Minua tässä askarruttaa yksi tapaus työpaikalta,ja ajattelin tässä vähän päästää painetta näin kirjoittelun kautta.Työskentelen eräässä oppilaitoksessa Etelä-Suomessa.Tässä oppilaitoksessa annetaan korkeinta matemaatista-ja teknillistä opetusta ja meillä on porukkaa aina siivojista emeriitusprofessoriin saakka.Porukka on mukavaa ja homma luistaa,mutta nyt viime aikoina on siivojaksi tullut serbejä,kroattialaisia,etc..etc...etc.Olen huomannut että nämä ulkolaiset työntekijät hoitavat hommansa kiitettävästi ja tekevät työnsä todella huolellisesti,nyt kuitenkin olen huomannut miten me suomalaiset kaiken saanneet ja ylen passatut paskiaiset(HUOM! EI KAIKKI MUTTA OSA MEISTÄ)kohtelemme näitä työntekijöitä niinkuin ne olisivat sontaa tai paskaa kengänpohjassa.Räikein tapaus tapahtui tässä pari päivää sitten,kun erään professorin huonetta siivottiin,ja professori ei ollut tyytyväinen siivojan työn tuloksiin.Hän kysyi tältä naissiivojalta mistä hän on kotoisin,jolloin nainen vastasi että:" Kroatiasta".Silloin tämä professorinpaska vastasi tälle siivojalle:"Olisit jäänyt sinne Kroatiaan pommin alle ennenmmin kun tullut tänne Suomeen paikkoja sotkemaan."No,totta kai nainen lähti siltä istumalta juoksemaan pois paikalta itkua vääntäen.Nyt tässä mietin,että voiko noin korkeassa asemassa oleva ihminen joka on saanut korkeinta akateemista koulutusta sekä useita ulkomaisia palkintoja tutkimuksistaan olla noin kusipää ja täydellinen moukka,että ei osaa alkeellisimpia käytöstapoja jota jo työläisperheen isät ja äidit jakavat lapsilleen.Olen tullut siihen tulokseen,että tämä professori on ehkä hankkinut sivistyksensä tynnyrissä asuen jolloin ulkomaailma ja käytöstavat on jäänyt jollain lailla unohduksiin.Olen kriittinen ulkolaisten suhteen,enkä halua ketään ulkolaista syömään meidän sosiaaliturvaamme,mutta jos hän tekee täällä rehellistä työtä,on sitä ihmistä kunnioitettava koska hän omalla työllään,oli se sitten mitä hyvänsä,maksaa sillä oleskelunsa täällä.Ja jokaisella rehellisellä ihmisellä ikään,rotuun ja sukupuoleen katsomatta,joka ansaitsee itse leipänsä,on samanlainen oikeus elää tällä armassa Suomenmaassamme kuin meillä suomalaisilla.
Niin.....siitä rasismista.
4
371
Vastaukset
- Dominikaani
Mistä sinä voit tietää sotkiko se kroati oikeasti sen professorin huonetta! Tuskinpa niin korkean koulutuksen saanut persoona syyttä suotta alkaisi noin räyhätä. Tosin luulen, että tätä juorua on melkoisesti vääristelty. Kenenkään ei kannata ottaa tätä vakavasti.
Tämä Kemppainen ei itse selvästikkään ole mikään upean yleissivistyksen omaava ihminen. Niin, siinä se haukkuu muita vaan professorinpaskaksi ja käyttää muutenkin oudon paljon sanaa paska. Ei taida kemppainenkaan olla ihan henkisesti terve, kun tuollainen paska-syndrooma on.- Kemppainen
Tunnen kyseisen professorin erittäin hyvin,ja olen nähnyt hänen käyttäytyvän alaisiaan kohtaan erittäin törkeästi,muun muassa kyseisessä tapauksessa.Henkisestä olemuksestani en mene sanomaan mitään menköön se toisten arvioitavaksi,mutta ihmettelen sinua,Dominikaani,jonka mielestä koulutus takaa sen että "alempiarvoisempia"voi pitää jonkin laisena karjana,jota voi potkia mennen tullen.Olet Dominikaani syntynyt liian myöhään sinun kulta-aikasi olisi ollut 1930-40 luvun Saksassa,siellähän sitä silloin sai alempiarvoisia potkia ja polttaa mielin määrin.
- ikkunanpesijä
Tekisi mieli tietää että minkä puolueen Professori tämä oikein oli ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251960- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822