Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. "keskimäärin+1500+euroa/kk"??Oliko+se+"vappu+satanen"+luvattu+kaikille??+Ei.Saan+hieman+enemmän,+mutta+minulta+oli+nyysitty+se+satanen+ja+vasta+nyt+huomasin,+mutta+ilmeisesti+sinne+on+tullut+joku+veronkorotus/kunnallisvero,+koska+saan+leskeneläkettä,+joten+myös+YLE-vero+nousi+ja+ties+mitä,+mutta+onneksi+saan+palautusta+160,-€.En+viitsi+käydä+noita+verotuspäätöksiä+läpi,+koska+voisin+vain+todeta,+kuten+entinen+työkaveri,+jonka+täytyi+kassalla+laskea+aika+suuri+summa+(krapulassa)+ja+selasi+sitä+aikansa,+kunnes+totesi,+että+alku+on+oikein,+niin+on+kai+loputkin.
  2. "Huomenta+ja+perjantai+päivää,.."???Olin+saada+hepulin,+mutta+kyllä+se+on+tänään+sittenkin+lauantai+ja+Skillanin+saunapäiväkin+muistaakseni+olisi,+mutta+heillä+on+kai+sauna+suljettu.+Meillä+oli+sauna+lämmitetty,+mutta+aika+harva+siellä+käy,+koska+se+korona+ei+lämmöstä+hätkähdä,+ainakaan+pesutiloissa+ja+pukuhuoneessa.+Koti+suihkuun+minäkin+tyydyn.Minulle+tämä+karenssi+ei+ole+haitaksi,+päinvastoin,+koska+nyt+ei+ole+pakko+lähteä+edes+ulos+niitä+roskia+viemään+ja+lukemistakin+riittää,+vaikka+kirjasto+on+kiinni,+sillä+kiitettävästi+ovat+asukkaat+tuoneet+tuonne++meidän+yksityiseen+kahvilaan+kirjojaan.Toisaalta+aika+vilkkaasti+nämä+eläkeläiset+ulkoilee,+päätellen+tuosta+liikenteestä+rolaattorien+kanssa.+Kaupoista+en+tiedä,+koska+lapseni+tuo+minulle+tarvittavat+ruokani.Tännehän+on+aika+uskaliasta+kirjoittaa,+koska+joku+"kielipoliisi"+on+alkanut+vartioimaan+,+kuten+joskus+kansakoulussa+opettaja+aikoinaan+minun+kirjoituksistani.+Antoi+sentää+ainakin+sen+vitosen,+äidinkieli-+kirjoitus-+kielioppi+ja+kaunokirjoitus+että+en+luokalleni+jäänyt.Nykyisinhän+ei+ilmeisesti+panosteta+mitenkään+tuohon+käsialaan,+kuten+esim.+vanhempieni+aikaan.+Kaikilla+sukulaisillani,+siis+isä,+äiti,+sedät+ja+tädit+oli++hyvä/hieno+käsiala,+kuten+siskollanikin,+vaan+minäpä+jouduin+siitäkin+"luokalleni",+siis+oli++opeteltava+kirjoitamaan+sen+pienemmän+rivin+väliin,+mitä+vihkossa+oli,+koska+minä+hutaisin+tekstini+sinne+suurempaan.Onneksi+täällä+eivät+voi+puuttua+käsialaan,+millä+koukeroilla++kirjoittelemme+täällä+näitä+kielioppivirheitä.+D
  3. Tuon+kirjoituksen+katoamisen+voisi+ehkä+palauttaa,+kun+palaa+sinne+alas,+missä+on+se+"liidokin+kuva"+ja+kommentoi+aloitusta+teksti,+jolla+itse+olen+saanut+kirjoitukseni+takaisin.+Kirjoitukseni+katoaa+heti,+jos+painelen+sieltä+oikealta+"ylös/alas++toimintoa,+kun+haluaisin+tarkistaa,+mihin+oikeastaan+vastasin.Onahan+se+harmi,+että+täälläkin+käydään+taas+sanasotaa,+kuka+kirjoitti+mitä+ja+mitä+kukakin,+koska+huomasin,+että+minunkin+nimmarini+oli+pariin+kertaan+mainittu,+mutta+syytön+olen+niihin+syytöksiin,+siis+mielestäni,+mutta+kai+joku+toinen+näkee+kristallipallostaan,+että+tietenkin+se+on+Kristiina23?Minä+noihin+laihdutus+vinkkeihin+suhtaudun+erittäin+kriittiseksi,+ainakin+80++ikäisille,+niin+turhaa+on+ja+onhan+niitä+lehdet+ja+tämä+nettikin+täynnä+sitä+"tietoa",+missä+joku+nuori+jumppari+näyttää+nuorta+kroppaansa+ja+suosittelee+toistamaan+liikkeitään,+että+pysy+perässä.+Tämän+koin+vesijumpassa,+jossa+nuori+vetreä+ihminen+opetti+meitä+vanhuksia.Olihan+tuolla+kirjoitus,+mitä+laihdutus+voi+tuoda+tullessaan,+siis+sen+"visvan",+kun+ylimääräinen+paino,+esim+.+rintojen+alla++tuo+sen+jo,+koska+kokemusta+oli+ensin+siskoltani+ja+nyt+minullakin,+että+ei+voi+nukua+ilman+rintaliivejä.+Naapurianikin+käy+päivittäin+hoitamassa++joku+kotiavustaja,+koska+hän+laihtui+aivan+valtavasti,+siis+noin+kuvainnollisesti+120+kg++ja+nyt+70+kg,+mutta+se+mahan+pötkylä+on+nivusten+päällä+ja+jokapäivä+on+se+putsattava.No,+mitäpä+näistä+murheista.+Onneksi+SkillaN+jaksaa+viellä+mennä+laulelemaan+ilman+laidutusta!D,Itse+yritin+johonkin+laulu+kerhoon,+mutta+kaikki+lauloivat+kirkkailla+sopraanoilla,+nämä+iäkkätkin+ja+minulla+on+jo+synkkä+basso,+joten+ei+onnistu+enää.Toivoisin+vain,+että+toisistakin+palstoilta+lopuisi+nämä++arvostelut++Kahvipirtin+toiminnasta,+koska+kuka+on+perustanut+paremman+jatkuvan+ketjun?
  4. No,+hitsinvisti,+täytyykö+nyt+käydä+hakemassa+tuolta+tyttären+luota+se+hulavanne,+jota+osasin+sillon+nuorena+kieputtaa++vaikka+kuinka+paljon.Tuskin+jaksaisin+mitään+uutta+umaa+sillä+saada+tässä+lopun+elämässäni,+koska+onhan+minulla+nytkin+viellä+se++"uuma"+ja+mielestäni+aivan+sopusuhtainen+vartalo,+joskaan+ei+sellainen+teinivuosien.+Painokin+on+pysynyt++kohtuudela+samoissa+lukemisissa+jo+20+-v++ja+en+aijo+laihduttaa,+vaikka+tuolla+antoikin+ohjeita+"+joku",+nimeten+oikein+nikit,+mutta+oneksi+ei+mnun.Siitä+olenkin+hieman+surullinen,+että+tänne+on+tullut++"röhnöttämään"+Noja-tuoliin+henkilö+(70+),+joka+itsekkin+tietää,+että+häntä+seurataan++ilkeyksillä,+mutta+onko+pakko+tulla+tännekkin+jakamaan+niitä?+Mielestäni+se+on+jo+hänen+taholtaan+pientä+lkeyttä,+että+tuhotaampa+tämäkn+Noja-tuoli,+kun+sain+Kahvipirtin+kaadettua++ystäväni+Paloman+avustuksella.
  5. Miljoonat++kiitokset+sinulle+Skillan+uudesta+avauksestasi,+koska+ainakin+minä+olen+kaivannut+sitä+viihtyisää+perustamaasi+Kahvipirttiä,+jonka+jotkut+"tuholaiset"+turmelivat,+kaivaten+jotain+"säpinää"+ja+arvostellen+myös+ikäämme,+etenkin+sinun,+koska+olenhan+minäkn+kaukana+!+D+80++ja+tuskin+elänkään+sinne+pykälään.Tänään+on+vettä+räntää+satanut,+joten+tuo+Uudenvuoden+lupaus+minulta+ei+toteutunut,+että+veisin+edes+jokapäivä+roskia+pois,+koska+kuka+hullu+lähtee+tuonne+ulos+"koiranilmalla",+vain+viemään+jonkun+roskapussin,+jonka+voi+viedä+huomennakin,+tai+kerätä+niitä+siten+autokuorma+ja+sitten+onkin+kaikki+pois,+siplivo!Harmi+vain,+että+auton+takakontti+on+jo+nyt+täynnä+roskia,+sillä+autoni+alkoi+hieman+"piiputella"+viime+reisulla+ja+nyt+en+ole+tohtinut+sitä+edes+herätellä+käyntiin,+koska+mikä+kiire+noilla+roskilla+on,+minullahan+se+sitten+pitäisi+olla+se+kiire.Toisaalta+olisi+parempi+tarkastella+,+lähteekö+auto+enää+käyntiin,+vai+miksi+se+nikotteli++minulle+viime+reisulla?+En+tiedä,+kuinka+minusta+on+tullut+tällainen++"manjaana"+tyyppi,+koska+olinhan+joskus+se+"tarkka+kirjanpitäjä",+joka+jokaisen+pennin+ja+euro+kirjasi.+,Lapsenkin+luona+jaksoin+käydä+heillä+ainakin+ne+kuuluisat+pyykit+silittämässä,+joista+joskus+mainitsinkin,+että+miesten+paitaan+oli+ujutettu+kolme+napia+sinne+kaulukseen.No,+nyt+hekin+asuvat+eri+asunnoissa,+tosin+olivatkin++avoliitossa,+että+ei+se++ero+vaatinut++muuta,+kuin+tyttäreni+muutti+lapsineen++pois,+mutta+lapset+käyvät+usein+iskänsä+luonna.Onistunutta++uden+keskustelun+avaamisesta+sinulle+Skillan+ja+ennenkaikkea+sinun+johdolasi..