uunounelmaerakko
Profiilikuva ei anna oikeutta ulkonäölleni.. ehkä.
Suosikkibändit/artistit:
Kaikki hyvä musiikki. Lista on pitkä. Tosin Jazz tai ooppera ei hirveästi innosta.
Suosikkileffat:
Kauhu, komedia, fantasia.
Lempikirjat:
Tietokirjat, taidekirjat, harrastuskirjat.
Vapaa-aikanani:
Maalaan, lenkkeilen, kokkailen, käsityöhommiakin puuhailen.
Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: -
Katson tv:stä mieluiten:
Matkailuohjelmat, lifestyle -ohjelmat, kokkausohjelmat, hauskat komediasarjat, jos joku hyvä leffa tulee niin sit semmosenkin katsoo,
Kotieläimet:
Ei ole vielä. Joskus ehkä.
En pidä:
Maailman nykytilanteesta kokonaisuudessaan enkä tyhmistä ihmisistä.
Parhaat matkakohteet:
Euroopassa olen pyörinyt. Turkissa kerran. Aasia kiinnostaa.
Ruoka & juoma:
Itämainen keittiö, tuliset ruoat, aika moniruokainen.
Koulutus:
Peruskoulu
Ammatti:
Muu.
Työskentelen:
Sekatyömies, keittiötyöläinen, maalari. Entisöijäharjoittelija, kiinteistönhoidon apumies ja joskus ihan siivoojanakin ollut.
Siviilisääty:
Sinkku
Lapset: ---
Email: [email protected]
Aloituksia
65
Kommenttia
707
voi huokaus taas
Tuhlattu 6 päivän ajan alkoholiin. no tämä päivä sinnitellään ja elämä voittaa. ruoat hankittu pakkaseen ja lidlin 2kilo175kahh vain räntää ja rakeita sataa
..on se kiva olla suhteelllisen köyhä..osaa arvostaa elämän pieniä asioita..taidanpa lähteä ulos lenkille kun noin mukav274huominen ruokajakelu
Huomenna ajattelin mennä ensimmäistä kertaa elämässäni ruokajakeluun. On pieni kynnys kyllä mennä. Katsotaan. Bussikorti674lomailu ensi kesänä
Miten meinaatte viettää ensi kesän? Lomailla? Mulla on ollu jo kolmisen vuotta yks vaellus mielessä. Ihan minnepäin Suo371pääsispä treffeille
Joo..kyl sitä naisen seuraa vaan kaipaa. Nyt kun on tullut oltua melko pitkään yksin. Ei ketään vapaata yksinäistä naist969uunon perusruokakaappi
ihan kaikki... joita ilman en pärjää... ja pitkälle pärjääkin kuivakaappi merisuola (on mortteli) sokeri (vähän käytän468hernaripurkki
Erehdyin ostamaan lidlistä kania merkkistä purkkihernaria. Piti kuitenkin lisätä porkkanaa,sipulia,mausteina minttua,tim766Ihannenainen?
Mukava,ihana,rakastava, hauska ja helppo elämänkumppani. Siinä mielestäni ikiaikainen totuus. Viestin tyyppi on kokemus.264kävin tänään maalla
Kävin tänään maalla katsomassa taloa ja tilaa. Ei napannut. Liian paljon puutteita ja ympäristö ihan metsää..ei maaseutu258Itseään kannattaa rakastaa
Huomasin taas kuinka vuosikaudet olen pahoinpidellyt itseäni alkoholilla välillä tupakalla jne. onneksi kuitenkin jonkin058elonkorjuu
Kohta on elonkorjuu. Pitäs tulla palsternakkaa ja mustajuurta. Parveke on hyvä olemassa. Sadosta en tiedä. Viimeks oli n856NO kun ilmat lämpenöö
..niin kaikki ihanat sinkkukinkut vaan puistoihin julkisille paikoille pikku brunssillee. Samalla saa näytellä vähän ko053mikä lenkki
Tein toistamiseen puolimaratonin pituisen kävelylenkin..n 21,1-21,2 kilometrii..olo on hellkkarin hyvä vaikka sato ja tu051Espoon taidemuseo Emma
Eikös tuolla Espoon Emmassa ole ilmainen sisäänpääsy Perjantaisin klo 17.00-19.00? Treffit sinne. Itse oon harkinnut ta050tuleeko jäitä?
Tuleeko jäitä että köyhä pääsee pilkille ja ilmaisen terveellisen kalaruoan pariin? Meren jäälle siis uskaltaako? Ai nii247Kirjekaveripalstalta
..seuraa hakee. Itselle kelpais naispuolinen kirjekaveri. Aikoinaan sitä kautta jotain löytyikin. Kunnes..kunnes netti v343uunon unelma borssi
No nyt tuli käytettyä pakastettu kaali. Kaalipunajuurisipuliporkkanaraasteborssiin.Vain liha uupuu mut meneehän toi tomm141Yksin vai yhdessä?
Muminaa..mietteitä ja jupinaa.. Jaksaakohan sitä vielä yrittää löytää sitä oikeaa naista elämään? Jokin aika sitten oli040mikä ihme?
10 vuoden takaisten aloitusviestien uudelleen ylösnostaminen? Joku Buumi???240ykskolmaosasavulohipala
..sain toissapäivänä.. tästähän tekee pikkusopan.. pakkasesta vanhat kuutioidut vihannesjuurespalat..taitaa olla pari po238