Urheilukilpailuja televisiosta seurattuani ja niiden tuloksia lehdistä luettuani olen tullut siihen tulokseen, että afroamerikkalaiset ovat parempia pikajuoksijoita kuin eskimot.
Nyt jään kiinnostuneena seuraamaan, poistetaanko viestini rasistisena ja jäljitetäänkö minut. Jos ei poisteta, haluan kuulla miksi.
Rasistinen viesti 1
9
930
Vastaukset
- eroja eroja
Ero piilee siinä ettet esitä tätä totuutena ainoastaan testinä jolla sitten voisit perustella seuraavat totuutena esitetyt väitteet, taidat olla entinen jehovantodistaja? He meinaan monesti ihmettelee miksi heidän juttuja ei kuunnella....
- HK2
En minä esitä sitä minään "totuutena" taikka "testinä". Sanon vain, että havaintojeni perusteella näin näyttää olevan. Pointti on siinä, että väittämäni on rasistinen. Ei se periaatteessa eroa väittämästä, jonka mukaan etnisellä ryhmällä x on keskimäärin vähäisemmät hengenlahjat kuin ryhmällä y. Mutta ilmeisesti tietynlaisia rasistisia väittämiä saa esittää ja tietynlaisia taas ei. Minua kiinnostaisi kuulla vaikkapa palstan sheriffin selostus siitä, millä perusteella valinta tapahtuu.
- Hitleri
HK2 kirjoitti:
En minä esitä sitä minään "totuutena" taikka "testinä". Sanon vain, että havaintojeni perusteella näin näyttää olevan. Pointti on siinä, että väittämäni on rasistinen. Ei se periaatteessa eroa väittämästä, jonka mukaan etnisellä ryhmällä x on keskimäärin vähäisemmät hengenlahjat kuin ryhmällä y. Mutta ilmeisesti tietynlaisia rasistisia väittämiä saa esittää ja tietynlaisia taas ei. Minua kiinnostaisi kuulla vaikkapa palstan sheriffin selostus siitä, millä perusteella valinta tapahtuu.
Löysitpä sinä hyvän aukon poika, niin sitä pitää *taputtaa päähän*
- hoas
...parempaa tekemistä ole?
tuu vaikka meille porukan mukaan autotallia rakentamaan, niin olis jotain hyödyllistä tekemistä. (kalja palkalla)- HK2
Voisinhan tullakin, mutta on vielä vene laittamatta talviteloille. Kiitos kuitenkin kutsusta.
- hoas
Erasmus kirjoitti:
Hyvä, että edes sen!
enenpään ei oo varaa:)
- Sam
näin on, perustuu siihen että lyhytraajaiset rodut selviytyvät paremmin kylmissä olosuhteissa ja pitkäraajaiset kuumissa olosuhteissa.
Raajat toimivat tehokkaina jäähdytyselementteinä kehossa, joten kylmissä olosuhteissa lyhytraajaiset pystyvät pitämään kehon lämpötilan yllä paremmin.- Jake-Jammer
So so, ei saa yleistää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504