Kristiina23

Kristiina23 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Liittynyt 11v sitten
36 aloitusta · 2899 kommenttia
Minusta+on+tullut+aamun+virkku+ja+illan+torkku,+koska+yleensä+suljen+tietsikkani+näihin+aikoihin+ja+paneudun+kirjoihini.Sitten+laitan+radiosta+päälle+(noin+klo+19)Puhe-radion,+jota+kuuntelen+hiljaisella+naapureita+kunnioittaen,+koska+se+saa+unen+tulemaan.Nyt+olen+jo+oppinut+seuraamaan(kuuntelemaan)+jääkiekko+otteluja,+joita+tulee+iltaisin,+mutta+on+myös+mukava+kuunella+noita+vanhojen+toistoja+jostain+60-80-+luvulta,+jotka+ovat+minulta+unohduksissa.Minä+ihannoin+sinua++sinisirkku+,+koska+olet+oppinut+kaikkea,+jopa+sieltä+"kantapään"+kautta,+mutta+hyvin+olet+pärjännyt,+tekemätä+siitä+niin+suurta+numeroa.Itse+en+paljon+kirjoittele,+koska+minut+on+nimetty+pahimmaksi+stalkkajaksi,+mutta+olen+huomannut,+että+on+niitä+toisiakin,+joiden+vuoksi+jopa+poistoja+tulee.Tähän+aloitukseen+rohkenin+kirjoitta+vain+sinisirkun+viestin+tiimoilta.
Samoin+minä,+siis+onnittelut+Airalle+nimpparin+johdosta+ja+pian+koittavien+syttäreidenkin+osalta.Pidä+se+maski+kasvoilla,+että+näet+vielä+Joulunkin!+;))+Ai+niin,+ota+se+kuitenkin+pois,+kun+tulet+sisälle.+;)Huomasin,+että+täälläkin+kulkevat+nuo+naapurit+maski+kasvoilla,+joten+on+minullakin+maski+taskussa+valmiina+kunhan+milloin+kauppaan+menen.+Tosin+voin+aina+pyytää+tytärtäni++apuun,+mutta+onko+sekään+viisasta,+koska+hän+käy+usein+Espoossa+ja+hänen+tytär+taas+opiskelee+Turussa.+Turussa+on+siirrytty+etäopiskeluun,+joten+tytär+tulee+ilmeisesti+kotiinsa.Luojaani+kiittelen,+että+en+ole+enää+työelämässä+siellä+Hesan+seudulla,+sillä+aika+monta+maskia+menisi+päivässä+suositusten+mukaan.+Sitä+paitsi+minulla+ei+ole+ollut+noita+harrastuksiakaan+liiemmin,+koska+ne+silitys+hommanikin+on+pois,+siis+en+mene.