Vapaa kuvaus

Hei tämä on mukava palsta!

Aloituksia

16

Kommenttia

2457

1. Hei

kysymyksesi puhuttelee minua, joten vastaan siihen mielelläni.
    ensimmäiseksi, näkemisen onnistumiseen vaikuttaa kovasti se, että ensin rentoudun. kiireisenä päivänä en ala kirjoittaa, koska joudun pinnistelemään liikaa ja silloin ajatus ei virtaa luontevasti.

asiakaan henkisestä energiasta olen varma, sillä jos hänellä on esimerkiksi hätä, sen aistin hyvin voimakkaasti. jokaisella ihmisellä on oma aura ja energiavirta, auran minä näen ja energian minä tunnen. persoona ja elämänkokemus eivät siihen vaikuta, sillä vauvankin auran ja energian voin tunnistaa.

oma herkkyyteni on parhaillaan silloin, kun olen voinut rentoutua. mutta tavallisessa elämässä kohtaa paljon ihmisiä päivän aikana, silloin ajatuksiini nousee asioita kohtaamieni ihmisten energioista (vanha sanonta, että ihmisten "kemiat" kohtaavat) ja joskus käy niinkin, että vaihdan paikkaa junassa, koska alkaa ahdistaa.
    olen myös monta kertaa itkenyt tuntemattomien ihmisten ahdistusta ja olen pyytänyt heille helpotusta.

ihmisen aurasta minä tunnen aluksi sen, onko hänen hyvä olla. jos lähden tuijottamaan sitä pitempään, selviää enemmän eli mistä on kyse.
    onko sitten kyse rakkaudesta tai kyvyistä tai terveydestä, tai mistä tahansa, se selviää ajan kanssa. mutta jos minulta kysytään terveydestä, siihen en saa ottaa kantaa. voin huomauttaa heikosta energiasta jollakin alueella ja neuvoa kiinnittämään huomiota esim. tiettyyn ruumiinosaan, että se tarvitsee enemmän huolenpitoa.

ihmisen tulevaisuuden erityispiirteet, niin kuin kysyt, näkyvät minulle tavallaan hänen päänsä yläpuolella. jos olemme kasvokkain, hänestä virtaa energiaa mikä puhuu minulle. samalla tavoin tutkin valokuvaa tehdessäni aura tulkintaa valokuvista.

mutta tuohon kysymykseesi, että henkimaailma haluaa tai ei halua paljastaa jotakin, vastaan päinvastoin. minä en usko sillä tavalla henkimaailmaan, oikeastaan ainoastaan suojelusenkeliin. ehkä sekin on satua, mutta siihen on kaunista uskoa..... tai mitä sitten tarkoitat henkimaailmalla yleensä?
    miksi pitäisi nähdä vain osa kokonaisuudesta? mihin voisi silloin luottaa? minusta kaikki kytkeytyy kokonaisuuteen, eikä kenelläkään ole pelkästään huonoa onnea elämässään. kyllä se vaakakuppi kuitenkin tasoittuu elämän varrella, ihan jokaisella.

itse voi vaikuttaa paljon asioiden juoksuun ja kehitykseen, mutta ihan kaikkeen luonnollisesti ei, loppu on ylimmässä kädessä. on paljon haasteita, mitkä on tuotu meille sen vuoksi, että kehittyisimme paremmiksi ihmisiksi. tämä elämä on oppikoulua, joskus jää luokalleenkin näin pitkässä koulussa. mutta jos jostain syystä ei halua oppia, silloin jää paikoilleen, kunnes siihenkin olotilaan onneksi joskus kyllästyy. sitten taas eteenpäin...

minä en koskaan puhu ajasta, sillä näen asioita, tapahtumia ja energioita ilman aikaa. en edes usko ajan olemassaoloon oikeasti. tämä kaikki tapahtuu samanaikaisesti, sielu liikkuu kuin vanhalla lp-levyllä. mutta tämä tarina lähtee nyt liian filosofiseen suuntaan..... en ole valmis puhumaan kaikesta kokemastani tässä.
    sen kerron kuitenkin, että voin nähdä saman ihmisen eri aikakausilla ja eri paikoissa, ihmisen energioissa on äärettömän paljon vaikuttajia. tästä syystä pyydän asiakasta yleensä esittämään muutaman kysymyksen, jotta osaan lähteä oikeaan suuntaan katsomaan. mitä iloa olisi pitkästä tulkinnasta rakkauden tiimoilta, jos ihminen on myymässä asuntoaan?

kävin nuorempana muutaman kerran ennustajilla, he katsoivat korteista. joillakin oli lahjoja, toiset olivat tyhjänpäiväisiä. kyllä tällainen on luottamusasia, eikä siihen ole varmaa vastausta. minä seuloin sitä myllyä muutaman kerran ja annoin sitten olla. paljon myöhemmin omassa elämässäni alkoi sitten tapahtua. suurten muutosten ja elämänkoulun myötä minussa itsessäni alkoi tapahtua, aloin saada tietoa omaan käyttööni. jos sen nyt näin voi sanoa, yksityiskohtiin en tartu. kuitenkin olen yhtä paljon iloinen kuin surullinenkin kaikesta siitä, mitä ympärilläni näen ja koen. tämä lahja on samalla myös kahle, erittäin raskas. teen päivätyötä ja iltatyötäkin tietoisena siitä, että joku läheinen ei ole enää kauaa tässä mukana. en saa puhua siitä, tällainen tieto on salainen.
    käytän kykyäni silloin, kun ehdin, voin ja tunnen tarvetta auttaa.

kysyn myös asiakkaan syntymäaikaan osatakseni hahmottaa hänet oikeaan paikkaan. no mutta, ennen kuin tästä syntyy romaani, lopetan. on hienoa että lukijat ovat kiinnostuneita tulevasta ja energioista, toiset taas elävät dieettien ja kuntoilun ympärillä. jokaisella on onneksi omat kiinnostuksensa, nämä henkiset ja filosofiset ajatukset tulevat usein vasta kypsemmällä iällä. tai miksei silloin, kun ihminen astuu risteykseen eikä uskalla kääntyä mihinkään suuntaan? minä uskon, että jokaisella on johdatus.

terveisin Keskiyö
  2. Hei

sinä olet monessa asiassa varsin näppärä. työasioihisi näen jotakin muutosta, joku on lähdössä pois. mutta se ei vielä poista sinun ahdistustasi. näen sinut aivan kahden tulen välissä. en tiedä onko esimiehesi nainen, mutta jos niin on, niin hänelle tarjoutuu korkeampi virka.

yksi nainen on kuitenkin lähdössä parempaan toimeen. sinun ei kannata nähdäkseni lähteä sieltä minnekään, sillä sinulle on tulossa palkankorotus.

kumppania sinä olet toivonut jo pitempään. sinun toiveesi ja kaikki se, mitä sinulla on antaa, ei ole aina kohdannut vastapuoltaan. olet kokenut pettymyksiä ja olet itkenyt paria hyvää mahdollista kumppania, koska kuitenkaan teille ei tullut happy end.

sinuun luotetaan, mutta luottamustasi on myös osattu käyttää väärin. on kateellisia naisia liikkeellä. sanoisin, että tuleva puolisosi ei ole samalta paikkakunnalta ollenkaan.
    pidät lämmöstä ja auringosta, kävisit etelässä useamminkin, jos vain mahdollista.

sinun tuleva kumppanisi on lahjakas ja liikkuvainen ihminen. hän on erikoinen. nyt sanon ihan suoran ajatuksen, että sinulla on jonkinlainen "kahle", mikä estää sinua olemasta ns. rento. olisiko se lapsuudestasi? kaikki näyttää muuten olevan tosi hyvin, mutta aivan kuin sinulla olisi käsijarru päällä. oletko ankara itseäsi kohtaan? vaaditko kamalan paljon itseltäsi?
    isäsi puolelta tulee energiaa, mikä on vaativaa.

työasiat sinulla menevät hyvin, enemmän kannattaisi investoida kumppanin löytymiseen.
    jos tahdot, teen myös pitkiä tulkintoja sähköpostitse, samoin aura-tulkintoja valokuvan avulla. ihan miten vain.
    sanon lopuksi, että äitisi on ollut paljon isäsi suvun paineen alla. sinä voit muuttaa asenteesi, kun ymmärrät ottaa vapauden omaan käteesi.

t. Keskiyö
  3. Hei

sinä olet hyvä ajattelija ja mietiskelijä, et niinkään tiskin takana paapattava myyjä.
    entiseen työpaikkaasi oli tungosta ja siihen oli tulossa toinen ihminen muualta. siihen käytettiin suhteita.

sinä sopisit parhaiten taka-alalle, missä toimitaan kaikessa rauhassa. suunnittelua, järjestelyä, tavaroiden siirtämistä ja tilaamista, ajatustyötä, .....
    voisit hoitaa tilauksia, aikatauluja, kaikkea sellaista missä keskittymisesi ja rauhallinen malttisi pääsee loistoonsa.

ihmissuhdeasioissa sinulla on paljon odotuksia, joskus et itsekään tiedä mitä tahdot. kyllä sinä sitä oikeaa rakkautta ja sitoutumista haluat, mutta sinussa asuu toinenkin sydän. osaat unelmoida ja pidät liikkumisesta, etsit vielä omaa paikkaasi auringossa. se sielunkumppani pitäisi löytyä!
    en voi nähdä numeroita mutta minulla on sellainen olo, että sinussa on paljon jousimiestä, tai sitten jousimiehet vetävät sinua puoleensa. en sano tätä vitsinä.

ihmissuhteissasi tapahtuu juuri niin paljon muutoksia, kuin sinä itse olet valmis liikkumaan ja näkemään. näen sinut viisaana ajattelijana, jolla on monta unelmaa. mutta kun pitäisi päättää mitkä niistä oikeasti ovat tärkeimpiä! siinä on se avain, mitä sinä etsit.

loppujen lopuksi sinäkin löydät paikkasi auringossa, tottakai. mutta ei itseäsi vanhemman kumppanin kanssa.
    raha-asiat järjestyvät ja sinä opit niistä monta uutta vivahdetta. (mutta olet niin ihanan väreilevä mieltymyksiesi kanssa, että se voi vielä viedä aikaa) mutta lopussa kiitos seisoo.

t. Keskiyö
  4. Hei

on todella kiireitä työn ja kaiken muun kanssa, mutta välillä on mukavaa piipahtaa tänne palstalle ja katsella ihmisten tarinoita, sinunkin!

näen että sinulla on asioiden selvittelyä ja että olet hyvin oikeudenmukainen. vaikka olisivatkin pieniä asioita, sinä tiedät aina mikä on totta ja mikä ei.
    kotisi on sinulle äärettömän tärkeä, siellä sinä viihdyt. olet nuorekas ja virkeä, tekisit enemmän asioita, jos vain ehtisit!
    pienet terveysongelmat ovat jo pölyä, ne eivät enää haittaa ollenkaan. mutta kyllä, näen toki asiallisen miehen jonka takaa paistaa aurinko. hän on vasta tulevassa.

sinä toivot jonkinlaista paperia mikä liittyy kotiisi ja saat sen juuri sellaisena, kuin toivotkin. en voi kuin arvailla, että olisitko ehkä korjaamassa jotakin, ostamassa, tai sijoittamassa, kuitenkin kaikella näillä mahdollisuuksilla on hyvä loppu.

rahasi riittävät kaikkeen, mitä suunnittelet. yhden miehen näen heti, mutta tällä on niin paljon omia ongelmia, että kannattaa päästää heti irti! se on varsin positiivista, että on välillä itsekseen, usko tai älä. mutta silloin on aikaa keskittyä itseensä ja omaan kehitykseensä. niinhän sinä olet tehnytkin.
    ja kyllä minä näen sinulle miehen, terveen ja vahvan miehen. hän on vahva rakenteeltaan ja mieleltään. hän on kohdannut omat vaikeutensa ja oppinut niistä, tietää tasan tarkalleen mitä ei enää halua kohdalleen ja elämäänsä.

teidän tienne kohtaavat varmasti. te kohtaatte isossa rakennuksessa, enempää en saa tässä nyt irti.
    kyllä sinä voit tehdä työtä, se näkyy, mutta siihen liittyy niin koti, kuin liikkumistakin. oletko tehnyt kotoa käsin töitä? se nousee mieleeni.
    siis työn näen liikkumisen yhteydessä, mitä se on, en voi sanoa. edelleen, saan saman kuvan. ehkä odotellaan ja katsotaan, mitä se tuo tullessaan?

sitten mielessäni pyörii Ruotsi, minkälaiset suhteet sinulla on sinne? tuttuja tai muita suhteita? tai kielen kanssa?

työtä tulee, se on vielä "ilmassa" ja siihen liittyy koti. en tiedä mitä, osaatko sinä sisustaa? teetkö käsitöitä koteihin? jotenkin tähän liittyy koti kovin vahvasti.

t. Keskiyö
  5. Hei

sinulla menee ihan mukavasti, olet tehnyt paljon työtä ja tulee aika levätä sen jälkeen. yritykseesi olet laittanut kaikki voimasi ja sen vuoksi se on hyvien tähtien alla, sanon.

tämä mies ei tue sinua, hän ei ole kiinnostunut tekemisistäsi. mutta siinä piilee vaara, että toinen on sitäkin innostuneempi. kuitenkin tässä yhdistelmässä "haisee rotta", minkä käännän aina suoraan englannista. sinun on tehtävä asiasi yksin, et saa sellaista tukea mikä kannattaisi sinua ilman vastapalveluksia. mutta mikset tekisikin hommiasi oman mielesi mukaan? kyllähän sinä voit ja osaat.

näen koulutusta ja uuden oppimista. terveyteen liittyvät asiat (ei sinun, vaan yleensä ottaen) ovat lähellä sinua. siellä on myös ihminen, kehen voit luottaa. et saa heti sellaista sopimusta, mitä olet hakemassa. uuden alku on toisaalla, kuin nyt ajattelet, mutta se on siellä.

kotiasioiden kanssa olet melko yksin. näen lukemista ja keskittymisvaikeuksia, koska on paljon muutakin tekemistä. työasioihin sen verran, että siellä on mies, joka lähtee ja sinua se harmittaa.
    sinä olet ottamassa uutta suuntaa, aivan uutta. se kannattaa, sillä sinä pääset vihdoinkin kurkottamaan lautasen reunan ylitsekin. olet jo tarpeeksi kauan syönyt samalta lautaselta, muutenkin olisi hyvä vaihtaa joskus astioita.

t. Keskiyö