Muutama asia

Köörinki

Mää luule, et mun tarttis vähä selosta tätä meijä Neohumanismi, ko siit ni kauhiast puhuta. Toi Ropespiäri on armottoma viksu miäs, mut ko se puhu ni hianoi, et kaik ei iha ain taju, mitä se oikke meina.

Ensimmäine juttu o, et mailma on menos aiva kauhiaks. Tää tapahtu sen takki ko 1300 luvul meijä meemi kivettysivä (emmä ny ruppe selittä mikä se meemi o, mut hiano asia se kumminki o) Oikesta siit saakka olla menty huanompa päi. Se vaa voi näyttä silt, et jotta oltas saatu aikka, mut kyl se kaik on pelkkä harha.

Kuitenki koht alka semmone rytinä, et ei semmost iki enne o nähty. Älkä peljästykö, sil me olla poikatten kans kekattu, kui me siit selvitä. Me tehrä neohumanistine yhteiskunta. Ja se sit selvi kaikest ja säilyttä meijä kultturi. Ja tappa tiätty Elitti ko ne o petturei kaik.

Tää Neohumanistine yhteiskunta o hyvi pal erilaine ko tää nykyne. Se ol pal armottomampi, mut hianompi. Eikä siäl o ketä ulkomaalassi. Mittä pualuei ei tiätenkä ol. - Tai tiätty meijä Neohumanisti ova, mut ei sit mittä muut. Sit siäl o tuamioistuimis pelkki kansalaissi, neki tiätty Neohumanistei, mittä tuamarei ei tarvita ko ne kuitenki olisiva Elitti. Nii ja Elitti o jo tapettuki – armottomast tiätty.

Kaik tuamio ova eriomase kovi. Ja julkissi. Ja hirviä armottomi. Me ko olla ni armotont porukka. Ei ihmise muute usko. Mut täst kaikest hualimat me olla kaik tosi viksui. Toise vaa eivä ossa ymmrtä kui tärkiä tämmöne asia oikke o.

Näi me olla poikatte kans jakopiinilupis funteerattu.

5

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stadilainen

      Kandee snaijaa, et toisen tappaminen väärin. Mä en hiffaa miks turkulaiset on niin ehdottomii.

    • Ei näitä murrejuttuja lue pirukaan.

      • Aurelianus

        ... alkuperäiset tekstit ovat helposti löydettävissä kunhan pomppii Suomen Sisun keskustelupalstalle ja etsii nimellä Robespierre...
        Murrejutut ovat mutebn oma taiteen lajinsa ja hyvä yritys ei takaa onnistumista...


      • Köörinki
        Aurelianus kirjoitti:

        ... alkuperäiset tekstit ovat helposti löydettävissä kunhan pomppii Suomen Sisun keskustelupalstalle ja etsii nimellä Robespierre...
        Murrejutut ovat mutebn oma taiteen lajinsa ja hyvä yritys ei takaa onnistumista...

        Nii, siäl ne ova kaik. Juur niinko hän sano. Siält löytyy kaik häne armottoma ja fiksu ajatukse. Tää mun oli vaa semmone tiivistelmä. Emmää millää tappa yritä olla mestari parempi. Hän on johtaja ja me muu poja vaa novisei. Hän on ni armotonki.

        Köörinki ja muut jakopiinilupi poja


    • Aune Lianus

      Pitääkös sitä olla tuommosen kanssa niin tosissaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe