Vapaa kuvaus

Olen pohjoisen poikia, syntynyt Torniossa ja kouluni käynyt pääosin Oulussa. Asun nyt Oulussa. Tykkään luonnosta ja kulttuurista. Olen harrastanut aikoinani mm. ilmailua. Eläkkeellä nyt olen. Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Koulut: Kansakoulussa Rantsilan Sipolankylässä, Kalajoen Etelänkylässä, Limingan Ala-Temmeksellä ja Temmeksen Haurukylässä. Oppikoulussa Oulun yhteislyseossa. Korkeakoulut Tampereen yliopisto ja Högskolan i Borås Ruotsissa.

Aloituksia

23

Kommenttia

624

  1. Esim. Yhdysvaltojen ulkoministerinä oli kerran vammainen.
  2. Tässä vastaus.
  3. Useasti.
  4. on voimissaan...
  5. Selma on oikeassa.
  6. Hyvä, että edes sen!