Voisitko terveenä ihmisenä kuvitella seurustelevasi vammaisen henkilön kanssa? tai edes jutella? olisi kiva kuulla mielipiteitä..
seurustelu vammaisen kanssa
5
608
Vastaukset
- Aurelianus
Odottiko joku minun vastaavan muuta?
- Aurelianuksen viides sivupe...
Älä kiistä totuutta!
- Aurelianus
Aurelianuksen viides sivupe... kirjoitti:
Älä kiistä totuutta!
.. laskisin kirjoittajana omansa. Pari on tainnut päästä karkuun!(Vain?)
Kyky asiallisuuteen ja luetun ymmärtämiseen on tainnut olla jo alunperinkin hukassa!
Jos kirjoitan , että en ota näppylöitä vammautuneen ja terveen henkilön yhteiselämästä, niin se on kirjaimellisesti totta. Sodan jälkeen näitä pariskuntia oli tuhatmäärin!
Jos taas kyse on henkisesti syntymävammaisen ja terveen suhteesta, niin asia riippu terveemmän henkilön motiiveista. Esim. tunnen tapauksen, jossa eräs tyyppi kävi touhuilemassa pahoin jälkeenjääneiden naishenkilöiden ja tyttöjenkin kanssa ja kehuskeli naisflaksillaan. Siinä ja siinä, ettei tyyppi saanut vasaraa suureen suuhunsa n. 90 km/h ! (Jostain syystä yhteiskunta ikävä kyllä rankaisee harkitsemastani tapakasvatuksesta, joka olisi poistanut herran mädät hampaat ja asenteetkin kenties!)
Eli onko sivupersoonallani vielä jotain kitinän aihetta? - Köörinki
Aurelianus kirjoitti:
.. laskisin kirjoittajana omansa. Pari on tainnut päästä karkuun!(Vain?)
Kyky asiallisuuteen ja luetun ymmärtämiseen on tainnut olla jo alunperinkin hukassa!
Jos kirjoitan , että en ota näppylöitä vammautuneen ja terveen henkilön yhteiselämästä, niin se on kirjaimellisesti totta. Sodan jälkeen näitä pariskuntia oli tuhatmäärin!
Jos taas kyse on henkisesti syntymävammaisen ja terveen suhteesta, niin asia riippu terveemmän henkilön motiiveista. Esim. tunnen tapauksen, jossa eräs tyyppi kävi touhuilemassa pahoin jälkeenjääneiden naishenkilöiden ja tyttöjenkin kanssa ja kehuskeli naisflaksillaan. Siinä ja siinä, ettei tyyppi saanut vasaraa suureen suuhunsa n. 90 km/h ! (Jostain syystä yhteiskunta ikävä kyllä rankaisee harkitsemastani tapakasvatuksesta, joka olisi poistanut herran mädät hampaat ja asenteetkin kenties!)
Eli onko sivupersoonallani vielä jotain kitinän aihetta?Hän olis kyl pualustanu näit naisraukoi, mut ko hän pelkäs et hän olis voinu joutu linna. Mut iha varma olis pualustanu - ja armottomast.
Hiano miäs, ja hianot ajatukse.
Esim. Yhdysvaltojen ulkoministerinä oli kerran vammainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483