Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2890

1. Kiitos Sel-la/SkillaN minunkin puolesta. Hyvää ystävänpäivää myös minulta.

Yritän olla lukematta huonoja uutisia, mutta tuo 4-v pojan (Joensuussa) kuolema oli järkyttävä. Kuinka yhteiskunnan rattaat ei ylety tuollaista auttaman?

Itselläni menee " hyvin", koska tyttäreni toi taas ostokseni, mutta sikäli huonosti, että vastapäinen naapurini kuoli, joka oli minun "hätä vara " kauppakassini", jolle voi antaa rahat ja tavarat tulivat.

Itse en voi sanoa, että eteenpäin, kuin mummo lumessa, koska täällä toimii erittäin hyvin tuo lumen auraus, kuten muukin talohuolto.

Toisin olisi Espoossa, siellä "perikunnan talossa", josta tyttäreni pitää huolta (minun rahoilla), mutta miksi muuttaisin sinne, kun luovuin jo autosta.

Sieltähän ei pääse ilman autoa kuin naapuriin ja kaikki on kaukana ilman autoa, sillä joukkoliikenne on aivan surkea, no tosin täälläkin.

Onneksi täällä on halutessaan toiminta, mutta katselen lintujen liikeitä ja luen kirjoa.

Muuta en toistaiseksi kaipa, paitsi ihanat kuvat lapsenlapseni Ylioppilas lakista ja veljensä vanhojen tansseista.
  2. demeter1

Enhän tiedä millainen kone sinulla on, mutta itselläni on sellainen vanha kone, että sängystä on pakko nousta, jos aikoo uutiset ja keskustelut lukea ja siinä on sellainen "liidokin" kuva, johon kirjoitan. Joskus on teksti kadonnut, mutta painaessani uudelleen sitä, niin teksti palautuu.

Joskus minullakin on takkuillut tuo "kopioi" "liitä" toiminto ja en muista, kuinka sen sain taas toimimaan
    .
    SkillaN viestin sain auki, kun katselin hänen profiilin ja siellähän se oli "Ryhmä" palstalla, joten hyvä minä.

Muuta nerokasta en ole keksinyt vuosiin ja en osaa edes tilata uutta akkua puhelimeeni, sillä yksi akku ei alkanut lataamaan ja sitten tilasin jostain "Torilta" puhelimen ja sieltä tuli liimattu ja paikatu puhelin, joka oli suljettu turvakoodilla.

Tyttäreni osti sitten uuden puhelimen, josta huomasin, että minun SIM-kortti ei käy siihen ja minä en käy napsimaan minun entistä korttia paloihin. Vanhakin toimii, mutta sitä on ladattava liian usein, joten puhelut katkeaa pian.

Onneksi saan vielä pankki asiani hoidettua, kun lataan puhelimeni täyteen.

Van, mitäpä näistä, sillä nyt olen saanut ilmeisesti liiasta makoilusta selkäni niin kipeäksi, että "voi pojat", kun olin ajatellut, että lähden vasta sitten kävelemään, kun,. kun, kun ja nyt en pystykään lähtemään.

Terveyden huoltoa en voi syyttää, koska en ole saanut aikaiseksi edes labra kokeisiin mennä, sillä siellä on joku outo "PlapPlab" systeemi, joten olkoon. Sen tiedän, että ambulanssi tule tänne "ennen huomista", siis tavattoman nopeasti.

Joudanpahan minäkin täältä "pois kuleksimasta", kuten joku totesi mieheni kuolemasta.
  3. "Nostan osingot Fortumista maksan sähköt ja elämiskulut"

Sinulle "sikarikas", jonka oletan joskus kirjoittaneen sen jutun pankkitilistäsi, jossa oli aina saldona "paljon rahaa" ja kun nosti, niin jäi vieläkin saldoksi paljon rahaa.

Arvaapa , kuinka usein olen hokenut sitä lapselleni?