Kristiina23

Kristiina23 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Liittynyt 11v sitten
36 aloitusta · 2899 kommenttia
Vastaan, mikäli kone toimii ja näköjään toimii nyt. Olen "papuillut/kironnutkin" tuon kännyn kanssa, joka ei ota pankin vahvistuksia vastaan ja ounastelen, että ne saa vain "äly kännyllä", jota en hanki. Olen soitellut ja syy on muka pankissa tai puhelimessani ja mistä sen itse keksin kun molemmat vierittävät syyn toiselle?

Aamulla oli kuitenkin näppäimistö mennyt, että sain vain isot kirjaimet, mutta sain se nyt kuitenkin toimimaan, mutta kuinka kauan, kun en taas muista, mitä tein?

Samoin oli uuden kännyni kansaa, koska ei edes lapseni saanut siihen SIM-korttia, mutta oli jossain sen laitattanut, mutta enhän minä sitä tarvitse, koska tuskin sekään hyväksyy nuo pankin vahvistukset.

Miksi tämä elämä muuttui nyt niin hankalaksi, koska ennen osasin kaiken, jopa lapsille neuvoa parkkipaikan Hesassa, johon he kyllä totesivat, että minun on paras jättää auto kotiin ja mennä bussilla!
Tämähän on taas todellista "urheilua", kun palsta oli boikotissa ja odotin vain "SkillaN "Sel-lan viestiä ja huomasin, että mihinkään ei voinut vastata.

Mitä tuohon urheiluun tulee, niin kyllä meillä lapsuudessa seurattiin sitä paljon isäni ansiosta. Hän järjesti myös kisoja meille , mutta ei minusta hiihtäjää tullut, vaikka paljon me hiihdettiin. Kerran taisin saada toisen palkinnon, lusikan, joten sille ei kaappia rakennettu.

Seurasin minäkin, kun formuloissa oli kotimaisia ja tietenkin Nykäsen Mattia.