Vapaa kuvaus

Hei tämä on mukava palsta!

Aloituksia

16

Kommenttia

2457

1. Hei

eikös ollakin kirjoiteltu aikaisemmin?
    onko töissä kaikki hyvin tätä nykyä?

t. Keskiyö
  2. Hei

minä näen auroja, tunnistan niitä myös tällä tavalla. oletko perillä niiden väreistä itse, niiden tarkoituksista, kun kyselet?

aurasi on violetti, eri sävyt violetista ja liilasta. alapuolella on keltaista ja yläpuolella oranssia. oranssi on älykkyyden väri, oppimisen ja energian. keltainen on elämäniloa, kokeilua ja kaikenlaista.
    sinä olet keskellä tätä violetin tulvaa tällä hetkellä, mutta täytyy myös sanoa että auran värit vaihtelevat jokaisella ihmisellä, toki perusväri harvoin muuttuu kokonaan. sinulla se on violetti.

hormoonit ne siellä keikkuvat, olet taas rajapyykissä oman kasvusi kanssa. et ole tyytyväinen nykyiseen elämäntilanteeseesi ja syynä on se, että punainen rakkaus on hävyksissä. haluan olla varovainen sanojeni kanssa, mutta lasten isälle on tapahtunut jotakin. sinä kannat suurta vastuuta, aivan itseksesi.

sinulla on sellainen olo, että kaikki turva on kadonnut. sinä et voi nojata kenenkään olkapäähän, olet todellakin yksinäinen. sisältäsi ja sielultasi, sinne sisään ei pääse äiti eikä tyttöystäväkään.
    terveytesi ja järkesi ovat hyvät, suo anteeksi maalaistollon sanankäyttö, sinä itse olet kyllä tietoinen paikastasi ja suoritat työsi kuin uskollinen koira.

no puhutaan nyt ihan suoraan. tuo oranssi viittaa ylimpänä värinäsi seksiin, sitä sinä et saa. vaikka saisit kosketuksia ja aktia, et saa sielun täyttävää ilosta huutavaa seksia. siinä se avainkysymys on. se on tärkeää, olet vielä tosi nuori iältäsi.
    lapsuudesta jää muistoksi muutama syntymäpäivä, tietyt joulut mummon ja papan kanssa yhdessä juhlien, pari kallista lahjaa ja televisio-ohjelmat. jokin ikävä sairaus tai kuumetauti, yllätykset ja sen sellaista. kukaan meistä ei muista kaikkea, se on elämää suojelevan voiman tarkoitus!
    olet ihan hyvä äiti, hellä ja erittäin tunteellinen.

t. Keskiyö

ps. sinulle näkyy asioita kuin maailmankartalla, et ole vain vielä päässyt niihin käsiksi....
  3. Hei

no sitä kevennystähän minäkin, ei ollut pahat mielessä ;-D

t. Keskiyö