Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. Katileija

Voi, kumpa olisi vain yksi seurattava aloitus tähän kameroiden maailmaan, koska nyt jutut menevät hieman ristiin.

Olen aamulla katsellut merikotkan ja hiirihaukan/pöllön? pesää ja "hiirelle" on ilmestynyt tuoreita havuja, siis tulee oikein vihreät koristeet, kuten meidän Pirtissä.

Ounastelit, että Merikotka hautoo, mutta onnistuin näkemään, että ei siellä munaa ollut. Ehkä se lämmittää pesää, sillä kukas "äiti" kylmään lapsosen alun laittaisi? Ainahan saunakin lämmitettiin varuilta, jos uusi tulokas oli tiedossa;-)

Kerran näin Merikotkan syömässä saalistaan, siis kalaa, mutta puoliso ei ollut mukana! Miksi?
    Usein olen myös nähnyt molemmat pesällä ja voi sitä yhteisymmärrystä? Niille ei taida tulla koskaan avioeroja, koska perheriitoja en ole nähnyt koskaan?;-)

Hiirihaukan pesässä ovat vihreät havut edelleen odottamassa "asennusta".
  2. Aloitukseen "lapsenlapsettomat" vastaan omasta puolestani näin.

Ainakin minulle lapsenlapseni ovat tuottaneet suurta iloa, sillä omien lasteni aikaan olin työelämässä ja siinä ei ilta-aika riittänyt seurata lasteni kehitystä, kuten nyt voin seurata heitä joka päivä ilman kiireen häivää.

Omat lapseni sain nuorena "säädyllisesti" avioliitossa, josta mieheni työkaverit kiusoitteli, että hän on ainoa heillä, jolla ei ollut ns. pakkoliittoa. Lapsenlapsia jouduin kyllä odottelemaan ja olin jo varma, että ei niitä tule, mutta tuli.