Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2891

1. Onkohan+tuohon+kuumuuten+jo+tottunut+liikaa,+koska+aamun+20++astetta+tuntui+jo+viileältä,+mutta+onneksi+mittari+näyttää+jo+nyt+25+,+joten+kauppaan+ei+asiaa.+Sitten++huomenna+vesisateeseen+ja+sekös+harmittaa,+että+aina+vain+sataa!DSitä+jaksan+ihmetellä,+että+kuinka+tuo+Skillan+jaksaa+edelleen+lähteä+"sinne+sun+tänne",+kuten+"ynnämuu",+joka+tekee+ainakin+roskislenkin+pidennettynä+joka+päivä.+Minä+kerään+roskani+(sekajäte)+isoon+jätesäkkiin+ulos+ja+vien+sitten+autolla+tuohon+200m+päähän.+Nyt+on+taas+kertynyt+pahvia,+lehtiä,+lasia+ja+säilykepurkkeja,+joita+täytyy+eri+pisteisiin+viedä,+joten+auto+on+tarpeellinen,+mutta+kuinkahan+kauan+pystyn+sitäkään+hyödyntämään?Aamu+meni+lehtiä+lukiessa+netissä,+koska+kotiini+ei+tule+kuin+pieni+läpyskä+ja+luettavaa+siinä+on+vain+"Lukijan+palsta",+josta+selviää+kaikki.DTänään+on+taas+se++joutopäivä,+luen+kirjaa+ja+välillä+käyn+täällä+heittelemässä+"rivouksia",+kun+alkaa+joku+asia+riepoa+toisten+kirjoituksista,+jotka+ei+ole+mieleisiäni.+No,+leikki+sikseen,+en+minä+niin+tee,+mutta+joihinkin+otan+myös+oman+näkemykseni+esiin+ja+aina+tulee+"turpiin",+no+melkein+aina.No,+nythän+tämä+meni++arvailuksi+itsellenikin,+että+mitä+minä+oikeasti+teen,+mutta+näinhän+se+on+mennyt+koko+elämäni,+että+kaikki+on+aina+arvailujen+varassa,+että+teinkö+oikein,+vai+väärin.+Nyt+teen+oikein,+kun+lopetan+tämän+kirjoitukseni+tähän.