seurustelu vammaisen kanssa

jane

Voisitko terveenä ihmisenä kuvitella seurustelevasi vammaisen henkilön kanssa? tai edes jutella? olisi kiva kuulla mielipiteitä..

5

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurelianus

      Odottiko joku minun vastaavan muuta?

      • Aurelianuksen viides sivupe...

        Älä kiistä totuutta!


      • Aurelianus
        Aurelianuksen viides sivupe... kirjoitti:

        Älä kiistä totuutta!

        .. laskisin kirjoittajana omansa. Pari on tainnut päästä karkuun!(Vain?)
        Kyky asiallisuuteen ja luetun ymmärtämiseen on tainnut olla jo alunperinkin hukassa!
        Jos kirjoitan , että en ota näppylöitä vammautuneen ja terveen henkilön yhteiselämästä, niin se on kirjaimellisesti totta. Sodan jälkeen näitä pariskuntia oli tuhatmäärin!
        Jos taas kyse on henkisesti syntymävammaisen ja terveen suhteesta, niin asia riippu terveemmän henkilön motiiveista. Esim. tunnen tapauksen, jossa eräs tyyppi kävi touhuilemassa pahoin jälkeenjääneiden naishenkilöiden ja tyttöjenkin kanssa ja kehuskeli naisflaksillaan. Siinä ja siinä, ettei tyyppi saanut vasaraa suureen suuhunsa n. 90 km/h ! (Jostain syystä yhteiskunta ikävä kyllä rankaisee harkitsemastani tapakasvatuksesta, joka olisi poistanut herran mädät hampaat ja asenteetkin kenties!)
        Eli onko sivupersoonallani vielä jotain kitinän aihetta?


      • Köörinki
        Aurelianus kirjoitti:

        .. laskisin kirjoittajana omansa. Pari on tainnut päästä karkuun!(Vain?)
        Kyky asiallisuuteen ja luetun ymmärtämiseen on tainnut olla jo alunperinkin hukassa!
        Jos kirjoitan , että en ota näppylöitä vammautuneen ja terveen henkilön yhteiselämästä, niin se on kirjaimellisesti totta. Sodan jälkeen näitä pariskuntia oli tuhatmäärin!
        Jos taas kyse on henkisesti syntymävammaisen ja terveen suhteesta, niin asia riippu terveemmän henkilön motiiveista. Esim. tunnen tapauksen, jossa eräs tyyppi kävi touhuilemassa pahoin jälkeenjääneiden naishenkilöiden ja tyttöjenkin kanssa ja kehuskeli naisflaksillaan. Siinä ja siinä, ettei tyyppi saanut vasaraa suureen suuhunsa n. 90 km/h ! (Jostain syystä yhteiskunta ikävä kyllä rankaisee harkitsemastani tapakasvatuksesta, joka olisi poistanut herran mädät hampaat ja asenteetkin kenties!)
        Eli onko sivupersoonallani vielä jotain kitinän aihetta?

        Hän olis kyl pualustanu näit naisraukoi, mut ko hän pelkäs et hän olis voinu joutu linna. Mut iha varma olis pualustanu - ja armottomast.

        Hiano miäs, ja hianot ajatukse.


    • Esim. Yhdysvaltojen ulkoministerinä oli kerran vammainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe