Urheilukilpailuja televisiosta seurattuani ja niiden tuloksia lehdistä luettuani olen tullut siihen tulokseen, että afroamerikkalaiset ovat parempia pikajuoksijoita kuin eskimot.
Nyt jään kiinnostuneena seuraamaan, poistetaanko viestini rasistisena ja jäljitetäänkö minut. Jos ei poisteta, haluan kuulla miksi.
Rasistinen viesti 1
9
905
Vastaukset
- eroja eroja
Ero piilee siinä ettet esitä tätä totuutena ainoastaan testinä jolla sitten voisit perustella seuraavat totuutena esitetyt väitteet, taidat olla entinen jehovantodistaja? He meinaan monesti ihmettelee miksi heidän juttuja ei kuunnella....
- HK2
En minä esitä sitä minään "totuutena" taikka "testinä". Sanon vain, että havaintojeni perusteella näin näyttää olevan. Pointti on siinä, että väittämäni on rasistinen. Ei se periaatteessa eroa väittämästä, jonka mukaan etnisellä ryhmällä x on keskimäärin vähäisemmät hengenlahjat kuin ryhmällä y. Mutta ilmeisesti tietynlaisia rasistisia väittämiä saa esittää ja tietynlaisia taas ei. Minua kiinnostaisi kuulla vaikkapa palstan sheriffin selostus siitä, millä perusteella valinta tapahtuu.
- Hitleri
HK2 kirjoitti:
En minä esitä sitä minään "totuutena" taikka "testinä". Sanon vain, että havaintojeni perusteella näin näyttää olevan. Pointti on siinä, että väittämäni on rasistinen. Ei se periaatteessa eroa väittämästä, jonka mukaan etnisellä ryhmällä x on keskimäärin vähäisemmät hengenlahjat kuin ryhmällä y. Mutta ilmeisesti tietynlaisia rasistisia väittämiä saa esittää ja tietynlaisia taas ei. Minua kiinnostaisi kuulla vaikkapa palstan sheriffin selostus siitä, millä perusteella valinta tapahtuu.
Löysitpä sinä hyvän aukon poika, niin sitä pitää *taputtaa päähän*
- hoas
...parempaa tekemistä ole?
tuu vaikka meille porukan mukaan autotallia rakentamaan, niin olis jotain hyödyllistä tekemistä. (kalja palkalla)- HK2
Voisinhan tullakin, mutta on vielä vene laittamatta talviteloille. Kiitos kuitenkin kutsusta.
- hoas
Erasmus kirjoitti:
Hyvä, että edes sen!
enenpään ei oo varaa:)
- Sam
näin on, perustuu siihen että lyhytraajaiset rodut selviytyvät paremmin kylmissä olosuhteissa ja pitkäraajaiset kuumissa olosuhteissa.
Raajat toimivat tehokkaina jäähdytyselementteinä kehossa, joten kylmissä olosuhteissa lyhytraajaiset pystyvät pitämään kehon lämpötilan yllä paremmin.- Jake-Jammer
So so, ei saa yleistää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883