Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. Olet oikeassa, kuten aina mielipiteinesi, joten minulta se tulee, se tykkäys.

Puhelin operaattorini tarjosi tietenkin uutta ja "edullista liittymää", mutta ne täytyisi käydä jossain vahvistamassa? Olkoot, maksoi, mitä maksoi, onhan tuota "hynää" vielä tilillä, vaikka lapseni oli lupani mukaan ottanut omansa.

Eilen naapurini kyseli lapseltani apua, kun hänen telkkari ei toiminut ja lapseni sai sen toimimaan, mutta nyt se ei taas toimi, joten( ukko/mies) ja oli oveni takana, että koska se se sinun lapsesi tulee?

Kyllä me vanhukset olemme usein apua tarvitsevat ja pienikin apu voi löytyä läheltä. Minulle tuli liian pian tarve, kun luovuin autosta ja en pääse itse asioille ja täällä on aivan onneton päästä mihinkään, kuin rollaattorilla lähi kauppaan.

Onneksi tuo lapseni asuu lähellä, mutta nyt se taas lähtee reissulle Turku-Espoo ja palaa, milloin palaa.
  2. Aina käyn lukemassa viestisi ja laitan tuon tykkäyksen,. mutta harvoin kirjoitan mitään.

Itse en leiponut enkä paistanut, mutta silti on ruokaa ollut riittävästi tyttäreni ja omasta kauppareissusta johtuen.

Täällä satele hiemakseen lunta, mutta hyvin taloyhtiö siivoaa kulkuväylät, mutta eipä minulla ole mihinkään menoa, koska tuo selkä pirullinen on alkanut vihoitella.