Onko se jotenkin rasistista?
ruotsalaista ruotsalaiseksi
jenkkiä jenkiksi
jne.
Saako somalia kutsua somaliksi?
15
2601
Vastaukset
- lastaaja
Jostain kumman syystä tunnette läpikotaisin ulkoa evoluutioteorian ja koko hitlerin elämänkerran ja sitten ette tiedä mitä on raisimi... Yleensä lapset ja kehittymättömät hakevat rajojaan tuolla tavalla...
- Deka
Miksi et vastannut kysymykseen?
- Anonyymi
Mene vaikka Alabaman osavaltiossa sanomaan jotain miestä jenkiksi, saat todennäköisesti turpaan ? Meidän Suomen tiedotus välineet niputtaa kaikki Usan ihmiset samaan nippuun, mitä ne eivät ole .
- J.W.
Ei somalia saa sanoa somaliksi.
Se on ihmisten lokeroimista etnisen alkuperän mukaan, joka on rasismia.
HUOM! TÄMÄ SÄÄNTÖ PÄTEE VAIN SIINÄ TAPAUKSESSA, JOS KYSE ON MUSTASTA IHMISESTÄ!!!!!
Syy:
-Rasimia voi olla vain mustia kohtaan
-valkoisia kohtaan ei voi olla rasismia
-vain valkoiset ovat rasisteja
-mustat eivät voi olla rasisteja
-kaikki rasismi on rasismia mustia kohtaan
-kaikki rasistit ovat valkoisia
-suvaitsevaisuus tarkoittaa mustien suvaitsemista- kah
Se, että mustat miehet Afrikassa ampuvat toisiaan mielipiteiden takia, ei siis ole rasismia.
Niinpä niin. - Jammer
kah kirjoitti:
Se, että mustat miehet Afrikassa ampuvat toisiaan mielipiteiden takia, ei siis ole rasismia.
Niinpä niin.Ei!
- Anonyymi
Kukaan ei suvaitse mustia käytös on näillä tosi alaarvoista. Kela työnantaja loisivat päiväkaudet ym ym. Sata syytä olla rasisti
- sissi-77
Ei kai siinä voi mitään väärää olla, jos ihmistä kutsuu siksi mikä hän on (jos se ei siis ole sinun oma subjektiivinen näkemyksesi hänestä, vaan faktaa). Kaikki somalialaiset eivät kuitenkaan ole somaleita eivätkä kaikki somalit ole somalialaisia. Somalialaisuus on kansalaisuus, somali taas on somali-heimoon kuuluva ja heitä on muuallakin kuin Somaliassa.
- Anonyymi
Ja musta on musta ei väri muutu vaikka kuinka kumartelee. Somali on somali kaikista roduista inhottavin. Lukekaa somalinaisen tarina niminen kirja niin tiedätte minkälainen on somali järkky kirja
- Sam
kutsua raiskaajaksi jos on raiskannut ja varkaaksi jos on varastanut.
- carma.
Jos somalialainen on somali
Niin suomalainen olisi sumali, mitä pahaa siinä voisi olla? Et näköjään käsitä lainkaan, mistä rasismista on kysymys.
- Anonyymi
mun mielestä suurin osa somaleista on mustia
- Anonyymi
Miksei voi kutsua jos on somali. Ja jos on niin ei sitä vanhaa rasistista ilmaisua musta ihoisesta afrikalaisesta jota idiootit käyttää.
- Anonyymi
Mutta beck ohjelma on ihanan rasistinen miten näitä ohjelmia saa esittää. Eikö mamut uskalla kieltää. Pirun hyvä ohjelma ihanaa rasismia
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483