Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Kristiina23
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Kristiina23

Kristiina23

Kristiina23 profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Liittynyt 11v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                36 aloitusta · 2900 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • "Joku kakskytä kuollutta, ihan kamalaa, heh"

Samat sanat.

Täällä on selvitty vähällä, ainakin toistaiseksi, joten oletan että nämä "heinäpellolla" olevat kuuntelevat vain noita maailamn tilastoja.

No, eihän muusta puhutakaan, kuin koronasta ja minua ärsyttää, kun haluan katsoa omankunnan tilastoja, niin heti pukkaa koko maailman tilastot.

Samoin YLEN-puheradio, jota kuuntelen iltaisin jo klo 19 jälkeen, niin kaikki ohjelmat oli koronaa, koronaa ja viellä koronaa, eri näkökohdista katsottuna.
                                                  06.04.2020 13:21
                                                • "keskimäärin 1500 euroa/kk"??
                                                  Oliko se "vappu satanen" luvattu kaikille?? Ei.

Saan hieman enemmän, mutta minulta oli nyysitty se satanen ja vasta nyt huomasin, mutta ilmeisesti sinne on tullut joku veronkorotus/kunnallisvero, koska saan leskeneläkettä, joten myös YLE-vero nousi ja ties mitä, mutta onneksi saan palautusta 160,-€.

En viitsi käydä noita verotuspäätöksiä läpi, koska voisin vain todeta, kuten entinen työkaveri, jonka täytyi kassalla laskea aika suuri summa (krapulassa) ja selasi sitä aikansa, kunnes totesi, että alku on oikein, niin on kai loputkin.
                                                  06.04.2020 13:12
                                                • "Joten suurkiitos sinulle Skillan, olet meille kuin äiti , "

Näin olin kokenut jo kauan, mutta kun kirjoitin siitä, niin eikös joku tyrmäsi minut heti.

Olkoon sitten mummini, joita en ole tavannut, tai olenhan minä yhden, äidinäidin, lihavan naisen, jolle täytyi niiata, mutta mitään juttua en siitä muista, mitä isoäitini olisi sanonut minulle, siis meille siskoni kanssa. Olimmehan jotain 5-7-vuotiaita.

Toivotavasti Skillan jaksaa olla minulle se mummi ja mielestäni hyvin on hoitanut hommansa, koska aina, kun avaan koneeni, niin luen IP-lehdet, s-postini ja seuraavaksi nämä ikäpalstat.

Hieman pidin taukoa kirjoituksistani, koska täällä kertomani mieheni kuolemasta, poiki toisaalta kommentin, että "jouti jo pois kuleksimasta", jonka tulkitsin ilmeisesti väärin, koska otin siitä hieman/paljon "herneen nenääni".

Vaan elämä jatkuu ja mitä noista ilkeistä huomautuksista, koska olen joskus itsekkin syyllistynyt noihin, mutta en koskaa ilaman nikkiäni, josta siitäkin sain nuhteita ja arvailuja #kristallipallon" näkijältä.
                                                  .
                                                  04.04.2020 13:08
                                                • "Huomenta ja perjantai päivää,.."???

Olin saada hepulin, mutta kyllä se on tänään sittenkin lauantai ja Skillanin saunapäiväkin muistaakseni olisi, mutta heillä on kai sauna suljettu. Meillä oli sauna lämmitetty, mutta aika harva siellä käy, koska se korona ei lämmöstä hätkähdä, ainakaan pesutiloissa ja pukuhuoneessa. Koti suihkuun minäkin tyydyn.

Minulle tämä karenssi ei ole haitaksi, päinvastoin, koska nyt ei ole pakko lähteä edes ulos niitä roskia viemään ja lukemistakin riittää, vaikka kirjasto on kiinni, sillä kiitettävästi ovat asukkaat tuoneet tuonne meidän yksityiseen kahvilaan kirjojaan.

Toisaalta aika vilkkaasti nämä eläkeläiset ulkoilee, päätellen tuosta liikenteestä rolaattorien kanssa. Kaupoista en tiedä, koska lapseni tuo minulle tarvittavat ruokani.

Tännehän on aika uskaliasta kirjoittaa, koska joku "kielipoliisi" on alkanut vartioimaan , kuten joskus kansakoulussa opettaja aikoinaan minun kirjoituksistani. Antoi sentää ainakin sen vitosen, äidinkieli- kirjoitus- kielioppi ja kaunokirjoitus että en luokalleni jäänyt.

Nykyisinhän ei ilmeisesti panosteta mitenkään tuohon käsialaan, kuten esim. vanhempieni aikaan. Kaikilla sukulaisillani, siis isä, äiti, sedät ja tädit oli hyvä/hieno käsiala, kuten siskollanikin, vaan minäpä jouduin siitäkin "luokalleni", siis oli opeteltava kirjoitamaan sen pienemmän rivin väliin, mitä vihkossa oli, koska minä hutaisin tekstini sinne suurempaan.

Onneksi täällä eivät voi puuttua käsialaan, millä koukeroilla kirjoittelemme täällä näitä kielioppivirheitä. D
                                                  04.04.2020 10:36
                                                • "Maalaisen tuntee kaupungissa kävelytyylistä, joka kymmenes askel on pitkä loikka, johtuu sarkojen välissä olevista ojista."

Olipas hyvä "maalaisvitsi, mutta minun tunsi maalaisen puheeni, koska erehdyin käyttämään näitä sanoja mie ja sie. En silloin nuorena osaanut käyttää noita mää jä sää!

Onneksi elämä opetti sitten, kun "ajauduin" firmaan, jossa käyttökieli oli Ruotsi ja henkilökunta samoin todellakin sitä sivistynyttä porukkaa puheessaankin minun mittapuuni mukaan.

No, eihän se ruotsinkieli minulla kummoisesti kääntynyt, mutta koska olin kirjanpitäjä, niin debet ja kredit tuli aina katsottua sieltä laatikosta ja onneksi numerot oli samat. Kyllä tästä on vitsailtu aivan riittävästi elämässäni, joten ei lisää komenteja samasta aiheesta.

Tuskastumiseen saakka olen myös tälläkin palstalla puolustellut Ruotsinkielen opiskelua ja kertonut, kuinka laitoin lapseni , naapurini innostamana Ruotsinkieliseen kouluun, josta he selvisivät hyvin maisterin papereilla ja vanhin lapseni pääsi Pohjoismaiden Neuvoston sihteeriksi (8-v)Tanskaan, ja sinne se "kana katosi", siis ei halua tulla enää Suomeen, vaikka tyhjä omakotitalo odottaisi isänsä perillistä.

Ai niin, aloitushan olikin aivan toinen, kuin perhe kuvioiden kertomus, mutta jos lapseni vastaisivat, niin tulos olisi varmasti päinvastainen, tai tiedä sitten, onko mieli muuttunut, koska hekin ikääntyy, ihme kyllä.
                                                  31.03.2020 17:27
                                                • Muutin jo 12-v ekakerran Hesaan maalta, tosin vain hetkeksi, mutta ehdin olla jo yhden tätini tuttavan lapsenlikkana ja tehdä töitä hänen kutomossaan, kunnes palasin kotiin ns. jatkokouluun.

Seuraava pyrähdys olikin Karhulaan, josta siirryin taas Hesaan, jossa kävin rippikouluni, kuten myös Kauppakouluni. Olin tosin aika usein, kuin suinkin mahdollista myös lapsuuskodissani käymässä. Koska tuleva puolisoni olikin omankylän poikia, oli luonnollista, että kaikki vapaa-aikamme vietimme siellä maalla, mitä nyt sitten lapsien vartuttua kävimme usein noissa Alppien maisemissa laskettelemassa..

No, maalainenhan minä olen nykyisin, mutta tuskin olisivat vastaukset muuttuneet vaikka parin- kolmenkymmenen takaa ajatellen, koska koskaan en ole esim. festareilla käynnyt, saati muotia pahemmin seurannut pukeutumisessani.

Tuo kissa ja koira oli hieman turhauttava, koska ehdottomasti koira, ei ikikuunakullanvalkeana kissa! Muistan siskoni kissat, jotka hyppäsivät milloin mistäkin verhoista päälleni.
                                                  31.03.2020 16:39
                                                • Käsitit taas väärin, joten älä palaa tähän aiheeseen, kuinka me on hautajaiset järjestetty, mutta olihan se mielestäsi aivan hyvä, että mieheni kuoli tapaturman vuoksi , joten mielestäsi joutui kuolemaan tältä pois kuleksimasta.?

Minulle se tuotti pienen ongelman, sen Espoon kiinteistön suhteen, mutta onneksi tytäreni hoitaa sen homman käyden siellä usein, koska tämä talo 240 nel 3000 nel tontilla on aikamoinen hoidettava ja onhan meidän pakko sinne palkata kiinteistönhoitaja tulevaisuudessa.

Onneksi minun eläke ja mieheni ansiosta saamani lisä eläke riittää mahtavasti näihin kuluihin, vaikka pitäisimmekkin sitä asuntoa vain ns. kesämökkinä, jota herrasväen mukaan hoitelisi siellä "kartanon talkkari" ja voisimme tulla sinne kuin Hotelliin, jossa olisikin palkattu kotiemäntä, joka loihtisi meille aina tullessa ruoat pöytään ja lämmittäisi saunan! Kaikki tämä olisi hyvinkin mahdollista, koska työllistäähän pitäisi.
                                                  19.01.2020 19:46
                                                • Oliko mielestäsi hienoakin kirjoitaa noin edesmenneestä miehestäni ja meidän asumisjärjestelyistä, koska et tiedä, miksi noin teimme?

No, ehkä sinunkin kohdallesi sattuu noita kuolemantapauksia, joten joutavat sitten "pois kuleksimasta" sanojesi mukaan
                                                  19.01.2020 18:40
                                                • Siksi, että viittasit mieheni kuolemaan ja olemme asuneet eri osoiteessa jo kauan, vaikkakin melko lähekkäin, noin 100 km säteellä.

Kerroppa nyt itse omin sanoin, että toista tarkoitit?
                                                  19.01.2020 18:02
                                                • "Anonyymi kirjoitti:
                                                  Aijjai. Jopas on pitkä kihlaus. Eikö jo hääkellot pian soi ? Olisi se asuminenkin sitten turvatumpaa."

Oletko sinä jotenkin tulkinnut väärin tuon Anonyymin kirjoituksen minun lähettämäksi?

Miksi olisin tuollaista viestiä kirjoittanut, koska oma lapseni ei ole edes kihloissa miehensä kanssa ja heillä on jo kaksi lasta. Samoin veljeni ja siskoni ovat tahoillaan eläneet avoliitossa kauankin, edes mitää kihlausta, joka joskus "entivanhaan" tulkittiin avioliiton vakuudeksi.
                                                  19.01.2020 17:46
                                                • Olen ollut tovin pois palstalta, etten häiritsisi ketään, koska korppista olin loukannut ja hän jatkoi syyttelyä, että mukamas jo 50 palstalta? En todellakaan.

Nyt huomasin tällaisen viestin, jolla ilmeisesti minua ja miestäni huomioitiin, koska olenhan kirjoittanut, että asumme eri osoitteissa, mutta "unohdin" kertoa, että mieheni kävi melkein viikottain ja yöpyi usein luonani, sillä onhan meillä täällä lapsi ja lapsenlapset ja minä hoidin sairasta lastani, joten siinä syy tähän erillään asumiseeni..

Nyt on siis mieheni kuollut, mutta en halua muuttaa sinne Espoon isoon taloon, koska tämä pieni viihtyisä yksiö sopii minulle paremmin ja täällä on kaikki palvelut lähellä ja tietenkin nuo suloiset lapsenlapset.

Vaan, näin läheisesti ja myötätunnolla sain lukea viestin korppikselta:

"Sinulta se vuosikymmeniä erossa elänyt aviopuoliso kuolikin pois kuleksimasta.

Miksipä tämä meidänkään yhteiselämä papinaamenella muuttuusi, ei miksikään.

Korppis💍"

Tuskin koskaan tätä pystyn anteeksi antamaan, eikä suinkaan ole tarkoituskaan kirjoittajan taholta, mutta unohdan sen heti, kun sain näin ilmi tuoda, mistä en pidä korppiksen kirjoituksista.
                                                  19.01.2020 16:39
                                                • Tuon kirjoituksen katoamisen voisi ehkä palauttaa, kun palaa sinne alas, missä on se "liidokin kuva" ja kommentoi aloitusta teksti, jolla itse olen saanut kirjoitukseni takaisin. Kirjoitukseni katoaa heti, jos painelen sieltä oikealta "ylös/alas toimintoa, kun haluaisin tarkistaa, mihin oikeastaan vastasin.

Onahan se harmi, että täälläkin käydään taas sanasotaa, kuka kirjoitti mitä ja mitä kukakin, koska huomasin, että minunkin nimmarini oli pariin kertaan mainittu, mutta syytön olen niihin syytöksiin, siis mielestäni, mutta kai joku toinen näkee kristallipallostaan, että tietenkin se on Kristiina23?

Minä noihin laihdutus vinkkeihin suhtaudun erittäin kriittiseksi, ainakin 80 ikäisille, niin turhaa on ja onhan niitä lehdet ja tämä nettikin täynnä sitä "tietoa", missä joku nuori jumppari näyttää nuorta kroppaansa ja suosittelee toistamaan liikkeitään, että pysy perässä. Tämän koin vesijumpassa, jossa nuori vetreä ihminen opetti meitä vanhuksia.

Olihan tuolla kirjoitus, mitä laihdutus voi tuoda tullessaan, siis sen "visvan", kun ylimääräinen paino, esim . rintojen alla tuo sen jo, koska kokemusta oli ensin siskoltani ja nyt minullakin, että ei voi nukua ilman rintaliivejä. Naapurianikin käy päivittäin hoitamassa joku kotiavustaja, koska hän laihtui aivan valtavasti, siis noin kuvainnollisesti 120 kg ja nyt 70 kg, mutta se mahan pötkylä on nivusten päällä ja jokapäivä on se putsattava.

No, mitäpä näistä murheista. Onneksi SkillaN jaksaa viellä mennä laulelemaan ilman laidutusta!D,

Itse yritin johonkin laulu kerhoon, mutta kaikki lauloivat kirkkailla sopraanoilla, nämä iäkkätkin ja minulla on jo synkkä basso, joten ei onnistu enää.

Toivoisin vain, että toisistakin palstoilta lopuisi nämä arvostelut Kahvipirtin toiminnasta, koska kuka on perustanut paremman jatkuvan ketjun?
                                                  14.01.2020 11:08
                                                • No, hitsinvisti, täytyykö nyt käydä hakemassa tuolta tyttären luota se hulavanne, jota osasin sillon nuorena kieputtaa vaikka kuinka paljon.

Tuskin jaksaisin mitään uutta umaa sillä saada tässä lopun elämässäni, koska onhan minulla nytkin viellä se "uuma" ja mielestäni aivan sopusuhtainen vartalo, joskaan ei sellainen teinivuosien. Painokin on pysynyt kohtuudela samoissa lukemisissa jo 20 -v ja en aijo laihduttaa, vaikka tuolla antoikin ohjeita " joku", nimeten oikein nikit, mutta oneksi ei mnun.

Siitä olenkin hieman surullinen, että tänne on tullut "röhnöttämään" Noja-tuoliin henkilö (70 ), joka itsekkin tietää, että häntä seurataan ilkeyksillä, mutta onko pakko tulla tännekkin jakamaan niitä? Mielestäni se on jo hänen taholtaan pientä lkeyttä, että tuhotaampa tämäkn Noja-tuoli, kun sain Kahvipirtin kaadettua ystäväni Paloman avustuksella.
                                                  12.01.2020 14:41
                                                • Minulla on vanha Nokialainen, jossa ei ole yhteyttä mihinkään internettiin, siis mahdollisimman halvin liittymä, joten tuskin siihen saan mitään tunnuksia ja vaikka saisinkin, niin en ota.

Puhelinta en pidä missään mukana, koska en ole niin "tärkeä henkilö", että minut pitäisi tavoittaa, ...paitsi joskus tyttäreni on siitä valittanut, kun olen ollut heillä ja ilmeisesti olisi halunut määräillä minulle uusia possakoita sen pyykin silityksen lisäksi!D

Varon kaikkia uusia "härpäkkeitä", joista en ole perillä, siis toisinsanoen en pysty itse hallitsemaan, koska onhan nuo lehdet täynnä varoituksia, kuinka mikin älypuhelin onkin sitten "sitä sun tätä" ongelmia.
                                                  12.01.2020 13:36
                                                • On minullakin K-market ja S-market kortit, mutta yleensä asioin tuossa lähi S-marketissa, tai seuraavaksi tuolla kauempana Prismassa, jossa on myös pankkikonttori ja tietenkin se Alko, joka olisi tosin Cittarissakin, mutta on kauempana.

Koska käytän myös vain S-pankkiakin sen helppouden ja rahansaannin vuoksi, sillä siellä ei ole ainakaan toistaiseksi mitään ylimääräisiä kuluja, jos pidänkin siellä nämä vaatimattomat "roponi", eikä pakkoa hankkia jotain "älylaitetta" ja mobiilitunnisteita, nin sopi minulle hyvin.

Kävin miettimään, että mistä kaikesta tulee sitten nuo bonukset, koska minulla on vain tosi pienet, siis muutaman €-uron, mutta eihän minun ruokaostokset tee paljon.

Sellaisenkin huomio tein, kun tähänkin kauppaan tuli nuo itsepalvelu pääteet, joihin voi mennä maksamaan ostoksensa, mutta kun kysyin, kuinka ne huomioi alennustuotteet, niin eivät hyväksy!?! Siis, käsitinkö minä väärin, vai onko ohjelmissa jotain korjattavaa? Koskaan en ole viitsinyt edes laskea saako alennustuotteista myös bonusta?

No, näillä mennään en vaihda kauppaa, enkä kyttää bonuksia, silti käytän sitä korttia, vaikka toiset valittaa, että kaupat pääsevat henkilökohtaisiin kulutuksiin ja ties mihin tietoihin niin ei se minua haittaa. Voisin vaikka itse laatia valmiiksi listan, mitä ostelen kuukaudessa ja se ei ole paljon.
                                                  11.01.2020 19:25
                                                • "Hulluinta tässä unessa oli, että kaikilla meillä oli kiväärit olalla.
                                                  Itse en ole ikinä edes kivääriin koskenut, mutta unessa kannoin sitä kyllä luontevasti kuten muutkin."

Tähän Makriinan uneen viitaten satuin kirjoittamaan tuon väärinkäsityksiä tuoneen lausuman, että pitäisikö täällä joku ampua, joten anteeksi. Ei pitäisi toisten unia ja omia ajatuksiaan tuoda julki, koska ei osaa niitä yämmärettävästi sitten ilmaista.

Juuri eilen luovutin poliisilaitoksen hävitettäväksi edesmenneen mieheni metsästysaseet ja nyt ei ole pakasteherneitä kummempia aseita minullakaan, vaikka olen joskus elämäni aikana ampunut useillakin aseilla pilkkaan, mutta en ihmisiä, tai eläimiä.

Toivottavasti tämä NOJA-tuoli palsta nyt rauhoittuisi siihen entisajan Kahvipirtti tyyliin ja sopeutumattomat erkaantuisivat eri suuntiin, kuten Makriina unessaan näki, että osa porukasta lähti!D

Hieno aurinkoinen pakkaspäivä täällä - 5, joten auto umpijäässä ja leipä on loppu, mutta onneksi oli paketti kuivaviivaa, joten pyöräytän sämpylöitä muutaman ja hapankorppujahan on , joista usein keitän sitä leipäpuuroa puolukoiden kanssa.

Saunakin odottaa illansuussa klo 17, joten taas m yös raikas peti puhtaine lakanoineen odottelee.
                                                  10.01.2020 11:08
                                                • Voin hyvin yhtyä Skillanin kirjoitukseen, että en pysty näitä loukkauksia unohtamaan, koksa aina ne on mielessä jopa sukulaistenkin, saati nämä palsta loukaukset voikin sitten, no en tiedä, ei niitäkään.

Itse olen nyt kieriskellyt surusta ja tunteesta, itsesyytöksistä, olisinko voinut tehdä mitään tuon naapurini kohtalon vuoksi, koska on todellakin vaikea hyväksyä hänen ratkaisuaan, hukuttaa nyt itsensä kaivoon! Mistä hän keksikin tuon kaivon, koska olihan siellä jo kunnallistekniikka kauan, siis vesi ja viemäri, mutta ilmeisesti heillä oli viellä se vanha kaivo puutarhan kasteluun.

Olimmehan kuitenkin ne vimeiset fossiilit siellä miheni kuoleman jälkeen, koska silloin me (1960-luvulla) viisi perhettä rakensimme taloja ja jokaisella oli ne kaksi lasta, joita tämäkin rouva aina "hyysäsi", koska toiset olimme töissä.

Mieheni oli kuitenkin se viimeinen, joka käytti aina tätä rouvaa kaupoissa ja uimahalleissa ja muutenki olivat "sydänystäviä"", mutta entäs sitten? Mikä turmeli hänen luottamuksensa elämään, sillä olihan hänelläkn lapsi ja lapsenlapsia siinä lähistöllä?

Noista unista tuli mieleeni, että olisiko täällä nojatuoleissa joku, joka pitäisi ampua pois, mutta kukaan ei uskalla? DDD
                                                  08.01.2020 12:54
                                                • Kiitos sini-sirkku viestistäsi ja taas niistä ihanista ruokailuistasikin, koska nyt ei minulla ole sitä parsa- eikä muutakaan kaalia, tai onhan minulla tuolla ulkona joku kaali, josta aijoin laittaa jotain kaalikäryleitä, mutta eihän se taas onistunut edes yrittäminen yhdelle ihmiselle, joten biojätteisiin menee huommenna.

Kyllä minunkin täytyisi alkaa tuota liikuntaa "ynnämuun" tapaan, koska tänään tuo 200 m edestakaisin kauppareissu teki jo uupumuksen ja selän kipeäksi, vaikka kantamuksia ei ollut paljon.

Olihan minulla joku Uudenvuoden lupaus, että liikun jokapäivä ulkona, mutta tänän se oli sitten se ensimmäinen ja nyt on ruokaa ainakin viikoksi, joten mitäs turhia lähtemään tuonne ulos!

Voi hitsi, että olen niin pettynyt itseeni ja sitten viellä tuo suru naapuristani, kun olin jo jotenkin herätellyt toiveita, että lähtisin sittenkin sinne Espooseen asumaan, ainakin toviksi. Olisihan meitä ollut kaksi leskeä siellä muistelemassa menneitä ja niitä aikoja, kun yhdessä me viisi perhettä rakennettiin sinne omat kodit.
                                                  05.01.2020 17:14
                                                • Onhan täällä kirjoiteltu läheisten kuolemisesta, mutta nyt tuli minulle täydellin shokki, koska tyttäreni ensin ilmoitti, että entisen naapurini rouva sieltä Espoosta oli kuollut ja olin jo valmis muuttamaan itsekkin sinne, koska tämä rouva hoiti lapsianikin silloin pienenä ja nyt tarkkaili taloamme, jossa ei vakituisesti asu ketään.

Hän oli todella ihana naapurina, kuten hänen lapsensakkin, joista yksi asuu nyt siellä Austraalian tulipalo vyöhykkeellä, josta on mukamas vain 5 km heille.,

Tuon kuolonviestin jälkeen jäin miettimään, että onkohan kaikki kohdallaan, koska "melko"terve nainen kuolee, ettei vain olisi jotain muutakin?

Ja olihan sitten seuraava puhelu tyttäreltäni. Tämä nainen on löytynyt omasta kaivostaan hukkuneena!!, Ei mitään viestiä omaisille! Kuinka hän pystyi tekemään tuon, koska olin aina häntä pitänyt niin elämänmyöneisenä?

Eihän sitä tiedä itsekkään, koska elämä alkaa tuntua ylivoimaiselta ja haluaa kuolla, joten kaikille heille, jotka haluatte kuolla, niin hypätkää kaivoon! No, hieman ironiaa, koska tyttärenikin vannotti, että ilmoitaisin hänelle, koska teen sen itsemurhan?

Nyt ei irtoa mitään juttua jostain roskista, eikä siivoamisesta, vaika olisihan noita tarjolla, muutta tapani mukaan, manjaana.
                                                  05.01.2020 15:22
                                                • Miljoonat kiitokset sinulle Skillan uudesta avauksestasi, koska ainakin minä olen kaivannut sitä viihtyisää perustamaasi Kahvipirttiä, jonka jotkut "tuholaiset" turmelivat, kaivaten jotain "säpinää" ja arvostellen myös ikäämme, etenkin sinun, koska olenhan minäkn kaukana ! D 80 ja tuskin elänkään sinne pykälään.

Tänään on vettä räntää satanut, joten tuo Uudenvuoden lupaus minulta ei toteutunut, että veisin edes jokapäivä roskia pois, koska kuka hullu lähtee tuonne ulos "koiranilmalla", vain viemään jonkun roskapussin, jonka voi viedä huomennakin, tai kerätä niitä siten autokuorma ja sitten onkin kaikki pois, siplivo!

Harmi vain, että auton takakontti on jo nyt täynnä roskia, sillä autoni alkoi hieman "piiputella" viime reisulla ja nyt en ole tohtinut sitä edes herätellä käyntiin, koska mikä kiire noilla roskilla on, minullahan se sitten pitäisi olla se kiire.

Toisaalta olisi parempi tarkastella , lähteekö auto enää käyntiin, vai miksi se nikotteli minulle viime reisulla?

En tiedä, kuinka minusta on tullut tällainen "manjaana" tyyppi, koska olinhan joskus se "tarkka kirjanpitäjä", joka jokaisen pennin ja euro kirjasi. ,

Lapsenkin luona jaksoin käydä heillä ainakin ne kuuluisat pyykit silittämässä, joista joskus mainitsinkin, että miesten paitaan oli ujutettu kolme napia sinne kaulukseen.

No, nyt hekin asuvat eri asunnoissa, tosin olivatkin avoliitossa, että ei se ero vaatinut muuta, kuin tyttäreni muutti lapsineen pois, mutta lapset käyvät usein iskänsä luonna.

Onistunutta uden keskustelun avaamisesta sinulle Skillan ja ennenkaikkea sinun johdolasi..
                                                  03.01.2020 16:32
                                                Edellinen
                                                Sivu 28 / 30

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                • 13
                                                • 14
                                                • 15
                                                • 16
                                                • 17
                                                • 18
                                                • 19
                                                • 20
                                                • 21
                                                • 22
                                                • 23
                                                • 24
                                                • 25
                                                • 26
                                                • 27
                                                • 28
                                                • 29
                                                • 30
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteen94

Riikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…

• Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.93

Mitä mieltä olette asiasta?

• Pilattiin sitten Omakanta29

Omakanta uusittiin. Meni päin persiitä. Ennen sain siellä uusia reseptit, katsoa labratulokset ja lukea infoa joka käynnistä. Nyt ne sivut niin kummalliset, että uusimmat tiedot ja reseptit jossain huitsin hiidessä. hel…

• TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."21

Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. ​Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…

• Sinimustan liikkeen rasistisia tarroja on liimattu kouluihin Helsingissä117

Apulaispormestari Shawn Huff (vihr) sanoo, ettei syntyperäisenä helsinkiläisenä ole ennen nähnyt näin avointa vihaa myös lapsia ja nuoria kohtaan https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012316928.html

Suomi24 Viihde

• Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.
                                                • Eronnut maajussi-Asko umpirehellisenä farmiviikosta: "Totta kai nyt vähän..."Maajussille morsian sarjassa yksi maajusseista on nauravainen Asko.
                                                • Muistatko Charlien enkelit 70-luvulta? Uudelleenlämmitetyt enkelit tv:ssäCharlien enkelit näyttävät taitojaan vakoilussa, naamioinnissa ja itämaisissa taistelulajeissa.

Stara

• Puolustusvoimat ampuu kovilla – mukana 2 200 sotilastaPuolustusvoimien suuri tykistön ampumaharjoitus näkyy ja kuuluu 19.-23. lokakuuta. Southern
                                                • Puolustusvoimilta sykähdyttävä F-35A Lightning II julkaisuIlmavoimat on nyt julkaissut upean videon, jossa esitellään sen
                                                • Puolustusministeri Antti Häkkänen kielsi kiinteistökauppoja: ”Riskejä turvallisuudelle”Puolustusministeri Antti Häkkänen on estänyt jälleen kuusi kiinteistökauppaa, joissa

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia