Vapaa kuvaus

Hei tämä on mukava palsta!

Aloituksia

16

Kommenttia

2457

1. Hei

kyllä minä nuo peukut ymmärrän, mutta tässä kirjoituksessa ja tuolla aloitussivuilla ne eivät täsmää keskenään. pidin kysymystäsi feikkinä, niiden vuoksi.
    mutta katsotaan nyt jotakin.

mielestäni sinulla on onnea parisuhdeasioissa, se oikein sädehtii pääsi päällä. uskoisin kyllä sinun onnistuvan siinä asiassa!
    mutta on myös hankaluuksia liikkeellä, tosin ei rakkausasioissa.

toivot matkaa tai siirtymistä muihin kuvioihin ja se ei taida käydä niin helposti.
    mutta tuo partnerisi tukee sinua. naisista ei taida olla niinkään apua näillä näkymillä.

talouteesi saat neuvoja ja hyvää tietoa, vaikka joku nainen yrittääkin jarruttaa etenemistäsi. tässä on jotakin kilpailua.

työssä minulla on kuva, että olisit esimiehesi suosiossa. olet oman polkusi kulkija ja hän luottaa sinuun. sinulle voidaan ehdottaa vaihtoa toisenlaisiin tehtäviin, kysymys on paremmasta vaihtoehdosta.

ja kyllä minä sinulle kumppanin näen, vaikkei hääkellot tässä kumisekaan. enemmänkin järkevää seuraa, näen ihmisen kenen kanssa sinun helppo jutella. kun sellainen tulee eteen, suostu kahveille äläkä emmi. ei ole mitään menetettävää, vain voitettavaa.
    lycka til !!

t. Keskiyö