Vapaa kuvaus

Olen uskis,ev.lut..naimisissa.

Harrastan kuntoilua, lukemista, penkkiurheilua.

"Ei uskonmäärä pelasta vaan uskon kohde".

Sanal.11:25:"Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu."

Koulutus: yo, laborantti

Aloituksia

12

Kommenttia

6913

  1. Totta, Jumala ei syntiä siunaa vaikka ihminen siunaa.
    Ja toisaalta kun tämä maailman meno menee vaan järkyttävämmäksi, niin loppu häämöttää, ihmetellä vaan pitää Jumalan pitkämielisyyttä. Kyllä on rakastava Jumala.