Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2890

1. Olen+ollut+tovin+pois+palstalta,+etten+häiritsisi+ketään,+koska++korppista++olin+loukannut+ja+hän+jatkoi+syyttelyä,+että+mukamas+jo+50++palstalta?+En+todellakaan.Nyt+huomasin+tällaisen+viestin,+jolla+ilmeisesti+minua+ja+miestäni+huomioitiin,+koska+olenhan+kirjoittanut,+että+asumme+eri+osoitteissa,+mutta+"unohdin"+kertoa,+että+mieheni+kävi+melkein+viikottain+ja+yöpyi+usein+luonani,+sillä+onhan+meillä+täällä+lapsi+ja++lapsenlapset+ja+minä+hoidin+sairasta+lastani,+joten+siinä+syy+tähän+erillään+asumiseeni..Nyt+on+siis+mieheni+kuollut,+mutta+en+halua+muuttaa+sinne+Espoon+isoon+taloon,+koska+tämä+pieni+viihtyisä+yksiö+sopii+minulle+paremmin+ja+täällä+on+kaikki+palvelut+lähellä+ja+tietenkin+nuo+suloiset+lapsenlapset.Vaan,+näin+läheisesti+ja+myötätunnolla+sain+lukea+viestin+korppikselta:"Sinulta+se+vuosikymmeniä+erossa+elänyt+aviopuoliso+kuolikin+pois+kuleksimasta.Miksipä+tämä+meidänkään+yhteiselämä+papinaamenella+muuttuusi,+ei+miksikään.Korppis💍"Tuskin+koskaan+tätä+pystyn+anteeksi+antamaan,+eikä+suinkaan+ole+tarkoituskaan+kirjoittajan+taholta,+mutta+unohdan+sen+heti,+kun+sain+näin+ilmi+tuoda,+mistä+en+pidä+korppiksen+kirjoituksista.
  2. Tuon+kirjoituksen+katoamisen+voisi+ehkä+palauttaa,+kun+palaa+sinne+alas,+missä+on+se+"liidokin+kuva"+ja+kommentoi+aloitusta+teksti,+jolla+itse+olen+saanut+kirjoitukseni+takaisin.+Kirjoitukseni+katoaa+heti,+jos+painelen+sieltä+oikealta+"ylös/alas++toimintoa,+kun+haluaisin+tarkistaa,+mihin+oikeastaan+vastasin.Onahan+se+harmi,+että+täälläkin+käydään+taas+sanasotaa,+kuka+kirjoitti+mitä+ja+mitä+kukakin,+koska+huomasin,+että+minunkin+nimmarini+oli+pariin+kertaan+mainittu,+mutta+syytön+olen+niihin+syytöksiin,+siis+mielestäni,+mutta+kai+joku+toinen+näkee+kristallipallostaan,+että+tietenkin+se+on+Kristiina23?Minä+noihin+laihdutus+vinkkeihin+suhtaudun+erittäin+kriittiseksi,+ainakin+80++ikäisille,+niin+turhaa+on+ja+onhan+niitä+lehdet+ja+tämä+nettikin+täynnä+sitä+"tietoa",+missä+joku+nuori+jumppari+näyttää+nuorta+kroppaansa+ja+suosittelee+toistamaan+liikkeitään,+että+pysy+perässä.+Tämän+koin+vesijumpassa,+jossa+nuori+vetreä+ihminen+opetti+meitä+vanhuksia.Olihan+tuolla+kirjoitus,+mitä+laihdutus+voi+tuoda+tullessaan,+siis+sen+"visvan",+kun+ylimääräinen+paino,+esim+.+rintojen+alla++tuo+sen+jo,+koska+kokemusta+oli+ensin+siskoltani+ja+nyt+minullakin,+että+ei+voi+nukua+ilman+rintaliivejä.+Naapurianikin+käy+päivittäin+hoitamassa++joku+kotiavustaja,+koska+hän+laihtui+aivan+valtavasti,+siis+noin+kuvainnollisesti+120+kg++ja+nyt+70+kg,+mutta+se+mahan+pötkylä+on+nivusten+päällä+ja+jokapäivä+on+se+putsattava.No,+mitäpä+näistä+murheista.+Onneksi+SkillaN+jaksaa+viellä+mennä+laulelemaan+ilman+laidutusta!D,Itse+yritin+johonkin+laulu+kerhoon,+mutta+kaikki+lauloivat+kirkkailla+sopraanoilla,+nämä+iäkkätkin+ja+minulla+on+jo+synkkä+basso,+joten+ei+onnistu+enää.Toivoisin+vain,+että+toisistakin+palstoilta+lopuisi+nämä++arvostelut++Kahvipirtin+toiminnasta,+koska+kuka+on+perustanut+paremman+jatkuvan+ketjun?
  3. Miljoonat++kiitokset+sinulle+Skillan+uudesta+avauksestasi,+koska+ainakin+minä+olen+kaivannut+sitä+viihtyisää+perustamaasi+Kahvipirttiä,+jonka+jotkut+"tuholaiset"+turmelivat,+kaivaten+jotain+"säpinää"+ja+arvostellen+myös+ikäämme,+etenkin+sinun,+koska+olenhan+minäkn+kaukana+!+D+80++ja+tuskin+elänkään+sinne+pykälään.Tänään+on+vettä+räntää+satanut,+joten+tuo+Uudenvuoden+lupaus+minulta+ei+toteutunut,+että+veisin+edes+jokapäivä+roskia+pois,+koska+kuka+hullu+lähtee+tuonne+ulos+"koiranilmalla",+vain+viemään+jonkun+roskapussin,+jonka+voi+viedä+huomennakin,+tai+kerätä+niitä+siten+autokuorma+ja+sitten+onkin+kaikki+pois,+siplivo!Harmi+vain,+että+auton+takakontti+on+jo+nyt+täynnä+roskia,+sillä+autoni+alkoi+hieman+"piiputella"+viime+reisulla+ja+nyt+en+ole+tohtinut+sitä+edes+herätellä+käyntiin,+koska+mikä+kiire+noilla+roskilla+on,+minullahan+se+sitten+pitäisi+olla+se+kiire.Toisaalta+olisi+parempi+tarkastella+,+lähteekö+auto+enää+käyntiin,+vai+miksi+se+nikotteli++minulle+viime+reisulla?+En+tiedä,+kuinka+minusta+on+tullut+tällainen++"manjaana"+tyyppi,+koska+olinhan+joskus+se+"tarkka+kirjanpitäjä",+joka+jokaisen+pennin+ja+euro+kirjasi.+,Lapsenkin+luona+jaksoin+käydä+heillä+ainakin+ne+kuuluisat+pyykit+silittämässä,+joista+joskus+mainitsinkin,+että+miesten+paitaan+oli+ujutettu+kolme+napia+sinne+kaulukseen.No,+nyt+hekin+asuvat+eri+asunnoissa,+tosin+olivatkin++avoliitossa,+että+ei+se++ero+vaatinut++muuta,+kuin+tyttäreni+muutti+lapsineen++pois,+mutta+lapset+käyvät+usein+iskänsä+luonna.Onistunutta++uden+keskustelun+avaamisesta+sinulle+Skillan+ja+ennenkaikkea+sinun+johdolasi..
  4. Aloitushan+on+tietenkin+mielenkiintoinen+sikäli,+mikäli+kukin+on+leskeksi+jäänyt+ja+millaista+elämää+on+siihen+saakka+elänyt,+siis+oliko+se+puoliso+valinta+onnistunut+jollain+"ikuisella+rakkaudella",+johon+minä+en+usko.Omalta+kohdaltani+nämä+kaikki+rakkauden+haaveet,+tai+uudet++puolisot+peräti+ovat+utopiaa+ja+varppina+voin+todeta,+että+ei+koskaan.Siskoni+sitävastoin+oli+eri+maata,+kolmesti+hän+vaihtoi+puolisoa,+siis+yhdessä+asumista,+mutta+vain+kahdesti+aviossa+ja+näihin+viimeisiin+vihkisiäisii+ei+kutsunut+minua,+josta+ikuinen+härmänkähtämä.Mieheni+kuoli+28.1.2019,+mutta+en+ole+viellä+rohjennut+mennä+sinne+meidän+kotiin,+koska+niin++surullisin+mielin+sieltä++(+2016)+lähdin+tyttäreni+luokse,+joka+todellain+tarvitsi+siloin+apuani+oman+lapsensa+hoitoon+ja+ainakin+niihin+pyykin+silityksiin,+joista+olen+usein+kirjoittanut+Kahvipirtiinkin,+koska+nuo+nuo+roskat+on+edelleen+tuolla+auton+takakontissa+viemättä!DDMites+olisi+Skillan,+jos+avaisitkin+uuden+Kotipirtin+tänne?+Se+entinenhän+oli+aivan+livenä+sielä+Porintien+varresa,+josta+olen+kai+usein+kertoillut+mutta+Kotipirtti+on+kotikyläni+entinen+Maamies-seuran+talo.Siellä+on+upea+tanssilattia++ja+pieni+keittiökin,+koska+siellä+asui+aina+sellainen+talonmies.Pianhan+se+muttoauto+tuo+ainakin+keinun+ja+kissat+sinne++ja+sinulla+on+varmasti+ne+tekstiilit+tallella,+millä+katat+pöydän+koreaksi+meille