Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
piki.piki79
profiilit
piki.piki79
piki.piki79
Vapaa kuvaus
Siviilisääty: Varattu
Aloituksia
6
Kommenttia
60
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tuosta heijastuu narsistin itsekäs luonne niinv vahvasti että...minä minä, ja säännöthän ei sitten minua koske..eihän...
08.01.2015 07:59
kyllä voi olla, puhunkin omasta pulestani.
kyseinen tapaus on kyllä hakenut aktiivisesti töitä ja koulutus paikkoja, nyt sitten viimein lykästi.
valitettavan moni kuitenkin ei tee yhtään mitään ja haalii kaikki mahdolliset avustukset.
kunnialiisella nyt lähinnä tarkoitin että kotimaassaan tosiaan tapaa miehen oli sitten mistä tahansa, seuristellaan ja mennään naimisiin, sitten lapset.
ei niin että tarkoituksella paukahdetaan paksuksi jotta mies saisi tulla suomeen,
jos oli vahinko, niin voi itse sitten miettiä mikä olisi se järkevin vaihtoehto.
07.01.2015 13:54
ja siksi väsäilee netti deitti imoituksia useille saiteille kuten itse sanoit ,,,jopa avioliittoon...
oletkohan vähän tyhmä..?
06.01.2015 22:10
egyptiläisistä en tiesä, mutta mieheni pn irakista.
ei mitenkään erityisesti pasauta itseään minulla, ja tekee aina ruoan, minä mielelläni sitten siivoilen, kun en kokkailusta ole niin innostunut.
hän myös siivoaa yhtälailla :)
polttaa( aikeissa lopettaa), juo jonkin verran ( ei päivittäin)
ja mpolempia ainakin vähentää kun itse en polta enkä juo, ja lapsikin tulossa :) )
ei myössään rukile, koskaan en ole nähnyt minkäänlaista elettä sen suuntaan.
06.01.2015 22:04
netistä löysi minut, ja eiköhän monet suomalaisetkin parit löydä toisensa nykyään netistä..en ymmärrä mitä naurun aihetta siinä on ?
kaikki me kun emme viihdy baareissa ym, muissa paikoissa missä nyt sitten kaveria itselle voisi etsiä ..
ehtii tutustuakin paremmin ennen tapaamista.
06.01.2015 21:59
mitä ***** sä selität, ei mun suhdetta ainakaan naimisiinmeno ole muuttanut millään lailla, ihan samalla lailla mennään kuin aiemminkin...lasta odotellessa :)
06.01.2015 15:21
itse odotin puolitoista vuotta, ja oli miehen kanssa yhteinen päätös :)
06.01.2015 15:16
kuule vajakki,,,säälittävää on että myönnät olevasi aikuinen nainen, kuulostat teiniltä...
mitä minun mieheni patjoihin tulee, hän pakeni suomeen turvapaikkaa hakien, mitä patjoihin tulee, hänellä ei täällä lapsia ole, mutta sinä patja rakas avasit haarasi kun et muuhun kykene...säälin sinua...todella.
ja koitat raahata jotain lakupekkaa tänne lapsen varjolla....
05.01.2015 23:32
1. Irakista (Kurdistan)
2. Ei millään lailla.
3. ---------
4. Suomessa
5. kyllä
6. kyllä
7. molemmat
8. ei
9. molemmat, sellainen mikä sopii suomaliseen nimi kulttuuriin, toinen nimi suomalainen ja toinen hänen valitsemansa, kuitenkin niin että sopii meidän kulttuuriimme.
10. kyllä hän juo ja tupakoi, minä en ole koskaan tupakoinut, join ennen vähän mutta yritämme lasta joten nyt en juo lainkaan.
11. hän on syntynyt myuslimiksi, minä en, siasta tosin olen luopunut en muusta.
12. kyllä joulu, uusivuosi,,,kaikki samat, tulevien lasten kanssa varsinkin tulemme nämä virttämään suomaisin perintein, vain ilman sikaa :)
HYvin meillä menee, ja lasta yritämme ;)
05.01.2015 22:11
Olet oksettava, toivottavasti on provo, millä välillä levitit kinttus ja äpärän sait alulle ??
painu sinne missä äijäs nyt on äläkä palaa, sinun älykkyys tai sen puute ei muuhun tule riittämään..
minulla on ulkomaalainen mies, hän oli asunut suomessa jo ennen tapaamistanne 5 vuotta, en siis hommannut häntä tänne.
puhuu jo täydellistä suomea ja omaa kansalaisuuden, ihan omin avuin hankittu, koulun aloittaa pian, lähihoitajaksi ja näin saa tulevaisuudessa ammatin, en siis elätä.
eurustelimme 1,5 vuotta ja menimme naimisxiin, nyt odotamme erittäin suunniteltua ja toivottua esikoistamme...
mutta sinunlaiset ritsat oksettavat minuakin...
ja jos nyt jotain kiinostaa kuitenkin niin on irakin kurdi kyseessä (pohjois-Irakista)
05.01.2015 22:02
nii eihä teille kermaperse kajlajmahoille saa mitään sanoa, mutta NORMAALIPAINOISEN NAISEN PITÄISI LAIHDUTTAA ETTÄ NÄYTTÄISI PAREMMALTA ??!!
siis mitä vittua ??!!!
ap kuulostaa aivan uskomattomalta mätisälkiltä, toivottavasti naises älyää erta tollasesta !!!
ei haitaa, kunhan ei tule lisää, paion laksu on joalkanut, itsekin haluan olla terve , joten kuntoremontti on aloitettu ;)
04.01.2015 17:12
Minulla ei ole mitään mielipietä aasialaista...oma mieheni (irakin kurdi 8KURDISTAN)) ei ole mustasukkainen, enemmän minä olen, kohtuuden rajoissa tietenkin ;)
02.01.2015 21:54
elämänsaä pilanneet ?
millälailla kerro toki sillä minä en oikein ymmärrä millä lailla, olen naimississa, ja lapsi tulossa...käyn töissä, mies opiskele hoito alaa...mikään ei mätä millään tasolla...
ja sulla on kuule tosi pahoja psykiatrisia ongelmia jos pidät patjasi naisena, ja muittenkin patjoja...puhuuko ne sulle myös ??
minun patja ei puhu, se on vain patja, samoin mieheni patja,,löytyy sängystä, sen päällä nukutaan...ei se puhu eikä kommentoi,,,ihme tyyppi olet ??
ja miksi miehet kirjoittelevat mieleipiteitään tänne, siihen on ihan eri palstat , täällä puhutaan OMISTA SUHTEISTA, EI MUIDEN...jeesus mitä vajakkeja...
30.12.2014 14:48
minä ostan sinulkle, ja sinä ostat minulle....missä järki...jokainen voi ostaa itselleen mitä haluaa, eikkä mene vikaan tai tuota mielipahaa...lapset erikseen.
itse en stressaa,,,,
22.12.2014 14:18
missä turussa olisi tällaisia kampaamoita, omassa kaupungisssani ei ole...
14.12.2014 18:18
pillifarkut yleensäkin miehellä, saatikka 50+...
ei hyvää päivää...
toivottavastu menee edes 50 villityksen piikkiin...
10.12.2014 11:19
mielenkoiintoista , vakituisena siivoojana saan 1450 kuussa, ja ensi vuonna 2 ikälisä...mielenkiintoinen työ..todella...
05.12.2014 08:53
miten tämä liittyy palstan aiheeseen, kerro toki ?
02.12.2014 23:12
ymmärtäisit sinäkin pikkuhiljaa, mennä sille psykiatrille...
02.12.2014 23:09
en minäkään osaa, vaikka nainen olenkin.,.mutta eipä osaa minun mieskään, asiaa hävetessään ei ollut huomannut etten minäkään sitä taida ^^'
enen kuin mainitsin asiasta häntä lohduttaakseni
02.12.2014 17:27
2 / 3