Miksi jumalat ovat sotahulluja?

Ei Uskis!!!

Voisiko uskovaiset selvittää tuota jumalien käsittämätöntä sota vimmaa. Mistä se johtuu? Ovatko uskovaiset aina intoa täynnä kun oikea sota alkaa jossa pääsee tappamaan "paholaisen omia". Saako siitä lisäpisteitä Pietarilta kun jonotetaan uskistaivaassa sisäänpääsyä?

9

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eddie the Head

      Kannattaa tietysti muistaa ettei ainoatakaan
      jumalaa ole olemassa, mutta itseänikin kyllä
      on monesti ihmetyttänyt ns "jumalien" verenhimo
      ja psykoottiset taipumukset.

      Eiköhän liene niin että jumalat ovat vain
      mielenvikaisten ihmisten luomia harhoja.

    • Rakasta Lähimmäistä....

      Muhammed oli sotapiäällikkö, mutta Jeesus antoi sotivan ihmiskunnan synnit anteeksi, myös sotivan Muhammedin.

      Islamin uskon mukaan ja Koraanin hengessä kristinusko ja juutalaisuus eivät ole täyttäneet uskonnolle luotua jumalan tarkoitusta. Vaan ne on alistettava

      " Islam " alistuminen jumalan tahtoon.

      Jeesus kuoli kuitenkin ristillä kaiken pahuuden vuoksi, osoittaakseen todellisen Jumalan armon, Raamattu kertoo tulevista epäjumalista ja sodista. Kristinuskon sanoma on Jeesus Kristus.

      • Olly

        suunnilleen 500 vuotta ennen Muhammedia. Eipä ole silloin ollut enää Jeesusta anteeksi antamaan.


      • Olly reesu
        Olly kirjoitti:

        suunnilleen 500 vuotta ennen Muhammedia. Eipä ole silloin ollut enää Jeesusta anteeksi antamaan.

        joo, vai niin, ettei ollut
        paljonpa sinäkin tunnut tajuavan kristinuskosta
        Jeesus antoi varmaan vain aikalaisilleen synnit anteeksi. Jossakin 7 päivää lehdessä lienee ollut ilmoitus ko. asiasta. Olly on hyvä ja tutkii hieman
        Raamattua tai kilauttaa vaikka kaverille


      • jesse..
        Olly reesu kirjoitti:

        joo, vai niin, ettei ollut
        paljonpa sinäkin tunnut tajuavan kristinuskosta
        Jeesus antoi varmaan vain aikalaisilleen synnit anteeksi. Jossakin 7 päivää lehdessä lienee ollut ilmoitus ko. asiasta. Olly on hyvä ja tutkii hieman
        Raamattua tai kilauttaa vaikka kaverille

        kuoli, jotta kaikki hullut hänen jälkeensä saivat tehdä ristiretkiä, kiduttaa ihmisiä, käydä sotia, leikellä kuoripoikien munia, jne.

        Jeesushan antaa heille kaikille heidän tekonsa anteeksi. Jeesus siis sallii pahantekemisen yleensä ja hänen nimissään erityisesti.

        Millä helvetin jumalaisella otteella jeesus antoi anteeksi synnin, jota hänen kuollessaan ei vielä oltu tehty?
        Sehän tarkoittaisi, että tyyppi tiesi etukäteen, että tulet sen pahan teon tekemään.

        Jos olet pelkkä jumalasi marionetti, niin sitten olet. Hallelujaa vaan ajattelullesi.

        Premisseissä on vain ihan pikkuisen korjattavaa. Kuten se, että on erinomaisen epävarmaa, onko mitään jumalaa tai jeesusta koskaan edes ollut olemassa.


    • Ei Uskis!!!

      Jumalat on selkeästi todistaneet itsensä sotahulluiksi.

    • Thomaus
    • juhani1965

      Eiköhän se sotaisuus ja sotahulluus löydy ihmisestä itsestään.

      • Goth-Mog

        "Eiköhän se sotaisuus ja sotahulluus löydy ihmisestä itsestään. "

        Siksi ihmiset ovatkin luoneet jumalia (ja mm. Jumalan) jotka ovat heidän omia kuviaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe