Vapaa kuvaus

Olen porvarillisesti ajatteleva kommunisti, joka lukeutuu lähinnä Keskustan yläpuolelle.

Aloituksia

128

Kommenttia

663

  1. Sinänsä poliisit tiellä eivät allekirjoittanutta haittaa, vaan se pikkutarkka nysvääminen. Olemattomat toleranssit rasittavat paitsi hermoja niin myös kuluttavat auton jarruja ja kasvattavat polttoaineen kulutusta. Luulisi "viherhuuhkajienkin" jo vastustavan tätä jo mielisairaudeksi paisunutta kyttäämistä.
  2. 14 / 34