainen. Ja siksi myös tuo "älä makaa miehen kanssa kuten naisen kanssa maataan" tarkoitti sitä, että siinä nöyryytettiin toista miestä.
- erotettiin?
räpsy kirjoitti:
hihhuliporukan touhu pitäisi kieltää. Lähtevät täysin vailla mitään ammattitaitoa peukaloimaan ihmisten päänuppia. No Tekesistä se poppoo erotettiinkin jo vuonna 2002.
- Jonkun hätäri
räpsy kirjoitti:
ei ollut sellaista käsitettä kuin tasavertainen parisuhde. Nainen oli miehen alamainen. Ja siksi myös tuo "älä makaa miehen kanssa kuten naisen kanssa maataan" tarkoitti sitä, että siinä nöyryytettiin toista miestä.
Kukahan tiedemies tämän olisi osoittanut? Ei kukaan, mutta jollekin se kelpaa epätoivoiseksi perusteluksi omalle synnille.
- räpsy
erotettiin? kirjoitti:
väärin tuon lyhentee, sori. Aslan erotettiin Terveyden edistämiskeskuksesta joka lyhennetään TEK.
http://ranneliike.net/arkisto.php?act=rthrd&thrdid=1892 - autstökstöks
räpsy kirjoitti:
väärin tuon lyhentee, sori. Aslan erotettiin Terveyden edistämiskeskuksesta joka lyhennetään TEK.
http://ranneliike.net/arkisto.php?act=rthrd&thrdid=1892No, hurrasiko Jumala TEKin päätökselle? Mistä päättelet, että päätös oli oikea? Monet yhdistykset, järjestöt jne. tekevät virheellisiä päätöksiä.
Ensinnäkin Nissinen korosti, että nämä ovat tulkintakysymyksiä.
Ja toiseksi hän jätti käsittelemättä kaikki Uuuden Testamentin kohdat homoseksualisuudesta, ilmeisesti siksi kun homous tuomitaan Uudessa Testamentissa yksiselitteisesti.- kaiken ?
mitä ihmiset sanoo? vai uskotko mitä Raamatussa lukee?
Se sinun olisi päätettävä ihan itse.
Noita lausujia on loputtomasti kuten tämä proffa.
Saahan hän olla omaa mieltään asioista, mutta se ei pois sulje todellisuutta. - ja jäin miettimään
että tuollaisetko ihmiset opettavat nykyisiä papiksi yrittäviä?
Kuka tuolle maksaa palkkaa ja miksi?
On Raamatun hengen ajatus karannut mieheltä kokonaan.
Hänet on punnittu ja kevyeksi/kelvottomaksi havaittu.- Näin on
Ja näitä papeiksi sopimattomia korkeakirkollisia ja kallispalkkaisia muka "kaiken tietäviä" Raamatun sanoman vesittäjätohtoreita - ja tutkijoita on kirkossamme liikaa.
- Tule Herra Jeesus!
Näin on kirjoitti:
Ja näitä papeiksi sopimattomia korkeakirkollisia ja kallispalkkaisia muka "kaiken tietäviä" Raamatun sanoman vesittäjätohtoreita - ja tutkijoita on kirkossamme liikaa.
He eivät ymmärrä lopultakin sahaavansa omaa oksaansa. Heidän toilailujensa seurauksena kirkko ja kansa maallistuvat niin, että pian juuri kukaan ei kuuntele heitäkään eikä halua rahoittaa heidän touhujaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416