Vapaa kuvaus

Hei tämä on mukava palsta!

Aloituksia

16

Kommenttia

2457

1. Hei

rakkauteen näen lukevan naisen, eli sydän on kiinni lukemisessa/tiedossa/teksteissä. rakkautta on myös tietää vihdoinkin, missä asuu ja mihin jää.

kun ajattelen sinua ja rakkautta, näen etummaisimpana avaimet, sitä ympäröi apilaniitty ja taivaalla on tähtiä. sinä tiedät jo mitä haluat, mutta pitäisi saada sen toisenkin unelmista kiinni. henkisyytenne ei ole samalla aaltopituudella, ei läheskään.
    elämästä pitäisi pystyä juttelemaan vakavasti, mihin ollaan menossa ja onko määränpää samanlainen.

t. Keskiyö
  2. Hei

sinulle näen muutoksia, mitkä ovat hyviä.
    voi olla, että muutat vielä tuosta asunnosta toiselle paikkakunnalle. mutta et menetä rahaa, päinvastoin, asuntosi hinta on noussut.

työ sinua sinne toiselle paikkakunnalle vie, niin se minulle näkyy. harkitse rauhassa, mitään kiirettä ei siinä mielessä ole, että joutuisit hätiköimään.
    toisessa asunnossa on parveke, mistä näkyy virtaavaa vettä. erittäin kaunis paikka!

on hyvä, että teet tulevassa muutaman tapamuutoksen. se auttaa sinua sosiaalisessa kanssakäymisessä. näen sinulle yhtäaikaa luopumista, että voittoa.
    voitto on sopimus, uskon että se olisi työsopimus. sen mukana onnistuu myös uuden asunnon osto. ihan totta, kauniita asuntoja on harvassa, mutta tämä näkemäni on virtaavan veden äärellä, äärettömän hyvällä paikalla.

pidät monia ajatuksia sisälläsi, olet varovainen ihminen. se on hyvä, mutta hyvää ystävää tarvitaan myös silloin, kun on kovasti paineita. sellainen kahden ihmisen "repun tyhjennys" silloin tällöin on tärkeää.

ehkä et pääse vakituiseksi tähän miettimääsi yritykseen. mutta sinun taloutesi paranee, ihan varmasti. minulle nousee myös vahvasti mieleen englanti. en tarkoita kieltä, vaan maata. sieltä kautta tulee jotakin uutta elämääsi, se on hyvä asia.
    se voi yhtä hyvin olla työhön liittyvää, mutta samalla myös tärkeä ihminen.

tämä oli lyhyt katsaus, mutta voin sanoa, että sinä olet aito ihminen, sinulla on niin alamäkiä kuin ylämäkiäkin elämässäsi. kenellä niin ei olisikaan?
    varo tupakkaa ja muita päihteitä, sinun vahva sydämesi pumppaa täysillä vielä pitkään ja ilolla!

t. Keskiyö
  3. Hei

itselläsi näyttää myös olevan paljon energiaa, vaikka sinun sitä vähän pitäisikin säästellä.
    odotuksesi ovat korkealla, toki niin ovat panoksesikin. näen niin, että työn kautta tulee paljon hyvää! näen sinut kotona, viihdyt siellä ja et viihdy. olet kuitenkin paljon kotonasi.
    miehen vauhtiin tulee kyllä kitkaa, hän panostaa paljon, mutta hänen työpaikkansa ei ole "se viimeinen". siihen tulee muutoksia.

siinä se yksi avain onkin, eli miten sitten kun on enemmän aikaa, mitä sitten tehdään? sinulla on ollut paljon onnea elämässäsi, olet pärjännyt hyvin, kun vertaan moneen muuhun. tosin avoimuutta ja lisää kommunikaatiota tarvitaan, myös hänen vanhempansa eivät tunne sinua oikeasti.
    jos sieltä toivot tukea, niin sinun on puhuttava avoimemmin ja sydämellisemmin. en tarkoita neuvoa, vaan tukea sinua.

mutta tässä näkyy muitakin miehiä sinun elämässäsi. minulla on sellainen tunne, että et itse ole vielä varma valinnastasi.
    jos toivot lapsia, on monen asian muututtava.

monen toiveesi edessä seisoo nainen, joka jarruttaa sinua. hän on läheinen, selvitä hänen kanssaan epäselvyydet, sitten sinun on helpompi olla.
    tämä mies, josta kysyt, kamppailee vielä jonkin aikaa työnsä kanssa. asia ei ole vielä loppuunkäyty.
    sinulla on paljon hyviä vaikutteita, mutta miten on rehellisyyden nimissä niiden taustan kanssa? sinä toivot vielä parempaa, et ole vielä tyytyväinen näihin saavutuksiisi. kuinka paljon olet itse valmis panostamaan?

näen sinut samanaikaiseta kolmekymppisenä, sekä vanhempana. koska en näe numeroita, en osaa erottaa mikä olisi varta vasten ajankohtaista.
    ehdä tästä oli jotakin iloa?

t. Keskiyö
  4. Hei

opiskelu nousikin aivan ensimmäisenä mieleeni. olet opintojesi kanssa kahden tulen välissä.

ajoista en osaa puhua, en näe numeroita.
    no lainnoudatus nousee ensin mieleeni. olet jo kokenut rakkautta, mutta et tuntenut olevasi siihen sillä tavalla kypsä, että olisit laittanut itsesi todella likoon (jos sen saa näin sanoa).
    toivot tukea vanhemmalta mieheltä, joka on niin sitoutunut omaan suhteeseensa, että häneltä ei taida herua yhtään mitään muille.

kyllä sinä haluaisit seurustella henkevästi ja tukeutua kumppaniin, se halu sinussa on. myös elämääsi vahvasti vaikuttanut nainen on lähtenyt kauas, häntä sinä kaipaat. vaikka ajattelet haaveillen entistä rakkautesi kohdetta, se ei ole unohtunut kummaltakaan. te tapaatte vielä. tapani on muutenkin sanoa, että "sitä kohdataan AINA KAKSI KERTAA".

tältä vanhemmalta mieheltä sinun on turha odottaa mitään, en ole varma onko hän isäsi. hän ei kuitenkaan jaksa olla mukana toisten asioissa, oma elämä on niin mukavaa.
    sinua viedään teille, missä on paljon kommunikaatiota. tulee valtataistelua toisen naisen kanssa, pomosi on hiukset "harmaana" selivittelemässä kuka ja mitä ja miksi.

ikäsi on minulle ajaton arvio, koska en pysty näkemään numeroita. henkisesti arvelen sinut jo yli kolmekymppiseksi, ainakin. aivan kuin olisit kokeilemassa uudestaan rajojasi ja mahdollisuuksiasi. olet henkevä ja vaikutat itseäsi vanhemmalta kuitenkin.
    minä näen ihmiset usein eri aikakausilta yhtäaikaa, se tekee tavallisen tulkitsemisen vaikeaksi.

sinulle tulee kuitenkin muutoksia, opintojesi jälkeen. avaat uuden sivun omassa kirjassasi, se on älykäs ja antava polku, pääset pitkälle jos vain sisusi kestää. no miksei kestäisi? etenemismahdollisuudet uralla ovat kirjaan kirjoitetut.

t. Keskiyö

ps. minä kirjoitan sähköpostitse myös pitkiä katsantoja, jos joskus kiinnostaa...
  5. Hei

en voi puhua ajoista, koska aika ei ole minulle käsite näissä asioissa. mutta voin kertoa sinulle jotakin tulevasta, siitä minkä näen.

ensiksikin, opiskelut näkyvät sinulle päällimmäisinä, ne ovat erittäin tärkeitä!
    pääset niissä päämäärääsi, valmistut ja onnistut tarkoituksessasi. älä tee minuuttiaikataulua, sillä se ei päde. omalla vauhdillasi pääset varmasti maaliin, olethan myös aistillinen ja henkevä ihminen.

avioelämä on erilaista kuin se perinteinen malli. näen tässä myös toisen miehen, jolla on omat avaimet. hänellä taitaa olla muitakin muodollisuuksia, mitä pitää hoidella.
    lapset ja isän näen sovussa, mutta isäkin on kiinnostunut naismaailmasta.
    kysyt muutosta ja minulle näkyy niin, että liikut opintojesi perässä. olette selät vastakkain miehesi kanssa.

kyllä sinä muutat, opintojen ja työn suunnalle. siellä näkyy myös rakkautta.
    perheesi ei sitä halua. näen miehesi lapset sylissä ja siinä on myös kukkasia.
    sinä voit aina pitää liittosi kasassa, jos niin valitset.
    kotiisi liittyy tosi paljon kukkasia, en tiedä miten tämä pitäisi tulkita, tiedätkö sinä?
    opiskelut siis liikuttavat sinua, tarkoitan maantieteellisesti. muu elämä on kohdallaan, saat sellaista elämää kuin etsitkin. et ole heikko ihminen. avioelämäsi näkyy minulle erikoisena, niin kuin itsekin ilmaisit. se ei ole aivan realistinen malli. kuitenkin, sinä voit valita mitä haluat, siinä sinulla on vapaus ja mahdollisuudet.

t. Keskiyö
  6. 14 / 123