Vapaa kuvaus

Luonne: puhelias, hyväntahtoinen, avulias, huumorintajuinen, joskus ajattelematon, unto uneksija.
Tykkäykset: rap, punk, trash metal, naiset
Ei tykkäykset: trollaajat ja floodaajat

Aloituksia

1

Kommenttia

246

  1. Eteenpäin sanoi mummo lumessa. Se sopii suossakin.
  2. Ja taas nousee mieleen kysymys. MIKSI ? Jos täysvaltainen täysi-ikäinen ja vapaa suomen kansalainen haluaa myydä seksi ja vastaavasti täysvaltainen täysi-ikäinen ja vapaa suomen kansalainen haluaa ostaa seksiä, niin miksi ei saisi ostaa seksiä ? Kaikki vasta-argumentit on aina luokkaa "se on väärin", "nainen alentaa itsensä", "prostituutio häiritsee", "se vain on väärin", "uskonto kieltää", "tulee sairauksia", "perheitä hajoaa" jne... Nämä kaikkia ovat latteuksia, joilla ei ole tosiasiassa mitään todellisuuspohjaa ja merkitystä. Ainoa tarkoitus näillä kommenteilla on opettaa yhteiskunnassa ihmiselle "kaapin paikka" ja antaa viesti "sun elämäsi on yhteiskunnan omistama elämä". Ja paskat. Jos ei seksiä myytäisi, niin moni atm-mies olisi hätää kärsimässä ja moni helppoa rahaa haluava nainen olisi maan alla. Kukkahattu-tädit haluavat juuri tietynlaisen yhteiskunnan ja se on totalitäärinen yhteiskunta, jossa ihminen on valtion omaisuutta ja hänellä ei ole mitään itsemääräämisoikeuksia, kuin vain uskoa valtiota ja viranomaisia. Kyllä poliitikot parhaiten tietää, mikä on sinun parhaaksi. Joopa joo. Se on nähty ihan tarpeeksi viime aikoina. Päivi Räsänen kähmii nyt omilleen etuja ja sen ymmärtäisin, jos ne olisivat rahallisia, mutta tässä puututaan ihmisen itsemääräämisoikeuteen ja perusoikeuksiin. Vapaus valita elämänsä. Mistä näitä toisten asioihin nokkaansa pistäviä ihmisiä oikein löytyy. Hankkikaa oma elämä, ettei tarvitse toisten elämää haitata. Seuraavaksi on varmaan liipaisimella alkoholistit, narkomaanit, yhteiskunnasta vieraantuneet. Keppiä vaan, sehän on moralistien ainoa toimintatapa. Moralistit voisi pistää laivaan ja laivata Iraniin opettelemaan suvaitsevaisuutta. Siellä on malliesimerkki siitä, mihin toisten ajatuksiin ja vapauteen tarttuminen johtaa. Paluumatkalla voisitte käydä tutustumassa Saksan tilanteeseen, jossa homma on hoidettu fiksusti.
  3. No joskus, jos oon nähnyt märän unen susta :)