Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2897

1. Minä olen huomannut, että ne "vahtia vaihtaa", mutta ilmeisesti ei aina, koska pesä oli tyhjä pakkasilla yli tunnin? Onneksi en nähnyt sitä toisen munan syöntiä?

Kerran olen huomannut pesällä kalan ja kaksi lintua, mutta koneeni on niin hidas että en tiedä, kuka vei kalan ja kuka jäi pesälle?

Onhan tämä hassua seurata lintujen hautomista tai pesän rakennusta, mutta kun avaan koneeltani nuo pesät, niin äänistä kuulen, mitä olisi tapahtumassa, vaikka itse lukisin kirjaa jossain muualla.

Hiirihaukan pesällä, siellä hongan vierellä oli kuitenkin kaksi äsken, joten eiköhän ne kuitenkin pesää yhdessä kyhäävät?

Nyt ymmärrän isäänikin, joka aamuyöt tarkkaili Luonnon tapahtumia laajoilla pelloilla?? Huomasi meidän tyttöjen saattajat?
  2. Aamulla katselin taas Merikotkan pesää ja huomasin, kun toinen toi kalan, siis molemmat oli pesällä. Valitettavasti koneeni on niin hidas, että se jää välillä pyörimään, joten seuraavaksi toinen lintu oli kadonnut, mutta niin oli kalakin!

Harmi sittenkin, että yksi muna on vain pariskunnalla. Olin näkevinäni sen variksen vierailun jälkeen kaksi, mutta ilmeisesti koneeni avasi ensin vanhan kuvan?

Tänään en ehdikkään lintuja katsella, sillä edessä on "työpäivä", sillä lähden silittämään ja pupu pukua ompelemaan.