tossuorja

<br />Siviilisääty: Sinkku<br /><br />Hakusanat: sub, btm, bdsm, fetissi, tennarit, converse, tossut
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia1 aloitusta · 66 kommenttia
- Voiko niistä pitää liikaa? 😜
- Tuollainen tapahtuma olisi varmasti aivan mahtava kokemus 😍
- Tuo olisi aivan varmasti mahtava kokemus 😍
- Kiitos, kun mainostat ilmoitustani täälläkin. 👍😉
Se alkuperäinen ilmoitus löytyy täältä: http://www.iskuri.net/?i=46070 - Kuulostaa hyvältä 😍
- Orja?
- Ei mulla ainakaan ole mitään ongelmia fetissien suhteen. Nehän ovat elämän suola!
- Mulla menee helposti yli 2000 € vuodessa fetisseihin...
- Ei ole segufixistä kokemuksia, mutta nahkaiset bondagehaalarit ja pakkopaita ovat tulleet tutuiksi. Niiden lisäksi multa löytyy nahkaiset bondagehousut, joissa on punaset pehmikkeet sekä erilaisia kahleita.
Segufixiä olis kiva joskus kokeilla. - Jep, mulla on tennareita about 300 paria. Valkoiset pitkävartiset tennarit on parhaita.
- Mulla on sama fetissi ja se alkoi myös ennen yläasteikää. Nyt mulla on tennareita yli 250 paria, enimmäkseen Converseja. Oon muutaman kerran päässyt nuolemaan niitä, kun ollaan kaverin kanssa leikitty...
- Samoin, etenkin Converset ja valkoiset pitkävartiset tennarit.
- Converseista ja pitkävartisista tennareista.
- Mulla on Suomi24:n sähköposti...
- ...siveysvöitä, munalukkoja, sondeja, dildoja, anustappeja ja sähköpantoja (muniin tai kaulaan).
- Mulla on myös slingi, panokone, huppuja, nasseja, asusteita (nahkaa, lateksia ja kumia), kahleita, piiskoja, pakkopaitoja (nahka ja kangas), sähköleluja yms. bdsm-välineitä...
- Ei oo, mut suomi24n sp on.
- Juu en.
- Kiihottaa, etenkin valkoiset tennarit. Mulla on tennareita yli 200 paria, enimmäkseen consseja.
- Mulla on panokone ja asun Espoossa...