totuusvoittaaaina

![]()
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Vaadimme Kari Mäkistä eroamaan
Mene allekirjoittamaan http://www.adressit.com/kari_makisen_erottava689Kaksois rangaistus
Nyt voi jehovan todistaja saada tupla rangaistukset, kun ensi tuomioistuin tuomitsee ja kärsii rangaistukset ja sitten o489Rukoilevatko mormonit?
Olli sanoo, että pitää rukoilla hengessä eikä saa toistaa samoja sanoja. Mutta rukoilevatko mormonit laisinkaan valtiova189Gudujen koulutus
Kirja usko marssilla sivu 187 Tasapainoitusta vainoilla ym. Sanotaan Franzin suorittaneen korkeakoulu tutkinnon korkei2388RUKOUS SUOMEN PUOLESTA
RUKOUS SUOMEN PUOLESTA Herra auta nyt Suomen kansaa, kun eduskunnassa kohta päätetään laista samaa sukupuolta olevien a987Vuoden 2014 suurin uutinen
Oli "Kristillisen" kotimaalehden mukaan sukupuolineutraalin avioliiton hyväksyminen. Minun mielestäni se on kaikkien aik187Mitä anteeksi pyydettävää on kirkolla Ei mitään
Mitä anteeksi pyydettävää on kirkolla Ei mitään sillä homoja ja muita kohdellaan täysin samanvertaisesti Raamatun mukaa586Jumalan oikea nimi
Tuo niin sanottu tetragrammi JHWH äännetään jokseenkin kaikkien johtavien hepreankielisten asiantuntijoiden laatimissa k2085TS: Kirkkoherran kuukausipalkkaan voi tulla jättikorotus - jopa
TS: Kirkkoherran kuukausipalkkaan voi tulla jättikorotus - jopa 1000 euroa Noin leipäpappien palkat nousee ja köyhiltä084Vetoomus Kristillisiä ohjelmia televisioon
Kristillisiä ohjelmia telkkariin koko rahalla http://www.adressit.com/kristillisia_ohjelmia_telkkariin_koko_rahalla A3284Viittä pappia uhkaa pappisviran menetys
Vahinko ettei heidän joukossa ole Kari Mäkinen ja Irja Askola ei ole vaan papit ovat jotka noudattaa vielä Raamatun sana484Mikä yhteiskunta tai yhteisö
Mikä yhteiskunta tai yhteisö jehovan todistajat haluavat?? Se mikä oli Apostolien teoissako?583Turha rukous
Joku on sanonut ettei turhaa rukousta ole lainkaan, mutta tässä sellainen kyllä on. Ei Jumala vastaa rukoukseen eikä s883Kuudenpäivänsota
Sotilasasiantuntijat eivät vieläkään pysty selittämään kuuden päivän sotaa ja sen ihmeitä Kuuden päivän sota oli Israeli183Onko katolisilla kirjasto????
Mistä voisi lainata katolista oppia ja historiaa käsitteleviä kirjoja???382Profeetan näky kolmiyhteisestä Jumalasta
HENKEÄSALPAAVA oli myös profeetta Jesajan näky, josta hän kirjoitti näin: ”Kuningas Ussian kuolinvuotena minä näin Herra4282Olemme 6000 vuotta vanhoja
Minulle oli aivan epäselvää, että joskus 4 miljardia vuotta sitten oli kiehuvassa maapallon alkuliemessä syntynyt solu,4882Jossain vielä oikeus voittaa
Oulussa ei saanut homolaulaja esiintyä kirkossa. Kerrankin näin päin. Yleensä toisin päin ettei sukupuolineutraalin avio282ONNEA OULUUN
Onnea kaikille oululaisille jehovan todistajille KÄRPÄT ON SUOMEN MESTARI 2014 mINÄ KATSELIN PELIN 4PRON KAUTTA582Raamatun väärentämistä Vapaat uskonsuunnat ovat tehneet lisäyk
Raamatun väärentämistä Vapaat uskonsuunnat ovat tehneet lisäyksiä kohtaan MATT.28:19. Menkää siis ja tehkää kaikki kan181