Kristiina23

Kristiina23 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Liittynyt 11v sitten
36 aloitusta · 2899 kommenttia
Minä+en+voi+maksaa,+koska+ostan+vain++Saksalaista,+Lidlistä+saatavaa+UTH+maitoa,+jonka+säilyvyys+on+pitkä.++Toki+näitä+UTH+maitoja+on+myös+lähikaupassanikin,+mutta+eivät+ole+laatittkoina+ostettavia,+vaan++purettu+jo+laatikoista,+joten+on+helpompi+raahata+Lidlistä+niitä+laatikoita+kerralla+kolme,+jotka+riittävät+pitkään.Minulla+olikin+ongelma+aikaisemmin+tuosta+jatkuvasta+maidon+ostamisesta,+koska+aina+kahviini+tarvitsin+sitä+ja+sitten+sitä+tuli+juotua+muutenkin,+mutta+nyt++riittää+aina+ainakin+3-kuukaudeksi.Toki+minäkin+viljelijöille+soisin+tuollaisen+lisä+euroni,+mutta+eihän+se+noin+mene,+koska+siellähän+on+ne+välikädet,+jotka+vievät+minunkin+euroni,+joten+ilomielin+suon++maanviljelijöille+maksettavat+tukiaiset.Mikähän+olisi+Suomenkin+tulevaisuus,+jos+meillä+ei+olisi+mitään+omaa++ravinnon+tuotantoa?Saisimme+tietenkin+jonkunaikaa+epämääräisillä,+ehkä+manipulioita+viljoja,+jotka+eivät+ole+kasvaneet+meidän+oloissa.+Entä+maidot,+jotka+voivat+olla+hyvinkin+kyllästetty+kaikenmoisilla+antibiooteilla,+jotka+Suomessa+on+tutkittu+ja+rajoitettu,+että+niitä+ei+pääse+kulutukseen.Miksi+muuten+olisi+Suomalainen+juusto+ja+maitotuotteet+niin+kysyttyjä+ulkomailla?+Meillä+on+hyvä+laatuvaatimus+kaikkiin+elintarvikeisiin+ja+ne+on+todettu+hyviksi.
"+En+aloittaisikaan+on+sen+verran+jo+itsesuojeluvaistoa.+Omillaan+toimeentulevia,tolokun+ihmisiä."Näin+minäkin+näen+(aloitukseesi+viitaten)+tämän+suomalaisena+olemisen,+kuten+myös+samaistun+siihen,+että+kaikkea+ei+tarvitse+jaksaa+itse+tehdä,+mihin+toiseltakin+saa+apua.Olihan+ne+nuoruudessa+hauskimpia+työkokemuksia++talkoot,+kun+yhdessä+tehtiin+heinää,+nostettiin+perunaa,+puitiin+viljaa+ja+lopuksi+tansittiin!Paras+muisto+onkin+jäänyt+kuusentaimen+istutus+talkoot+(olinkohan+10-12v),+jossa+aina+tunninvälein+oli+tauko,+koska+ei+niitä+taukoja+pidetty+kotiheinäpellolla,+mutta+ei+myöskään+perunannosto+talkoissa.+Silloin+sitä+jaksoikin.Onkohan+minun+työkiintiö+täyttynyt,+koska+aivan+hyvälläomallatunnolla+asetun+kirjaani+lukemaan,+murehtimatta,+että+tuokin+asia+täytyisi+tehdä+ja+kuitenkin+on+kiva+paneutua,+mitä+silloin+enneen+oikeasti+olikaan+esimerkiksi+naisten+oikeuksista+189?.kun+Bobrikov+lähetti+sen+kuuluisan+manifestinsä?Senhän+olen+lukenut+jo+monestakin+kirjasta,+kun+Schauman+ampui+Bobrikovin+sinne+portaikkoon.
Varmasti+emäntämme,+kuen+minäkin+toivotan+teidät+uudet+kirjoittajat+tervetulleksi+tänne+ihanan+kodikkaaseen+kahvilaamme.+Täällä+me+vain+jutellaan+päivän+touhuistamme,+tai+vaikka+ruokavinkeistä+tyyliin,+että+"mitäs+tänään+syötäisiin",+joten+sitäkään+ei+tarvitse+telkkarista+katsella.Tietenkin,+kuten+minä,+joka+en+voi+paljon+kehuskella+edes+roskapussin+viennistä,+kuten+muustakaan+askarestani,+sillä+kirja+on+minun+huvini+ja++metsään+en+pysty+lähtemään,+vaikka+kuinka+mieli+palaisi+sinne.+Sitäpaitsi+hienosti+olen+väistellyt+minun+vakio+urakkaani+tyttäreni+luona+silitystä+ja+tuo+ikkunakin+täytyisi+pestä.+Mutta+olkoon+ainakin+huommiseen!DSkillanin+tietsikka+ongelmaan+olisi+ehkä+ratkaisu,+riippuen,+kuinka+uusi+kone+sinulla+on?+Minähän+valitin,+kun+koneeni+jumitti+aina+kursorin+ja+siihen+ei+auttanut,+kuin+koneen+sulkeminen+ja+uudelleen+avaaminen,+joka+toimi+taas+hetken,+kunnes+se+jumittui+lopullisesti.Onneksi+sain+uuden+keskusyksikön+250,-€,+no+en+tiedä,+oliko+mukamas+halpa,+mutta+sain+sen+läheltä.+Sitäpaitsi+netti+tikkuni+täytyi+vaihtaa+uudempaan,+joka+tuli+samaan+hintaan!Nyt+kyllä+kone+toimii+moitetomasti,+paitsi+minä+en+osaa+tämän+uuden+ohjelmiston+vuoksi+hyödyntää+kakkia+palveluja,+mutta+kyllähän+se+näinkin+toimii.+Hieman+vain+lisä+näpäytyksiä,+että+pääsen+haluamillen+isivuille.Ai+niin,+mitä+tein+tänään?+En+viennyt+roskia.+En+käynnyt+ulkona.+Tietenki+jo+aamu5-+kuudelta+katselin+nettiuutiset+ja+join+kahvia,+mutta+mikään+aamupala+voileipä+ei+maistunut.+Päivällä+kuumensin+siskonmakkara+soppani+ja+laitoin+pari+tuhtia+ruisleipä+ilman+niitä+tavanomaisia+juusto+höystöjä,+mutta+päiväkahvit+keitin+ja+viener+pullaa+söin.Olen+ahkerasti+mittaillut+nyt+verensokeriani,+kun+vihdoinkin+sain+haetuksi+niitä+tikkuja,+mutta+lukemat+pysyy+5-8+välillä,+riippuen+tietenkin+myös+siitä,+missä+vaiheessa+mittaan+sitä.+Ehkä+tuo+laihtuminen+on+sittenkin+tehonnut,+mutta+nyt+ei+taas+paino+tipu,+mutta+toivottavasti+ei+ala+nousemaankaan.+ps.+palomalle+kysymys?+Oletko+kasvattanut+shpakketti+kurpitsaa,+jota+itse+sain+ensin+maistiaiset+ja+Espoossa+niitä+kasvatinkin,+mutta+viimeaikaiset+yritykset+on+menneet+harakoille.+Aivan+ihana+se+olisi,+siis+sisus+kuten+spakettia+ja+siihen+kun+sekoittaa+hieman+voita+ja+homejuustoa,+niin+voiko+parempaa+olla?