Niin.....siitä rasismista.

Kemppainen

Minua tässä askarruttaa yksi tapaus työpaikalta,ja ajattelin tässä vähän päästää painetta näin kirjoittelun kautta.Työskentelen eräässä oppilaitoksessa Etelä-Suomessa.Tässä oppilaitoksessa annetaan korkeinta matemaatista-ja teknillistä opetusta ja meillä on porukkaa aina siivojista emeriitusprofessoriin saakka.Porukka on mukavaa ja homma luistaa,mutta nyt viime aikoina on siivojaksi tullut serbejä,kroattialaisia,etc..etc...etc.Olen huomannut että nämä ulkolaiset työntekijät hoitavat hommansa kiitettävästi ja tekevät työnsä todella huolellisesti,nyt kuitenkin olen huomannut miten me suomalaiset kaiken saanneet ja ylen passatut paskiaiset(HUOM! EI KAIKKI MUTTA OSA MEISTÄ)kohtelemme näitä työntekijöitä niinkuin ne olisivat sontaa tai paskaa kengänpohjassa.Räikein tapaus tapahtui tässä pari päivää sitten,kun erään professorin huonetta siivottiin,ja professori ei ollut tyytyväinen siivojan työn tuloksiin.Hän kysyi tältä naissiivojalta mistä hän on kotoisin,jolloin nainen vastasi että:" Kroatiasta".Silloin tämä professorinpaska vastasi tälle siivojalle:"Olisit jäänyt sinne Kroatiaan pommin alle ennenmmin kun tullut tänne Suomeen paikkoja sotkemaan."No,totta kai nainen lähti siltä istumalta juoksemaan pois paikalta itkua vääntäen.Nyt tässä mietin,että voiko noin korkeassa asemassa oleva ihminen joka on saanut korkeinta akateemista koulutusta sekä useita ulkomaisia palkintoja tutkimuksistaan olla noin kusipää ja täydellinen moukka,että ei osaa alkeellisimpia käytöstapoja jota jo työläisperheen isät ja äidit jakavat lapsilleen.Olen tullut siihen tulokseen,että tämä professori on ehkä hankkinut sivistyksensä tynnyrissä asuen jolloin ulkomaailma ja käytöstavat on jäänyt jollain lailla unohduksiin.Olen kriittinen ulkolaisten suhteen,enkä halua ketään ulkolaista syömään meidän sosiaaliturvaamme,mutta jos hän tekee täällä rehellistä työtä,on sitä ihmistä kunnioitettava koska hän omalla työllään,oli se sitten mitä hyvänsä,maksaa sillä oleskelunsa täällä.Ja jokaisella rehellisellä ihmisellä ikään,rotuun ja sukupuoleen katsomatta,joka ansaitsee itse leipänsä,on samanlainen oikeus elää tällä armassa Suomenmaassamme kuin meillä suomalaisilla.

4

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dominikaani

Mistä sinä voit tietää sotkiko se kroati oikeasti sen professorin huonetta! Tuskinpa niin korkean koulutuksen saanut persoona syyttä suotta alkaisi noin räyhätä. Tosin luulen, että tätä juorua on melkoisesti vääristelty. Kenenkään ei kannata ottaa tätä vakavasti.

Tämä Kemppainen ei itse selvästikkään ole mikään upean yleissivistyksen omaava ihminen. Niin, siinä se haukkuu muita vaan professorinpaskaksi ja käyttää muutenkin oudon paljon sanaa paska. Ei taida kemppainenkaan olla ihan henkisesti terve, kun tuollainen paska-syndrooma on.

• Kemppainen

Tunnen kyseisen professorin erittäin hyvin,ja olen nähnyt hänen käyttäytyvän alaisiaan kohtaan erittäin törkeästi,muun muassa kyseisessä tapauksessa.Henkisestä olemuksestani en mene sanomaan mitään menköön se toisten arvioitavaksi,mutta ihmettelen sinua,Dominikaani,jonka mielestä koulutus takaa sen että "alempiarvoisempia"voi pitää jonkin laisena karjana,jota voi potkia mennen tullen.Olet Dominikaani syntynyt liian myöhään sinun kulta-aikasi olisi ollut 1930-40 luvun Saksassa,siellähän sitä silloin sai alempiarvoisia potkia ja polttaa mielin määrin.

• ikkunanpesijä

Tekisi mieli tietää että minkä puolueen Professori tämä oikein oli ?

• Ei puolueilla ole professoreja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2143
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1454
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      934
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe