http://www.youtube.com/watch?v=lNVCcph6cnI&feature=related
"Päivä vain ja hetki kerralansa,
siitä lohdutuksen aina saan.
Mitä päivä tuokin tullessanasa,
Isä hoitaa lasta armollaan.
Kädessään Hän joka päivä kantaa,
tietää kaiken mitä tarvitsen,
päivän kuormat, levonhetket antaa,
murheen niinkuin ilon seesteisen.
Joka hetki Hän on lähelläni,
joka aamu antaa armonsa.
Herran huomaan uskon elämäni,
Hän suo voimansa ja neuvonsa.
Surut huolet eivät liikaa paina,
ne hän ottaa itse kantaakseen.
"Niinkuin päiväs, niin on voimas aina."
Tähän turvaan aina uudelleen.
Kiitos Herra lupauksestasi,
siinä annat minun levätä!
Kiitos olkoon lohdututuksestasi,
annat voimaa sanan lähteestä!
Suo mun ottaa Isän kädestäsi
päivä vain ja hetki kerrallaan,
kunnes johdat minut kädelläsi
riemun maahan, päivään kirkkaampaan.
Lina Sandel-Berg
Oskar Anfeld.
Päivä vain ja hetki kerralansa:
2
268
Vastaukset
- hildurvonhopsis
Eilistä emme voi muuttaa
Huomisesta emme tiedä vielä mitään.
Meillä on vain kerrallaan tämä yksi päivä.
Kiitos tuosta ihanasta laulusta.
•°*”˜˜”*°•. ˜”*°••°*”˜ .•°*”˜˜”*°•. .•°*”˜˜”*°•.
.•°*”˜ .•°*”˜† Jeesus †˜”*°•. ˜”*°•.
.•°*”˜.•°*”˜.•°*”˜ ˜”*°•.˜”*°•.˜”*° .•°*”˜˜”*°•.
♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♪ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♪ ♪
•°*”˜˜”*°•. ˜”*°••°*”˜ .•°*”˜˜”*°•.
.•°*”˜ .•°*”˜ ♪ ♫ Jeesus ♪ ♫ ˜”*°•. ˜”*°•.
.•°*”˜.•°*”˜.•°*”˜ ˜”*°•.˜”*°•.˜”*°
♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♪ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♪ ♪
Hän on Herra, Jeesus on Herra
Suuri ja armollinen !
9 Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman,
10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
11 ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.
Fil. 2:9-11 Yksi lempi virsistäni..:)
Kiitos Sirkka-Iita..:)
Siunausta ja hyvää illanjatkua siskoille ja velijille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416