Mää luule, et mun tarttis vähä selosta tätä meijä Neohumanismi, ko siit ni kauhiast puhuta. Toi Ropespiäri on armottoma viksu miäs, mut ko se puhu ni hianoi, et kaik ei iha ain taju, mitä se oikke meina.
Ensimmäine juttu o, et mailma on menos aiva kauhiaks. Tää tapahtu sen takki ko 1300 luvul meijä meemi kivettysivä (emmä ny ruppe selittä mikä se meemi o, mut hiano asia se kumminki o) Oikesta siit saakka olla menty huanompa päi. Se vaa voi näyttä silt, et jotta oltas saatu aikka, mut kyl se kaik on pelkkä harha.
Kuitenki koht alka semmone rytinä, et ei semmost iki enne o nähty. Älkä peljästykö, sil me olla poikatten kans kekattu, kui me siit selvitä. Me tehrä neohumanistine yhteiskunta. Ja se sit selvi kaikest ja säilyttä meijä kultturi. Ja tappa tiätty Elitti ko ne o petturei kaik.
Tää Neohumanistine yhteiskunta o hyvi pal erilaine ko tää nykyne. Se ol pal armottomampi, mut hianompi. Eikä siäl o ketä ulkomaalassi. Mittä pualuei ei tiätenkä ol. - Tai tiätty meijä Neohumanisti ova, mut ei sit mittä muut. Sit siäl o tuamioistuimis pelkki kansalaissi, neki tiätty Neohumanistei, mittä tuamarei ei tarvita ko ne kuitenki olisiva Elitti. Nii ja Elitti o jo tapettuki – armottomast tiätty.
Kaik tuamio ova eriomase kovi. Ja julkissi. Ja hirviä armottomi. Me ko olla ni armotont porukka. Ei ihmise muute usko. Mut täst kaikest hualimat me olla kaik tosi viksui. Toise vaa eivä ossa ymmrtä kui tärkiä tämmöne asia oikke o.
Näi me olla poikatte kans jakopiinilupis funteerattu.
Muutama asia
5
401
Vastaukset
- stadilainen
Kandee snaijaa, et toisen tappaminen väärin. Mä en hiffaa miks turkulaiset on niin ehdottomii.
Ei näitä murrejuttuja lue pirukaan.
- Aurelianus
... alkuperäiset tekstit ovat helposti löydettävissä kunhan pomppii Suomen Sisun keskustelupalstalle ja etsii nimellä Robespierre...
Murrejutut ovat mutebn oma taiteen lajinsa ja hyvä yritys ei takaa onnistumista... - Köörinki
Aurelianus kirjoitti:
... alkuperäiset tekstit ovat helposti löydettävissä kunhan pomppii Suomen Sisun keskustelupalstalle ja etsii nimellä Robespierre...
Murrejutut ovat mutebn oma taiteen lajinsa ja hyvä yritys ei takaa onnistumista...Nii, siäl ne ova kaik. Juur niinko hän sano. Siält löytyy kaik häne armottoma ja fiksu ajatukse. Tää mun oli vaa semmone tiivistelmä. Emmää millää tappa yritä olla mestari parempi. Hän on johtaja ja me muu poja vaa novisei. Hän on ni armotonki.
Köörinki ja muut jakopiinilupi poja
- Aune Lianus
Pitääkös sitä olla tuommosen kanssa niin tosissaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883