Kössösömille kysymys

Mitä tarkoitat alla olevalla viestilläsi.

---------------------------------------------
Sinun
Kirjoittanut: Kössönöm 4.9.2008 klo 08.29

   ei kannata hankkiutua vaikeuksiin Turun seudulla. Se saatan olla minä, joka kuljen ohi juuri kun hihhuliseurojen pitopaikka syttyy tuleen.

Mutta ei hätiä mitiä, kyllä jesse pelastaa, eikö niin

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000037659440

----------------------------------------------

Siinähän vihjaat että mahdollisesti poltat kokouspaikan ja ja kaiketi silloin kun siellä on ihmisiä....vai mitä?

25

1139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bubastis.tm

      Kösse on hankkinut kirouskonvertterin, joka siirtää salamaniskut lähimpiin uskiskokouksiin.

      Se on sellainen joka lähettää vihan takaisin sinne mistä se on lähtöisin, vähän niinkuin bumerangi.

      • yliluonnollisiin asioihin.

        No siinä tapauksessa ette ainakaan ateisteja onneksi ole.


      • Bubastis.tm

        jos kissa, papukaija, kilpikonna ja sinä olisitte hädässä, pelastaisin ensin kissan, sitten kilpikonnan ja papukaijan ja kysyisin sinulta uskotko vielä että jeesus pelastaa sinut?

        Ps. on pitänyt jonkin aikaa kysyä tätä, oletko uskoon tullut jääkiekkoilija?


      • Kössönöm
        Bubastis.tm kirjoitti:

        jos kissa, papukaija, kilpikonna ja sinä olisitte hädässä, pelastaisin ensin kissan, sitten kilpikonnan ja papukaijan ja kysyisin sinulta uskotko vielä että jeesus pelastaa sinut?

        Ps. on pitänyt jonkin aikaa kysyä tätä, oletko uskoon tullut jääkiekkoilija?

        Sinulla on järjestys hanskassa.

        Tässä päivän mittaan on tullut mieleen, että milläs minä nuo misterit tai missisit oikein olen suututtanut.


      • tässä väliin
        Bubastis.tm kirjoitti:

        jos kissa, papukaija, kilpikonna ja sinä olisitte hädässä, pelastaisin ensin kissan, sitten kilpikonnan ja papukaijan ja kysyisin sinulta uskotko vielä että jeesus pelastaa sinut?

        Ps. on pitänyt jonkin aikaa kysyä tätä, oletko uskoon tullut jääkiekkoilija?

        jos ajattelet tilannetta käänteisesti, eli
        olisit itse papukaijan jälkeen pelastusjonossa
        seuraavana ja toteaisit, ettei happi taida riittää
        vaan bubis on painumassa, elukoiden kustannuksella

        mitenkähän se vaikuttaisi arvomaailmaasi ja suunsoittoosi ?


    • Tarkastaja X

      "KULJEN OHI...."
      EI "MINÄ SYTYTÄN"
      OPETTELE NYT LUETUN YMMÄRTÄMISTÄ!!!

      • VAROITTAJA Z

        Pannaan Kössi putkaan ja saapi selevitellä siellä
        miksi helevettiä ei ole olemassa ja miksi vain oma kissa pittää pelastaa palavista kirkonmenoista. Ompahan jottain virikkeitä nääs nääs, kyl määki turuus.


    • Kössönöm

      on hitaat johdot. Olen tuohon jo vastannut.

      GG:n mielestä olin pelottava, koska pelastaisin mielummin kissani, kuin tuntemattoman ihmisen.

      Kertoo vain hihun kieroutuneesta mielikuvituksesta, jos tuosta saa jonkun tuhopolttoaikeen väännettyä. Mutta jaa juu, eihän teillä mitään moraalia olekaan.

      • jonka aloituksessa esitin.

        Ei sinun kannata itkeä kuin pikkulapsi jolta lelut on viety.

        Rohkeasti anna tulla vastaus.

        Hävettää olla ateisti kun esiinnyt ateistina.


      • Kössönöm
        Pe.ku kirjoitti:

        jonka aloituksessa esitin.

        Ei sinun kannata itkeä kuin pikkulapsi jolta lelut on viety.

        Rohkeasti anna tulla vastaus.

        Hävettää olla ateisti kun esiinnyt ateistina.

        "Siinähän vihjaat että mahdollisesti poltat kokouspaikan ja ja kaiketi silloin kun siellä on ihmisiä....vai mitä?"

        - Ei, sellaista en vihjannut. Sinä väänsit sen sairaassa hihupäässäsi tuollaiseksi.


      • Nasse.
        Pe.ku kirjoitti:

        jonka aloituksessa esitin.

        Ei sinun kannata itkeä kuin pikkulapsi jolta lelut on viety.

        Rohkeasti anna tulla vastaus.

        Hävettää olla ateisti kun esiinnyt ateistina.

        väitän että Pe.ku poistaa itse avauksensa, jos ja kun hän tajuaa ettei ole tajunnut koko juttua, vaan on tehnyt itsestään uskiksen veroisen, mitä älyn määrään tulee.

        Ehkäpä Pe.kulla on hell-und-die tausta?


      • riidan
        Pe.ku kirjoitti:

        jonka aloituksessa esitin.

        Ei sinun kannata itkeä kuin pikkulapsi jolta lelut on viety.

        Rohkeasti anna tulla vastaus.

        Hävettää olla ateisti kun esiinnyt ateistina.

        voisi laittaa puoliksi. Sinä erehdyit kössin lauseen tarkoituksesta samalla tavalla kun hän erehtyi syyttämään sinua uhkailusta jota et ollut tehnyt.


      • Bubastis.tm
        Nasse. kirjoitti:

        väitän että Pe.ku poistaa itse avauksensa, jos ja kun hän tajuaa ettei ole tajunnut koko juttua, vaan on tehnyt itsestään uskiksen veroisen, mitä älyn määrään tulee.

        Ehkäpä Pe.kulla on hell-und-die tausta?

        tämä uskoon tullut jääkiekkoilija, se sekosi joko hellareihin tai mormooneihin, en muista enää. Peku oli kova dokaamaan sitten vaihtoi jeesukseen.


      • Kössönöm
        riidan kirjoitti:

        voisi laittaa puoliksi. Sinä erehdyit kössin lauseen tarkoituksesta samalla tavalla kun hän erehtyi syyttämään sinua uhkailusta jota et ollut tehnyt.

        En minä erehtynyt Pekun uhkailusta. Hän aivan selvästi kirjoitti, että

        >>>Nimittelly on kaiken lisäksi kielletty rikoslaissa ja täällä ei yksikään kirjoittaja ole turvassa syytteiltä minkään nimimerkin takana.


      • sivusta seurannut
        Bubastis.tm kirjoitti:

        tämä uskoon tullut jääkiekkoilija, se sekosi joko hellareihin tai mormooneihin, en muista enää. Peku oli kova dokaamaan sitten vaihtoi jeesukseen.

        Miten arvon neidillä nuo hindut on hanskassa ? Vieläkö olet uskossa ?


      • Kössönöm kirjoitti:

        "Siinähän vihjaat että mahdollisesti poltat kokouspaikan ja ja kaiketi silloin kun siellä on ihmisiä....vai mitä?"

        - Ei, sellaista en vihjannut. Sinä väänsit sen sairaassa hihupäässäsi tuollaiseksi.

        sitten nimittelyksi kun ei ollut munaa vastata.

        No odotellaan.


    • Neuvoa....

      Ei ateistit yleensä puukota toista ateistia selkään. Koska sinä sitä teet, oletamme että et ole ateisti vaan uskovainen ihminen.
      Voit nyt mennä uskovaisten pariin ja pysyä siellä.

      • MEKASTAJA lol

        Pekulla on sydämen sivistystä ja hän on humanisti.
        Ateisti voi kehittyä ihmisenä hyväksi moraaliltaan
        ja oikeudenmukaiseksi. siitähän tässä on vain kyssäri, kyl turuuskin näitä ihmeitä tapahtuu..
        ainakin puhuvat kylillä


    • puusilimä

      vajakki suksia suolle.

      • optikolla

        saattaisi avartaa omaa näkemystäsi tästäkin asiasta.


    • "tohtorisetä"

      koko joukko erään tärähtäneen nettitrollin sivupersoonia.
      Hänen lääkityksensä kaipaisi taas tarkistusta.

    • Nasse.

      vain hiukan hidas.

      Kössö tarkoittaa tällä
      "ei kannata hankkiutua vaikeuksiin Turun seudulla. Se saatan olla minä, joka kuljen ohi juuri kun hihhuliseurojen pitopaikka syttyy tuleen."

      sitä että kun kysyttiin pelastaisitko ensiksi uskiksen vai lemmikin, Kössö kirjoitti ettei siinä hädässä uskontoa kysytä mutta hän pelastaisi kissansa.

      No siitä toinen hidas kaveri ---GG--- äityi kristilliseen tapaan v*ttuilemaan ja Kössö vastasi em. tavalla.

      Tarkoittaen sitä että hän liikkuu Turun alueella (eikä siten ole potentiaalisesti pätevä pelastushommiin muualla), niin jos paikallinen hihuseura palaa, Kössö keskittyy eläinten pelastamiseen, ei hihujen.

      Joten apua ei ole tarjolla.

      Vain normaalia pienemmällä kapasiteetilla varustettu henkilö ei kykene tuota itse ilman apua hahmottamaan.

      Onneksi joku osaa kysyä, propsit siitä Pe.ku:lle.

    • Tämä menee nyt hiukka ohi tuon aloituksen, mutta kun luin tuossa nuita vastauksia Pekulle nii minua alkoi mietittymään seuraava juttu. Eli
      voiko samanhenkiset olla eri mieltä asioista, menettämättä ystävyyttä tai luottamusta?
      Tarkoitan kun Peku kritisioi alotuksessa, niin (ymmärtääkseni Peku on ateisti?) häntä alettiin nimitteleen hihuksi.
      Ja täällä tarkoitan ihmisiä nuin yleensä. Vaimollani oli oikeen hyvä ystävä, mutta kerran he alkoivat keskustelemaan evoluutiosta, vaimoni on uskovainen kuin myös hänen ystävänsä, mutta tämä ystävä uskoi myös evoluution. No "kiista" oli nii kova pala tälle ystävälle että hän laittoi välit poikki lopullisesti...surullisena seurasin sivusta sitä.
      Mitä mieltä olette voiko olla erimieltä joistakin asioista vaikka on nuin yleensä samanhenkinen?
      Ja mitä se vaatii? Itseluottamusta? suvaitsevaisuutta?

      • ei tarvitse

        menettää, eikä pitäisikään menettää, vaikka on erilaisia näkemyksiä uskonnosta, politiikasta tms.

        Olen vakaumuksellinen ateisti, ja minulla on pari uskovaa ystävää, mutta emme ole antaneet uskonnollisten kysymysten pilata välejämme.

        Täällähän me elämme samassa maailmassa eri tavoin ajattelevat ihmiset, ja paljon parempi on opetella tulemaan toimeen keskenämme kuin laitella välejä poikki.


    • Miksi hihuja kiinnostaa nyt niin paljon yhden kössönömin moraalin tila?

      Ajatteletteko saavanne siitä jotain tukea ateisteja vastaan? Että voi väittää moraalittomaksi jne?

      Noin nettipalstan kommentiksi otatte asian vähän turhan vakavasti. Kannattaisiko relata vähän ja keskittyä oikeisiin ongelmiin maailmassa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe