Niin.....siitä rasismista.

Kemppainen

Minua tässä askarruttaa yksi tapaus työpaikalta,ja ajattelin tässä vähän päästää painetta näin kirjoittelun kautta.Työskentelen eräässä oppilaitoksessa Etelä-Suomessa.Tässä oppilaitoksessa annetaan korkeinta matemaatista-ja teknillistä opetusta ja meillä on porukkaa aina siivojista emeriitusprofessoriin saakka.Porukka on mukavaa ja homma luistaa,mutta nyt viime aikoina on siivojaksi tullut serbejä,kroattialaisia,etc..etc...etc.Olen huomannut että nämä ulkolaiset työntekijät hoitavat hommansa kiitettävästi ja tekevät työnsä todella huolellisesti,nyt kuitenkin olen huomannut miten me suomalaiset kaiken saanneet ja ylen passatut paskiaiset(HUOM! EI KAIKKI MUTTA OSA MEISTÄ)kohtelemme näitä työntekijöitä niinkuin ne olisivat sontaa tai paskaa kengänpohjassa.Räikein tapaus tapahtui tässä pari päivää sitten,kun erään professorin huonetta siivottiin,ja professori ei ollut tyytyväinen siivojan työn tuloksiin.Hän kysyi tältä naissiivojalta mistä hän on kotoisin,jolloin nainen vastasi että:" Kroatiasta".Silloin tämä professorinpaska vastasi tälle siivojalle:"Olisit jäänyt sinne Kroatiaan pommin alle ennenmmin kun tullut tänne Suomeen paikkoja sotkemaan."No,totta kai nainen lähti siltä istumalta juoksemaan pois paikalta itkua vääntäen.Nyt tässä mietin,että voiko noin korkeassa asemassa oleva ihminen joka on saanut korkeinta akateemista koulutusta sekä useita ulkomaisia palkintoja tutkimuksistaan olla noin kusipää ja täydellinen moukka,että ei osaa alkeellisimpia käytöstapoja jota jo työläisperheen isät ja äidit jakavat lapsilleen.Olen tullut siihen tulokseen,että tämä professori on ehkä hankkinut sivistyksensä tynnyrissä asuen jolloin ulkomaailma ja käytöstavat on jäänyt jollain lailla unohduksiin.Olen kriittinen ulkolaisten suhteen,enkä halua ketään ulkolaista syömään meidän sosiaaliturvaamme,mutta jos hän tekee täällä rehellistä työtä,on sitä ihmistä kunnioitettava koska hän omalla työllään,oli se sitten mitä hyvänsä,maksaa sillä oleskelunsa täällä.Ja jokaisella rehellisellä ihmisellä ikään,rotuun ja sukupuoleen katsomatta,joka ansaitsee itse leipänsä,on samanlainen oikeus elää tällä armassa Suomenmaassamme kuin meillä suomalaisilla.

4

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dominikaani

      Mistä sinä voit tietää sotkiko se kroati oikeasti sen professorin huonetta! Tuskinpa niin korkean koulutuksen saanut persoona syyttä suotta alkaisi noin räyhätä. Tosin luulen, että tätä juorua on melkoisesti vääristelty. Kenenkään ei kannata ottaa tätä vakavasti.

      Tämä Kemppainen ei itse selvästikkään ole mikään upean yleissivistyksen omaava ihminen. Niin, siinä se haukkuu muita vaan professorinpaskaksi ja käyttää muutenkin oudon paljon sanaa paska. Ei taida kemppainenkaan olla ihan henkisesti terve, kun tuollainen paska-syndrooma on.

      • Kemppainen

        Tunnen kyseisen professorin erittäin hyvin,ja olen nähnyt hänen käyttäytyvän alaisiaan kohtaan erittäin törkeästi,muun muassa kyseisessä tapauksessa.Henkisestä olemuksestani en mene sanomaan mitään menköön se toisten arvioitavaksi,mutta ihmettelen sinua,Dominikaani,jonka mielestä koulutus takaa sen että "alempiarvoisempia"voi pitää jonkin laisena karjana,jota voi potkia mennen tullen.Olet Dominikaani syntynyt liian myöhään sinun kulta-aikasi olisi ollut 1930-40 luvun Saksassa,siellähän sitä silloin sai alempiarvoisia potkia ja polttaa mielin määrin.


    • ikkunanpesijä

      Tekisi mieli tietää että minkä puolueen Professori tämä oikein oli ?

      • Ei puolueilla ole professoreja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe