Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuntijasi
profiilit
tuntijasi
tuntijasi
Vapaa kuvaus
Hei tämä on mukava palsta!
Aloituksia
16
Kommenttia
2457
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei
eikös ollakin kirjoiteltu aikaisemmin?
onko töissä kaikki hyvin tätä nykyä?
t. Keskiyö
08.05.2013 11:09
Hei
heräsin siihen, että minun pitää pyytää sinulta anteeksi. anteeksi!
tuollaisessa tilanteessa juuri ennen treffejä en yleensä vastaa, koska se olisi minusta väärin. komus on osa elämää, eli ne treffit on käytävä katsomassa ihan itse ilman valmista tulosta takataskussa.
mutta kun käskin sinun täristä, niin se ei ollut ennustamista, vaan meidän perheen oma sanonta, kun jotakin jännää on tulossa. sanomme sen niin usein, että lipsahti minulta sinun viestiisikin. anna anteeksi.
tuo mies on arka, hän jahkailee treffejä kun on epävarma. mutta kyllä sinä hänet vielä näet.
t. Keskiyö
05.05.2013 11:27
Hei
valokuvan avulla siitä voin kertoa enemmänkin, varsinkin kun silmät näkyvät.
t. Keskiyö
04.05.2013 18:07
Hei
sinun rakkauselämäsi on pitkä tarina. se alkaa sinun omanarvontunteestasi (olipas pitkä sana!) ja päättyy siihen, että sinä teet muutaman radikaalin muutoksen.
sinä haluat sitoutua - mikset kääntäisi peiliä niinpäin, että mies haluasi sitoutua?
sinä tarvitset "remonttia".
matka naisellisuuteesi kestää kotvan, se maksaa rahaa, mutta se on sen arvoinen.
en tosiaankaan tarkoita arvostella sinua, mutta kun kysyit millainen rakkauelämä näkyy, niin vastaan että se näkyy pienen uurastuksen jälkeen paljon paremmalta!
älä koskaan lähde siltä kannalta, että sinun pitäisi odotella viestejä ja että olet sitten armollinen, kun niitä saat! ei, sinun pitää oppia tuntemaan oma arvosi ja kukoistaa siinä, siinä on sinun avaimesi minkä voin sinulle näyttää.
t. Keskiyö
04.05.2013 00:55
Hei
viestejä kulkee....
mies on liikekannalla ja etsimässä itselleen emäntää, ihan rakasta sellaista!
tässä on hyvät energiat liikkeellä, jatka ihmeessä tätä viestintää!
t. Keskiyö
04.05.2013 00:44
Hei
vai että ihan ruudullinen essu, minusta se on sydämillä täytetty!
nostan hattua sinulle ja panoksellesi! tajusit mikä on tärkeintä, et lähtenyt juoksentelemaan hetkellisen hurmion perässä, niinkuin niin moni tekee.... sinä teit tehtäväsi päätökseen ja kaikki kunnia siitä sinulle.
tuo itsensä kanssa viihtyminen on musiikkia korville, sinä et ole hermostunut ihminen. tuosta moni unelmoi, muttei opi ikipäivinä...
et sinä ole rikkinäinen ihminen, olet kokonainen nainen! olet käynyt läpi kaksi vahvaa elämänvaihetta, kohta on kolmannen ja pisimmän vuoro.
sanon pisimmän, koska sinä olet pitkäikäinen ja vahva ihminen.
sinä olet minun nähdäkseni ihan "aloittelija" näissä miesasioissa. näet vaaran joka nurkan takana ja laskukoneesi raksuttaa jo mahdollisia velkoja ja muita pelottavia harhalyöntejä.
lähdet laivamatkalle ja tapaat kivoja ihmisiä. sitä kautta kohtaat ihmisiä, joilla taas on tuttuja.... pitkä virsi...
siellä sattuu sitten olemaan tutun tuttu, jolla on hyvä koulutus ja tilava talo vailla emäntää...
mies ei ehkä ulkoisesti ole mikään adonis, mutta sitäkin viisaampi. sinulla on älykkäitä lapsia, ethkä halua joutua heidän varjoonsa.
t. Keskiyö
04.05.2013 00:40
Hei
ensinkin, minä en voi puhua kesästä, koska en näe aikoja!
sinulta puuttuu montakin asiaa elämästäsi, suurin niistä on rakkaus.
muutoksia, mahdollinen muutto minulle näkyy. muutto voi yhtä hyvin liittyä työhösi, se on kuitenkin hyvien tähtien alla. en sano kumpi muutto se on, koska ei ole aikaa.
voit kirjoittaa sähköpostilla ja katson sitä syvemmin, jos niin tahdot.
t. Keskiyö
04.05.2013 00:26
Hei
voi mikä tilanne!
ajoista minä en osaa puhua, koska niitä ei minulle ole olemassa.
sanoisin ensin järjellä, että jos pilkkahinta on matalampi kuin työttömyyskorvaus, niin tiedät jo mitä tehdä.
sinulle tarjotaan toistaiseksi huonoja sopimuksia. niihin sinä et voi lähteä, koska se olisi järjen köyhyyttä.
tässä on vielä puhetta ja tulkintaa, mutta sinä löydät vielä oman hyvän työpaikkasi!
älä laita nimeäsi huonoon paperiin, odota. tunnollisuutesi tiedetään, sinulle tarjoutuu toinen mahdollisuus. saat aivan varmasti osaamistasi vastaavan työn ja siihen vakituisen pestin!
t. Keskiyö
04.05.2013 00:21
Hei 3rdeye / kolmas silmä
haastan sinut juttelmaan auroista. kerrotko minun aurastani, minä kerron sitten sinun aurastasi? voit aloittaa uuden ketjun, jos haluat.
ihan aidosti kysyn, sillä täällä ei yleensä puhuta auroista.
t. Keskiyö
03.05.2013 23:29
Hei
tästä ei tule mitään aura-ketjua, siihen en rupea. mutta vastaan sinulle mielelläni.
no sinulla on vaalean vihreää ja valkoista, muutenkin vaaleita värejä, ylimpänä on tumman ruskeita rösöisiä huippuja.
vihreä on maanläheistä ja tunnollista, vaaleana se kuvastaa herkkyyttäsi. sinä itket helposti. valoinen on puhdasta, sinun valkoisesi on kananmunan valkoista tai helmenvalkoista. se on kypsyttänyt hyvyyttään jo kauan, se on iän mukana tullutta kokemusta.
tuo hymiösi tuossa kysymyksessäsi ärsyttää minua...
tummat värit, etenkin ruskea ja musta (äärimmäisenä tummana värinä) kertovat huolistasi ja onnettomuudestasi. se ei ole jatkuvaa, mutta sinä kamppailet sen kanssa. ne ovat siis huippuja, eivät tasaista väriä.
t. Keskiyö
03.05.2013 22:51
Hei
minä näen auroja, tunnistan niitä myös tällä tavalla. oletko perillä niiden väreistä itse, niiden tarkoituksista, kun kyselet?
aurasi on violetti, eri sävyt violetista ja liilasta. alapuolella on keltaista ja yläpuolella oranssia. oranssi on älykkyyden väri, oppimisen ja energian. keltainen on elämäniloa, kokeilua ja kaikenlaista.
sinä olet keskellä tätä violetin tulvaa tällä hetkellä, mutta täytyy myös sanoa että auran värit vaihtelevat jokaisella ihmisellä, toki perusväri harvoin muuttuu kokonaan. sinulla se on violetti.
hormoonit ne siellä keikkuvat, olet taas rajapyykissä oman kasvusi kanssa. et ole tyytyväinen nykyiseen elämäntilanteeseesi ja syynä on se, että punainen rakkaus on hävyksissä. haluan olla varovainen sanojeni kanssa, mutta lasten isälle on tapahtunut jotakin. sinä kannat suurta vastuuta, aivan itseksesi.
sinulla on sellainen olo, että kaikki turva on kadonnut. sinä et voi nojata kenenkään olkapäähän, olet todellakin yksinäinen. sisältäsi ja sielultasi, sinne sisään ei pääse äiti eikä tyttöystäväkään.
terveytesi ja järkesi ovat hyvät, suo anteeksi maalaistollon sanankäyttö, sinä itse olet kyllä tietoinen paikastasi ja suoritat työsi kuin uskollinen koira.
no puhutaan nyt ihan suoraan. tuo oranssi viittaa ylimpänä värinäsi seksiin, sitä sinä et saa. vaikka saisit kosketuksia ja aktia, et saa sielun täyttävää ilosta huutavaa seksia. siinä se avainkysymys on. se on tärkeää, olet vielä tosi nuori iältäsi.
lapsuudesta jää muistoksi muutama syntymäpäivä, tietyt joulut mummon ja papan kanssa yhdessä juhlien, pari kallista lahjaa ja televisio-ohjelmat. jokin ikävä sairaus tai kuumetauti, yllätykset ja sen sellaista. kukaan meistä ei muista kaikkea, se on elämää suojelevan voiman tarkoitus!
olet ihan hyvä äiti, hellä ja erittäin tunteellinen.
t. Keskiyö
ps. sinulle näkyy asioita kuin maailmankartalla, et ole vain vielä päässyt niihin käsiksi....
03.05.2013 22:34
Hei
nyt olisi väärin, jos ottaisin puheeksi nuo treffit. ne ovat sinun ikiomat treffit ja sinun kuuluukin täristä!
kirjoita sitten miten se meni.....
t. Keskiyö
03.05.2013 21:17
Hei
ilman yritystähän ei saa mitään, pitää olla rohkea myös rakkaudessa!
kuule, minä luin jo kaksi kertaa väärin, eli että "tulla lipsahti" elämääsi. suo anteeksi.
nauti nyt tästä hetkestä, tämä tuo valoa elämääsi. ilman odotuksia ja suuria suunnitelmia on ensin tutustuttava kunnolla ja katsottava miltä se molemmista tuntuu.
mies osaa jutella kivasti ja hän on hyväkuntoinen ihminen. rakkaudessa hänellä on ollut harmia, voisiko olla niin, että hänellä on ajoittain potenssivaikeuksia? minä nyt puhun suoraan siitä, mitä näen. sellaisesta hän on kärsinyt ajoittain.
elämä on heitellyt häntä moneen suuntaan. vaikeuksia on ollut, mutta hän on vahva. rahan kanssa hän on ollut helläkätinen, on auttanut toisiakin. ei hänellä hirveästi rahaa ole, mutta sen vähäisensä hän hoitaa tunnollisesti.
mahdollisesti on jokin pieni velka, mutta ei suuri.
se saattaa liittyä entiseen vaimoon.
sinä olet teistä se jämäkämpi ihminen. sinulla on tuossa auttamisasiassa realistisempi käsite. tunteet voivat olla joskus pientä myrskyäkin, ei mahdoton ajatus. mutta myrskyn jälkeen paistaa aurinko ja luonto tasoittuu.
ei kun anna mennä ja katso mitä elämältä saat!
t. Keskiyö
03.05.2013 21:12
Hei
olet oikea runoilija! minulta meni planeetat sekaisin, sitä paitsi katsoin äsken telkkarista sellaista planeetta-ohjelmaa, siksi nuo saturnukset olivat minulle liikaa..... :-)
laivan näen, mutten tiedä onko se työtä vai lomaa. tuolla ensimmäisellä kysymälläsi miehellä hihat heiluvat. hän on luotettava raha-asioiden kanssa. mies juoksentelee suvun kanssa, kyllä sinä hänestä vielä kuulet.
epätasapainoinen pari te olisitte, ehkä elämä yhdessä ei ole teille tarkoitettua.
muutto ei ole vielä ajankohtainen.
onko tämä toinen mies nettituttavuus? no, ei ole vielä hänkään se amoris. jatka katselua, sinulla on aikaa!
t. Keskiyö
03.05.2013 20:55
Hei
no sitä kevennystähän minäkin, ei ollut pahat mielessä ;-D
t. Keskiyö
03.05.2013 20:45
Hei
aivan hyvin voin puhua samastakin vauvasta, koska en osaa puhua ajoista. mutta rakkausavioliitto ja ihana vauva siinä näkyy.
tällä hetkellä on vaikea löytää työtä, harmittavaa. mutta jos sitkeästi yrität, voisit tehdä jotakin myös kotoa käsin.
olet löytänyt ystävän.
lyhyitä työpätkiä olisi tarjolla matkan päästä, jos niin haluat. sen enempää en tästä saa kiinni.
t. Keskiyö
03.05.2013 20:43
Hei
Keskiyö vastaa: indokiina voittaa lätkässä kultaa, kongo saa hopeaa ja shetlannin saaret pronssia.
laita vain jo popkornit mikroon, että ehtivät jäähtyä.
03.05.2013 19:54
Hei
en osaa puhua ajoista. enkä ymmärrä kirjoituksestasi oikein mitään...
t. Keskiyö
03.05.2013 19:49
Hei
ennustajalla ei ole lupaa ottaa kantaa sairauskysymyksiin, kaikista puheista on kannettava vastuu.
sen näen, että vaivasi nimi on "pelko". jos lääkäri ei pysty tekemään diagnosia, mene toki toiselle lääkärille. suomessa on kyllä äärettömän taitavat ja kauan opiskelleet lääkärit, paljon kauemmin he lukevat kuin monessa muussa maassa.
ota kiinni tuosta pelostasi ja kirjoita ylös kaikki se, mitä pelkäät. ehkä siinä olisi pieni apu, kun pohdit näiden pelkojen alkujuuria. niiden kimppuun voisi hyökätä ihan kotikonsteihinkin, edes joidenkin.
t. Keskiyö
03.05.2013 19:46
Hei
vaihdetaan ne tossut kumisaappaisiin ja lähdetään ulos. sen jälkeen vaihdetaan ne lenkkikenkiin ja aletaan etsiä asuntoa.
mies on saamaton ja hidas. laitat nyt hänen avuilleen takarajan, mikä on vaikka 2 viikkoa ja sanot sen hänelle selvällä suomen kielellä! sen jälkeen alkaa tapahtua.
kyllä löytyy koti, ennenkuin menee terveys. ja hermot. vaihdat avustajaa heti, kun tuo tekemäsi aikaraja on ummessa. taitaa käydä juuri niin.
t. Keskiyö
03.05.2013 19:40
18 / 123