Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuntijasi
profiilit
tuntijasi
tuntijasi
Vapaa kuvaus
Hei tämä on mukava palsta!
Aloituksia
16
Kommenttia
2457
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei
pommita minua sähköpostilla mieluummin, on niitä pieniäkin pommeja :-)
t. Keskiyö
28.04.2013 19:19
Hei
meidän energiat menevät nyt täysin ristiin! yritän tosissani selvittää tätä tilannetta, on tämä haasteellista minullekin.
sinulla on vaihtelua, etkä ole tyytyväinen. mutta ilman työtä en sinua näe, ei se niin mene. tulee toinen aika ja sinä nouset ylös, onhan sinulla lapsi jonka vuoksi taistella.
mutta tuonne minne nyt olet menossa, sinä et jää. sinä pääset sinne, minne mielesi sinua vetää. on sinun exässäsi hyviäkin puolia, ei hän täysin mitätön ihminen ole. löydät varmasti omasi, mutta se vaatii myös sinun puoleltasi ponnistuksia. niinpä, valintasi on käsissäsi.
t. Keskiyö
27.04.2013 23:59
Hei
mies, jolla on liikkuva työ, näkyy sinun vierellesi. hänellä on pieni vaiva, minkä kanssa voi ihan hyvin elää. kun sanon sokeritauti, se on vain arvailua. oikeasti näen energioita ja värejä, sairauksista menee arvailun puolelle. mutta jotakin sen tapaista.
käsivarressa hänellä on jotakin, mistä hän kantaa arpea.
miehellä on voimakas luonne ja erittäin hyvät puhelahjat. hän sopii myös myyjän työhön. syksyn lapsi, mahdollisesti.
t. Keskiyö
27.04.2013 23:50
Hei
nämä vanhat tapahtuvat näkyvät pitkänä jonona tässä, teillä on kuitenkin side toisiinne. en minä sitä pahalla sano.
minä nimenomaan näen sinulle kumppanin, sinä menet myös naimisiin asti hänen kanssaan. ei asunnon vaihto vielä tarkoita sitä, että joutuisit lähtemään paikkakunnalta. mutta minä uskon, että exäsi vielä ehdottaa sinulle jotakin.
te kypsytte kumpikin, elämää on vielä paljon edessä!
asunnon muuton näen, se on tässä edessäni. toisen miehen kanssa on kitkaa. oletko soitellut lapsesi kanssa näinä päivinä? hän on vilustunut ja siihen suuntaan. työtä on elämässäsi, tekemistä ja suunnittelemista.
tässä on nyt jokin pieni kuoppa, mistä on päästävä yli. tämä mies jota ajattelet ei välttämättä ole vielä se viimeinen.
en minä sinulle vaikeuksia toivo, tahdon auttaa ihmisiä. en myöskään luo vääriä kuvitelmia, sinulla on paljon elämää edessäsi ja moni asia muuttuu!
t. Keskiyö
27.04.2013 23:44
Hei
mikä sinulla on hätänä?
t. Keskiyö
27.04.2013 23:35
Hei
en millään jaksa muistaa olenko kirjoittanut sinulle pitkän tulkinnan, olenko?
kyllä tässä nyt näkyy onnellinen koti, ihan totta!!!!!
sano sinä minulle, että elätkö unelmissa tätä nykyä, vai onko sinulla kosketusta ympäristöösi?
sinun exäsi on sinun elämässäsi vaikuttamassa, et ole unohtanut häntä, eikä hän sinua. uskallan väittää, että te vielä yritätte uudelleen yhdessä. sellaisen kuvan tästä saan, omassa asunnossa.
t. Keskiyö
27.04.2013 23:08
Hei
hänellä on hyviä muistoja, ne ovat lämpimiä. itse hänellä on nyt vaikeuksia tuon sopimuksensa kanssa, se vie energiaa.
hän tarvitsee aikaa ja luottaa sinuun. siitä on hyvä lähteä eteenpäin!
kuten sanoit, on alkuvaihe. se on positiivinen alkurykäys :-)
t. Keskiyö
27.04.2013 22:56
Hei
kyllä tässä olisi hyvää ainesta paljon vakavampaankin. näen sinulle rakkausavioliiton joka tapauksessa, niin tai näin! kellot kilisevät pääsi päällä.
mihellä on jokin suuri harmi mielensä päällä, hänen luottamuksensa on petetty pahasti.
se on ollut sopimus, mihin hän on joko lyönyt kättä päälle, tai sitten laittanut nimensä alle. vika ei ole hänessä, vaan siinä toisessa osapuolessa. se selviää hänen hyväkseen, vaikka hermoja repiikin!
hän on luotettava ihminen, aito.
t. Keskiyö
27.04.2013 22:43
Hei
hän on ujo ja mietteliäs ihminen. hänen elämässään on muutoksia, asiat siirtyvät paikasta toiseen. en tarkoita työtä, vaan privaatti elämää.
kyllä hän on sinut huomannut ja tulee tahallaan lähellesi!
voi että sinä olet ihanan rehellinen ihminen :-) nopeasti katsottuna näen sinut hyvässä taloudellisessa tilanteessa ja miehen kanssa yhdessä.
mikset tekisi tikusta asiaa ja aloittaisi juttelua, hän ei ole niin spontaani kuin sinä!
t. Keskiyö
27.04.2013 22:37
Hei
toki ihminen kasvaa ja oppii virheistään, me kaikki muutumme vuosi vuodelta. sinua on vaikea unohtaa, koska olet niin naisellinen nainen!
olet aito ja rehellinen, huomaavainen ja lämmin.
tämä kysymäsi mies ei taida olla ihan läheltä, niin sen näen. hänellä on oma asunto. on ollut jonkin asteen naissuhde, mutta se meni ihan päin mäntyä. nainen oli vaativa, eikä ottanut miestä huomioon juuri ollenkaan. ei hän sellaista kestä, eikä tarvitsekaan.
varovasti kun katsotte ja tapaatte, ei mikään ole mahdottomuus! ei hötkyilyä, sillä tämä mies on saanut vasta siipeensä, on vielä nuolemassa raavittua egoaan. kun olet oma jutteleva itsesi, nauravainen ja iloinen, hänen sydämensä sulaa. kannattaa ehdottomasti ensin tavata ystävyyden merkeissä ja kokeilla jäätä ihan pinnalta. älä anna narua, ole vain hyvä kuuntelija ja kerro, että sinulla on tätä nykyä aika paljon kiireitä.
se tepsii häneen.
ei ole mahdoton yhtälö, näin pikaisesti katsottuna. mies miettii myös muuttoa, sekin saa hänet hieman sekaisin.
t. Keskiyö
27.04.2013 22:27
Hei
tämä mies uskoo omaan totuuteensa, häntä ei litistetä valmiisiin muotteihin. minulle näkyy koti ja lapsi, ne liittyvät hänen elämäänsä lämpimästi. hän ei ainakaan ole vielä selvittänyt itselleen mihin suuntaan pitäisi lähteä, hänellä ei ole suuntaa.
sinä olet tunteella mukana tässä jutussa. ja sinulla on odotuksiakin, tietysti.
ihminen ei voi olla aina yksin, jos ei ole vakituista kumppania, silloin en epä-vakituisia kumppaneita. hänellä on toinenkin satunnainen tuttava.
nuo pitkät tauot kuvaavat hänen elämäänsä, millä ei ole suuntaa niinkuin laivan kapteenilla. sinä voit jäädä tähän rytmiin, hypätä laivan kyytiin silloin kun se tulee satamaan. jos se sinulle riittää, sillä romanttinen ihminen sinä olet, niin sillä tavalla sinä saat pitää hänet noina hetkinä, silloin te kuulutte yhteen.
voi kun olisit kysynyt jotakin helpompaa!
t. Keskiyö
27.04.2013 22:11
Hei
tämä asia voi jäädä vaivaamaan sinua niin kauan, kunnes kyllästyt siihen itsekin! tuosta miehestä et saa paljoa irti, hän ei edes tunne tarvetta puhua. hän mieluummin menee ja tekee, kuin että puhuisi.
kamala tilanne sinulle, tiedän että se tuntuu samalta, kuin matto vedettäisiin jalkojen alta. mutta sinun on vain kasvettava tästä, myöhemmin ymmärrät, että tällainen toiminta ja ajattelemattomuus on vain keskeneräisen aikuisen toimintaa!
kun tulet reiluun keski-ikään, sinä ymmärrät mistä oli kyse ja sinä et enää suostuisi sellaiseen suhteeseen. mutta ihastuminen tekee ja teettää, siihen meillä ei ole valtaa. se vain vie mukanaan.
olet viisas, kun et lähde kyselemään, sillä hänellä ei kuitenkaan olisi vastauksia sinulle. kiusaat vain itseäsi.
miehellä on omat rakkulan muotoiset ajatuksensa elämästä, nekin poksahtelevat sitten ajan kanssa. ei hän sen onnellisempi ole, vaikka nyt niin kuvitteleekin. tuo uusi nainen on äärettömän pihi, jotain kertoakseni.
mutta mikset keskittyisi itseesi ja tulevaan? miksi etsit vikoja itsestäsi, kun voisit käyttää tuon energian valoon ja henkisyyteen?
tämä mieskin vanhenee, hänen juoksunsa on lyhytaikaista. sinun oikea onnesi on muualla.
katsotaan sinulle nyt edes jotakin tulevasta:
näen sinua nuoremman miehen, joka asuu mäen päällä. miehellä on äärettömän hyvä kunto ja terveys, hän ottaa osaa urheilukilpailuihin. talvellakin hän on elementissään.
noh, sinun ei tosissaan kannattaisi kaivella omia mahdollisia virheitä menneisyydestä, koska entinen kumppanisi ei niistä enää välitä. on vain lähdettävä kohti valoa ja siitä se taas menee eteenpäin! tulee talvikisoja, tulee marjastusta, on monta ihanaa asiaa sinun varallesi.
t. Keskiyö
27.04.2013 01:29
Hei
voi sinua ressukkaa, ei elämä vielä ole tässä!
näen avioliiton, kodin ja lapsia.
äiti-suhde ei ole kunnossa, te puhutte eri kieltä. toki olette eri sukupolvea, mutta hän ei ymmärrä sinun tarkoitusperiäsi. suku ei ole tukenasi muutenkaan, olet siinä melko yksin.
pientä iloa tulee jo pian pienen reissun muodossa. kysymykseesi vastaan, että näen nurmen ja myös puita. eli on luontoa läheisyydessäsi. se mitä sinä kaikkein hartaimmin toivot, se toteutuu. niin se minulle näytetään.
t. Keskiyö
27.04.2013 01:14
Terve vanha ystävä!
täällä minäkin vielä roikun, kohta mennään nukkumaan ;-)
en minäkään koskaan yritä katsoa itselleni, koska se on niin sekavaa...
teet niin paljon töitä, ettet jaksa oikein muuta! eikö tuo ole helppoa nähdä?
arvostan muuten suuresti panostasi tarot-palstalla, olet auttanut äärettömän monia ihmisiä. siis pieni mainos tähän väliin: käykää ihmiset kurkistamassa tarot-palstalle!
sinulla on voimakkaat jalat ja sääret, niistä saat olla onnellinen. isäsi perintöä nekin, vanhan kapteenin. ja tarkka silmä sinulla on, et luota hölmöihin ja laitat ihmiset aina omiin lokeroihisi, kun heidän kanssa asioit.
vaan kun sinä et ikinä pidä lomaa! käsken sinun aina mennä pohjoiseen latautumaan, mutta sinulla on tuhat tekosyytä...
kas, laivamatka näkyy kuitenkin. tutussa ja turvallisessa seurassa. sinä rakastat vettä ja tämä reissu saattaa jopa olla sukulaissielujen kanssa. joko olet tilannut?
kyllä sinä omasi löydät. et vain ole ollut kunnolla hakutuulella. minä laitan sinut sinne pohjoiseen, niinkuin aina. näkyy sinänsä 3 miestä, jotka tulevat kysymykseen. yhdellä on kamalasti ongelmia työnsä kanssa. yhdellä on pelkoa terveydestä, mutta se on turhaa. hän on terve kuin karhu. kolmas on se oikea sinulle, hän on romanttinen ja osaa jutella!
noh, koska lähdet laivalle ja koska pohjoiseen? avaimesi on lomissa, laita pennit likoon, olen jo ehdottanut kuinka voit tienata pientä ylimääräistä..... :-)
t. ystäväsi Keskiyö
27.04.2013 01:03
Hei
sinut näen pohjois-suomeen, jos et ole sieltä kotoisin, niin sitten myöhemmin.
siis ihan kuusamon korkeudelle vähintään.
samalla näkyy myös loma baltian maissa.
tuo työ ei ole luotu sinua varten. työpaikalla on ikävä naisihminen, jonka kanssa ei yksinkertaisesti voi tulla toimeen. ei kukaan. sinä vaihdat vielä työpaikaa.
kotisikin voi hyvinkin muuttaa osoitetta, mutta ei vielä hätäillä ajan kanssa.
silloin olisi sadoista kilometreistä kysymys.
ei tämä ole sinun viimeinen työpaikkasi, ei ollenkaan.
sillä prinssillä on nyt vaikeaa. häntä on petetty viimeisen päälle ja hän on kauhuissaan. teroittelee miekkaansa, muttei lyö sitä muuhun kuin kiveen.
hän on rehti ihminen ja uskoo avioliittoon, vaikka näin kamala kohtalo nyt onkin.
työ muuttuu, koti muuttuu, kauhulla ajattelet molempia :-)
mutta eikö se ole vain elämää? tällä erää sinä kyllä osaat täyttää odotukset, mutta et itse jaksa olla tässä paikassa ikuisesti. ja ajoistahan minä en osaa puhua. kuitenkaan tämä ei ole viimeinen paikkasi, siis.
prinssi jättää vanhan lohikäärmeensä, tuskistellen ja huokaillen. mutta niin on hyvä, sillä muuten hän menisi pilalle tuollaisessa luolassa. tästä päätellen et ole vielä häntä tavannut, etkä ihan heti vielä löydäkään.
teitä molempia yhdistää myöhemmin etelän-matkailua, nautitte siitä täysillä.
t. Keskiyö
27.04.2013 00:48
Hei
tämä miesystäväsi on kovin vaatimaton. hänen on vaikea lähteä kehumaan kyvyillään ja etsimään sitä kautta työtä.
pyytäkää jotakin nuorta ihmistä kirjoittamaan hänen puolestaan työhakemus, vastaus lehti-ilmoitukseen. sitä kautta voisi tärpätä.
sinä olet henkisesti se vahvempi osapuoli teistä. osaat tukea ja auttaa häntä.
näen jonkin pikku firman, joka etsii apumiestä. se voisi olla ihan lähettyvillä.
kyllä tärppää, juuri sinun avullasi. sinulla on tuttuja, missä voit puhua hänen osaamisestaan. pari näyttöä, sitten voi onnistua. mutta se on alkua, se lehti-ilmoitus näkyy myös värikkäästi minulle. sinä olet tosi kiltti ihminen!
t. Keskiyö
27.04.2013 00:23
Hei
no, sen italian minä sinulle näinkin ;-)
en olisi siitä muuten maininnut, eikä ole mahdoton yhtälö, että kohtaisit italialaisen.
mutta en tuntenut asian olevan nyt ajankohtainen......... hitsi vieköön..... myöhemmässäkin elämässä voi tulla kriisejä......
t. Keskiyö
27.04.2013 00:17
Hei
nyt sinä vielä jaksat, se näkyy, vaikkei se helppoa ole. sinulla on hyvä maine työssäsi. on siellä sellainenkin ihminen, joka pitää puoliasi.
siellä on mies, joka pitää puoliasi kuitenkin.
tämä mies puhuu sinun puolestasi. hän ei nuoria kaakattavia kanoja kuuntele.
näen sinulle myös perheonnen, olet iloinen ihminen.
nyt näen hyppynaruja, mitä lieneen tarkoittavat. sellainen sairaseläke tulee jo ennen varsinaista eläkeikääsi ja se on hyvä. sinä pääset nauttimaan elämästä rauhassa, kyllä se hyvin menee.
no mutta, tuo sairaseläke näkyy minulle sinun onnenpotkunasi! saat sitä kautta paremman eläkkeen.
t. Keskiyö
27.04.2013 00:07
Hei
voi sinua ystävääni, olen iloinen puolestasi! sinulla on upea vaimo, olet vihdoinkin ymmärtänyt missä se paras soppa kiehuu :-)
kriisejä tulee ja menee, se on tätä elämänkoulua. näen teille ihanan kesämatkan, pienen virkistyksen. se on meren ylitse, hauska laivamatka mitä vaimosi on jo kauan haaveillut - sinäkin.
teillä on kateilijoita, jotka eivät voi ymmärtää suhteenne kestävyyttä. hymyile vain olkasi yli ja anna heidän murjottaa, sillä teillä on aito ja kestävä suhde.
kaikkea hyvää tulevaisuudellenne, sydämestäni toivon että nautitte joka päivästä!
t. Keskiyö
26.04.2013 23:53
Hei
sinun nimimerkkisi voisi olla stella, se on italiaksi tähti. sopisi sinulle mainiosti (olen italia fani).
et ole vielä valmis parisuhteeseen, olet vielä nuolemassa haavojasi ja vasta ryhdistäytymässä uuteen koittoon. laita ensin paikat kuntoon ja katso, että lasten on hyvä olla uudessa ympäristössä. mutta niinhän sinä teetkin!
lasten kanssa sinulla on onnea ja odotuksia. varoitan sinua, että älä lähde ensimmäisen miehen matkaan, joka kutsuu sinua kauniiksi ja eroottiseksi.
sinä tarvitset parempaa.
tulevassa on jokin hauska reissu tai matka lasten kanssa, siellä sinä tapaat muitakin vanhempia, koska olet mukana. laita itsesi kesäkuntoon, kunhan kiireiltäsi ehdit.
jotkin mansikkajuhlat ovat tulossa.
siellä kesäjuhlissa on kiva mies, joka innostaa. lähestytte varovaisesti, koska hän taitaa olla siellä mukana järjestämässä juhlia tai muuten tekemässä työtä. voi olla kuljettajana tai jotakin muuta, niin tarkasti en näe.
kuitenkin, et sinä tietenkään yksin jää. mutta nyt on muita asioita, jotka vievät voimasi tällä erää. keskity muuttoon ja lapsiin, itseesi ja tulevaan kesään.
t. Keskiyö
26.04.2013 23:45
21 / 123