Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2891

1. "pistän+sen+jälkeen+luudan+saunanoven+eteen".Aivan+mukava+kuvauksesi+näistä+mokkielämistä,+joita+minullakin+oli,+mutta+asiasta+viidenteen.Minä++jotenkin+koen+uteliaisuudesta+sinun+tulevan+lapsenlapsen+vuoksi,+josta+hieman+vihjaisit+ja+nyt+saisi+nämä+arvostelijat++nenillen,+jotka+pojistasi+nimitteli+heitä+"tuhkamuniksi"++,+koska+olen+katsellut+kuvia,+kuinka+olit+mukana,+kun+vanhempi+poikasi+vihittiin.?Muistui+tuosta+mieleni+oman+äitini+kertomus+(17-v),+kun+hän+avioitui+vanhemman(38-v)+miehen+kanssa+ja+lapsia+ei+alkanut+kuulumaan?Niinpä+vain+kylällä+levisi+huhu,+että+tuhkamuna+sen+on,+mutta+kas+kummaa,+sitten+oli+tieto+myös+siitä,+että+kun+minä+synnyin,+vasta+sisaruksen+toisena,+niin+olihan+minulla+velikin,+tosin+eri+äidin+kanssa?No,+tämä+kirjoitukseni+ei+ole+sateesta,+vaan+sai+jotenkin+inspiraation+toisista+kirjoittajista.Minä+nautin+sateesta+ja+kaikesta,+mitä+ilmasto+suo+meille.
  2. Varmasti+emäntämme,+kuen+minäkin+toivotan+teidät+uudet+kirjoittajat+tervetulleksi+tänne+ihanan+kodikkaaseen+kahvilaamme.+Täällä+me+vain+jutellaan+päivän+touhuistamme,+tai+vaikka+ruokavinkeistä+tyyliin,+että+"mitäs+tänään+syötäisiin",+joten+sitäkään+ei+tarvitse+telkkarista+katsella.Tietenkin,+kuten+minä,+joka+en+voi+paljon+kehuskella+edes+roskapussin+viennistä,+kuten+muustakaan+askarestani,+sillä+kirja+on+minun+huvini+ja++metsään+en+pysty+lähtemään,+vaikka+kuinka+mieli+palaisi+sinne.+Sitäpaitsi+hienosti+olen+väistellyt+minun+vakio+urakkaani+tyttäreni+luona+silitystä+ja+tuo+ikkunakin+täytyisi+pestä.+Mutta+olkoon+ainakin+huommiseen!DSkillanin+tietsikka+ongelmaan+olisi+ehkä+ratkaisu,+riippuen,+kuinka+uusi+kone+sinulla+on?+Minähän+valitin,+kun+koneeni+jumitti+aina+kursorin+ja+siihen+ei+auttanut,+kuin+koneen+sulkeminen+ja+uudelleen+avaaminen,+joka+toimi+taas+hetken,+kunnes+se+jumittui+lopullisesti.Onneksi+sain+uuden+keskusyksikön+250,-€,+no+en+tiedä,+oliko+mukamas+halpa,+mutta+sain+sen+läheltä.+Sitäpaitsi+netti+tikkuni+täytyi+vaihtaa+uudempaan,+joka+tuli+samaan+hintaan!Nyt+kyllä+kone+toimii+moitetomasti,+paitsi+minä+en+osaa+tämän+uuden+ohjelmiston+vuoksi+hyödyntää+kakkia+palveluja,+mutta+kyllähän+se+näinkin+toimii.+Hieman+vain+lisä+näpäytyksiä,+että+pääsen+haluamillen+isivuille.Ai+niin,+mitä+tein+tänään?+En+viennyt+roskia.+En+käynnyt+ulkona.+Tietenki+jo+aamu5-+kuudelta+katselin+nettiuutiset+ja+join+kahvia,+mutta+mikään+aamupala+voileipä+ei+maistunut.+Päivällä+kuumensin+siskonmakkara+soppani+ja+laitoin+pari+tuhtia+ruisleipä+ilman+niitä+tavanomaisia+juusto+höystöjä,+mutta+päiväkahvit+keitin+ja+viener+pullaa+söin.Olen+ahkerasti+mittaillut+nyt+verensokeriani,+kun+vihdoinkin+sain+haetuksi+niitä+tikkuja,+mutta+lukemat+pysyy+5-8+välillä,+riippuen+tietenkin+myös+siitä,+missä+vaiheessa+mittaan+sitä.+Ehkä+tuo+laihtuminen+on+sittenkin+tehonnut,+mutta+nyt+ei+taas+paino+tipu,+mutta+toivottavasti+ei+ala+nousemaankaan.+ps.+palomalle+kysymys?+Oletko+kasvattanut+shpakketti+kurpitsaa,+jota+itse+sain+ensin+maistiaiset+ja+Espoossa+niitä+kasvatinkin,+mutta+viimeaikaiset+yritykset+on+menneet+harakoille.+Aivan+ihana+se+olisi,+siis+sisus+kuten+spakettia+ja+siihen+kun+sekoittaa+hieman+voita+ja+homejuustoa,+niin+voiko+parempaa+olla?