Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuntijasi
profiilit
tuntijasi
tuntijasi
Vapaa kuvaus
Hei tämä on mukava palsta!
Aloituksia
16
Kommenttia
2457
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei
minä en osaa kertoa ajoista, joten voin vain jutella tapahtuvasta näin yleensä.
nähdäkseni sinä teet hommia, mistä saat parempaa palkkaa kuin nyt.
ja sinä olet tämän pomon yläpuolella, ainakin henkisesti, eikä hänellä ole enää otetta sinuun.
saattaa olla niin, että olet onnekkaasti kääntänyt selkäsi tälle nykyiselle työllesi.
t. Keskiyö
19.06.2012 22:26
Hei
en ole varma minkälainen poistuminen on kyseessä ja sanon rehellisesti, että sellaisia en edes katsele. alan ajatella muita asioita tai lopetan katselemisen siihen.
minulla on niin, että kun näen vaikka ruumisarkkuja tai vastaavia esineitä, ne voivat yhtä hyvin tarkoittaa jonkun aikakauden loppumista, tai asioiden loppua.
mutta ihmisten sairauksia ja kuolemisia välttelen, muuten tämä menee liian raskaaksi.
itken joka kerta kun näen ihmisen kantavan sairautta sisällään. tiedän muun muassa erään mukavan tarjoilijan, joka ei enää tule kauaa elämään. hän on nuori ihminen.
minä en saa puhua siitä hänelle, enkä kenellekään.
mutta odota ja katso, minä en tuohon voi kertoa enempää.
t. Keskiyö
19.06.2012 22:21
Hei
terveysasioiden kanssa en uskalla paljoa puhua, koska en näe kuin erivärisiä energioita. mutta muuten en tiedä paljoakaan ihmisen fysiikasta. mutta katsotaan nyt jotakin...
mielestäni sinulla on onnea vähän joka suunnalla.mutta istuminen näyttää työläältä sinulla, eivätkä muut perheenjäsenet jouda juuri auttamaan. sellaista näen. sitten näen lapsia jotka leikkivät, heillä on kaikki hyvin.
olet kotiin sidottu,mutta pääset sieltä toki ulos. mutta et työn merkeissä, vaan kulttuurin. sinun on maksettava jostakin hoidosta ja sitä kautta pääset hyvään hoitoon, parempaan kuin tähän asti.
työasiat sinulla näyttävät menevät siihen suuntaan kuin todella toivotkin. käytä siinä toivomisessakin järkeä, eikä vain unelmia. tarvitsee aikaa ja sitten pääset varmasti mukavaan työhön.
kotiasiasi näkyvät minulle myös oikein hyvinä.
t. Keskiyö
19.06.2012 18:25
Hei
mistä ihmeestä nuo plussat tulivat?
mielestäni jonkin naisen kautta elämääsi on jo tullut muutoksia, tai ainakin muuttamista. teillä ei taida olla kovin hyvät välit keskenänne.
mielestäni toivot selvyyttä ja saat ideoita, kuinka jatkaa eteenpäin.
sinä kuljet omaa tietäsi, etkä sitä mitä muut sinulle yrittävät syöttää jakehottaa. luotat omaan päätäntäkykyysi.
työhön näen liikkumista suurempaan paikkaan ja siinä on onnea mukana. voisi olla että työ sinut joko suurempaan rakennukseen, suurempaan firmaan tai sitten suuremmalle paikkakunnalle.
tässä miesasiassa näen paljon odotuksia sinun puoleltasi, mutta en näe koko miestä. jospa hän ei vielä olisikaan se oikea sinulle.
t. Keskiyö
19.06.2012 17:39
Hei
koti nousee heti mieleeni ja siihen liittyy papereita. miehen takana on suuri kirjahylly, mutten tiedä kuinka sitä tulkita. tähän asuntoon kävelee onnekkaita tapahtumia.
olisiko mahdollista että miehesi tekisi kotoa käsin töitä?
teidän välillänne asuu todellinen rakkaus, kunhan vain jaksatte hoitaa sitä!
näen teidät hyvin läheisinä mutta selät vastakkain.
muuttoa en näe, ainoastaan tämän kodin.
t. Keskiyö
19.06.2012 17:31
Hei
näen sen, että mies on kirjoittanut jonkin paperin asuntonsa vuoksi. hän on väsynyt ja nukahtamaisillaan, ei oikein ole hereillä.
tämä mies on tehnyt paljon töitä ja hänen toiveensa ja ideansa toteutuivat pitkälle, niinkuin pitikin. hän on lähdössä muualle ja se on hyvä niin. minä en puhu kuolemista enkä halua nähdä niitä, joten sanon ja uskon itsekin, että hän on vain menossa jonnekin.
t. Keskiyö
18.06.2012 22:28
Hei
koti on sinulle tärkein paikka maailmassa. sinun kotiisi liittyy jokin perintö tai jotakin perittyä, missä virtaa hyvät energiat.
kyllä tämä näyttää varakkaalta talolta. pankki tulee myös mieleeni.
olet pitkän tiesi kulkija ja töitä tulee mutkan takaa sinua jo vastaan. kyllä onni sinulle hymyilee, sinä teet oman testamentinkin.
voisit hieman tuhlata itseesi ja hoidattaa ihoasi, tai muuten laittaa kampauksia ja etsiä uutta ilmettä. sillä sinähän olet tosi nainen.
menet jonnekin ennenkuin se kumppani löytyy. tämä mies pitää lukemisesta ja keskusteluista. ja kalasta.
t. Keskiyö
18.06.2012 22:21
Hei
katsotaan liitynkö minä näiden näkijöiden kantaan.....
näen sinulle lapsionnen, kolmessa eri ryhmässä tässä pyörii lapsia.
ja näen kumppaninkin, hänellä voisi olla lapsensaamiseen tai lapsen kasvatukseen liittyvä ongelma huolenaan. minusta sinä menet naimisiin asti ja onni on matkassasi.
takanasi voisi olla avioero, tai jokin yhtä dramaattinen kokemus. se litisti sinut melko matalaksi.
kuule, minustakaan hän ei taida olla se sinun oma kumppanisi. ehkä hänessä on niitä piirteitä, mitä sinä miehessä arvostat tai ihailet.
mutta ole toki avoin muihinkin suuntiin!
t. Keskiyö
18.06.2012 22:15
Hei
huomasitko että kysymyksellesi on laitettu 230 plussaa?
näkisin että kotisi on antanut sinulla omanlaisensa kasvatuksensa, se ei ehkä aivan vastaa nykypäivän elintapoja. ja voisi olla, että perheessäsi suosittiin enemmän poikaa tai poikia.
en tosiaan näe muita naisia lähelläsi kuin tämän yhden, sinun lapsuudenkodissasi. hänen ajatusmaailmansa on täysin erilainen kuin omasi. sukset ovat enemmän kuin ristissä.
näen sinulle oikean ja aidon kumppanin ja onnea suhteeseenne. tämä perheesi nainen ei taida hyväksyä kumppanivalintaasi, mutta sinä teet päätöksesi itse. enpä voi tietää kuka on kuka, mutta arvelen että äitisi olisi veljesi suosija ja avustaja, että heillä on erittäin lämmin side keskenään.
et ole saanut tarpeeksi huomiota kotoasi, siksi sinä et luota naisiin. näin minä sen näkisin.
t. Keskiyö
18.06.2012 21:17
Hei
sinulla on jokin lahja, mitä osaat käyttää hyvin. ja sitä ominaisuutta haluaisivat muutkin itselleen, he eivät suo sitä sinulle.
näen pomon nojaavan rennosti pöytään ja jututtavan sinua.
sinulla on onni kotona ja se pitää sinut tasapainossa. johonkin paperiin voi tulla muutoksia.
t. Keskiyö
18.06.2012 21:08
Hei
jos uskallat kirjoitella, voit kyllä aivan hyvin tapaillakin. oikeastaanhan kirjoitellessa antaa itsestään paljon enemmän, kuin pelkästään katsellessa.
minusta hän viestittelee sinun kotiisi ja hänellä olisi sinulle yllätys. voi, tässä on minun mielestäni ihan oikeasta ihastumisesta kysymys.
voithan vaikka leikkimielisesti kysyä miksi hän viestittelee. saathan edes jonkin vastauksen, koska kysymyksesi tulee niin yllättäen! ei tässä mitään huonoakaan ole.
t. Keskiyö
18.06.2012 20:56
Hei
minusta tuntuu, että teidän kukoistavimmat ajat ovat jo hieman väsähtäneet.
lapsi-asia on myös laitettu jäähylle, siitä en puhuta samalla sävelellä.
etenkin sinä toivot, että kumppanisi vihdoinkin päättäisi mitä haluaa ja lopettaisi jonkin tekemisen, mikä sinua ärsyttää.
on ollut harmeja, sellaiselta se tuntuu. teiltä puuttuu energiaa, missä ihmeessä se on?
sinun eteesi tulee tosiaankin tuo ilkeä nainen, hän tavallaan katsoo sinua nenävarttaan pitkin. sinun kannattaa jättää hänet omaa soppaansa keittämään, teistä ei enää tule ystäviä. muutenkin uskoisin sinun matkustavan tai lähtevän jonnekin. olisi myös mahdollista, että lähtisit johonkin hoitoon, kuurille, kokeilemaan jotakin luonnollista..... tms
t. Keskiyö
18.06.2012 20:50
Hei
no minä näen sinulle miehen, joka on kova tekemään töitä ja jolla on ollut jonkin verran huonoa onnea matkassaan. mutta sinua kohti hän on ehdottoman rehellinen. tiedätkös, että usein miehet rehvastelevat sen takia, että ovat nuukana tai ujostelevat. he haluavat tehdän naiseen vaikutuksen, jos se ei muuten onnistu. rehvastellaan vähän......
oletkohan saanut sen kylpyläloman kahdelta nuorelta ihmiseltä lahjaksi?
he ainakin toivoisivat että menisit sinne.
sisko ei taida olla aivan lähellä sinua. näkisin hänet kotonaan ja miehensä kanssa hänellä on asiat hyvin. olisikohan teillä siskosi kanssa pientä kilpailua, sellainen tulee mieleeni.
t. Keskiyö
18.06.2012 20:42
Hei
aikoja en osaa katsoa, valitettavasti.
minusta näyttää siltä, että hän miettii jo nyt viestin lähettämistä sinulle. mutta hän ei ole vielä uskaltanut.
t. Keskiyö
18.06.2012 20:35
Hei
en osaa puhua ajoista ja näyt saaneesi yli 50 plussaa kysymyksellesi.
näen rahaan liittyvän positiivisen tiedon, mikä liitelee luoksesi. siitä päättelen että toki löydät töitä. samalla epäilen, että työpaikkasi olisi pidemmän matkan takaa, kuin ehkä toivot.
minulla on sellainen olo, että sinusta on tullut tätänykyä vakava. olet jättänyt entisen kevyen naureskelun ja iloisuutesi, olet vakavoitunut ja vaikutat itseäsi vanhemmalta. ehkä sinua painaa tämä työasia niin kovasti.
on myös mennyt liitto tai seurustelu, se vaikuttaa sinuun vieläkin. toki uusi kumppani on iloinen ja auttavainen sinun kanssasi.
t. Keskiyö
18.06.2012 17:09
Hei
kyllä minä nuo peukut ymmärrän, mutta tässä kirjoituksessa ja tuolla aloitussivuilla ne eivät täsmää keskenään. pidin kysymystäsi feikkinä, niiden vuoksi.
mutta katsotaan nyt jotakin.
mielestäni sinulla on onnea parisuhdeasioissa, se oikein sädehtii pääsi päällä. uskoisin kyllä sinun onnistuvan siinä asiassa!
mutta on myös hankaluuksia liikkeellä, tosin ei rakkausasioissa.
toivot matkaa tai siirtymistä muihin kuvioihin ja se ei taida käydä niin helposti.
mutta tuo partnerisi tukee sinua. naisista ei taida olla niinkään apua näillä näkymillä.
talouteesi saat neuvoja ja hyvää tietoa, vaikka joku nainen yrittääkin jarruttaa etenemistäsi. tässä on jotakin kilpailua.
työssä minulla on kuva, että olisit esimiehesi suosiossa. olet oman polkusi kulkija ja hän luottaa sinuun. sinulle voidaan ehdottaa vaihtoa toisenlaisiin tehtäviin, kysymys on paremmasta vaihtoehdosta.
ja kyllä minä sinulle kumppanin näen, vaikkei hääkellot tässä kumisekaan. enemmänkin järkevää seuraa, näen ihmisen kenen kanssa sinun helppo jutella. kun sellainen tulee eteen, suostu kahveille äläkä emmi. ei ole mitään menetettävää, vain voitettavaa.
lycka til !!
t. Keskiyö
18.06.2012 16:49
Hei
yritän saada siihen edes jotain valoa.
no,minusta tämä tilanne liittyy asumiseen, tai kuitenkin rakennukseen. aivan kuin eläisit liian suuressa talossa ja sen takana näkyy pienempi, myös kaunis talo.
saat myös neuvoja vanhemmalta mieheltä. mutta mies taitaa olla tätä lainaa vastaan, hänen mielestään olisi parasta antaa olla.
no, loppukuva minulla on siitä, että nuorempi mies tukee ajatustasi. olen tämän kaiken jälkeen erittäin helpottunut ja nukut melkein kaksi vuorokautta.
minun mielestäni se onnistuu, mutta aikaa en osaa kertoa.
mietin myös, olisiko sinulla mahdollisesti partneri suunnitelmissa mukana.
t. Keskiyö
18.06.2012 16:17
Hei
kun näkyy niin paljon ihmisiä, niin siitä on vaikea tulkita. katsotaan sitä vielä kerran.
enkä suinkaan epäile toista naista miehelläsi, mutta voisiko se ikävä ihminen olla tyttären äiti ehkä?
sinä odotat selvyyttä kuitenkin, etkä ole menettänyt toivoasi. tulee muutos tai muuttaminen kirjaimellisesti. asiat eivät jää paikoilleen kuitenkaan.
ja tällä isän tytöllä on hyvä olo asioiden selvityksen jälkeen.
olisiko mahdollista että tätä tyttöä olisi laiminlyöty?
kohdistaisin ongelmat kotiin ja niissä pyörii kaksi miespuolista ihmistä.
anna olla ja odota, et voi kyllä tehdä nyt yhtään mitään. eikä pelkästään sinun päätöksesi saavuta voittoa, tarvitaan muidenkin osallistumista.
epäselvä juttu, kuten edelliselläkin kerralla. olen pahoillani.
t. Keskiyö
18.06.2012 13:52
Hei
ymmärrän täydesti mitä tuumit, ajattelisin ihan samalla lailla itse!
minusta tuntuu myös siltä, että sinulta jokin asia tulee päätökseensä. vahvasti.
sen seurauksena sinä suunnistat muualle, koska saat positiivisen tiedon tai kutsun ja muuten kirjeen.
rahasta ja kodista ja ideoista tässä on kysymys. otat rahaa käteesi asuntoa varten ja se on erittäin hyvä päätös.
t. Keskiyö
18.06.2012 13:43
Hei
muistan kyllä myös tuon kellon, se oli aika erikoinen juttu. ja sinun ukkisi henki on sen lähellä ja sinua auttamassa. sinulle se kello kuuluukin.
näen sinulle hyvän avioliiton, turvallisen kodin ja ideoita.
mutta näkyy myös, että kuoleman jälkeen kaikki asiat eivät ole menneet aivan reilusti. sitä asuntoa tai taloa on kohdannut jotakin vilppiä.
minusta suku ei ole sinulle niin läheinen, kuin oma kumppanisi on. on teillä onnea, sitä voi käyttää mihin vain. vaikka niihin työasioihin.
mutta tuo vilppiä harrastanut ihminen taitaa olla nainen.
kuule, laita se kello paikoilleen ja istu sen lähellä, katsele sitä ja kuuntele.
sitä kautta sinun ukkisi voi ottaa sinuun yhteyden ja kuiskata korvaasi asioita.
t. Keskiyö
18.06.2012 13:35
56 / 123