Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Kristiina23
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Kristiina23

Kristiina23

Kristiina23 profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Liittynyt 11v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                36 aloitusta · 2900 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Kiitos taas kirjoituksestasi SkillaN ja tekisi mieli sanoa, että läl läl lää, koska vedin juuri uunista kaneli pullan. Mutta otanpahan takaisin tuon lällätykseni, koska kerroit peruna/ silakka laatikosta oikean sian lihan kera ja minulla ei tarpeita löydy...vielä..

Sitä vastoin googlailin tuon oikeitten käsityötaitureiden sivun ja sitäkin vain kateena katselen, koska en nykyisin neulo en virkkaa, mutta syystä en virka mitään.

Koukku&Puikko klikkaa , on Facessa
                                                  08.10.2023 09:22
                                                • Kiitos sinulle, olet lemppari kirjoittaja SkillaN;in lisäksi.
                                                  demeter1

Liikaa kaikuja tulee, kuka kirjoittaa mitäkin kehuja kenellekin, joten "paree" olla kirjoittamatta mitään, sillä eihän se estä lukemista.

Hyvin alkoi tämä nyt ikäisteni vuosi, mutta saapas (tai kalossi) nähdä, kuinka jatkuu.
                                                  24.09.2023 12:54
                                                • SkillaN, kiitos näistä vuosista, joita olen saanut kerallasi kulkea, vaikka en aluksi ymmärtänyt tätä "Kahvipirttiä", joka oli Porin tien tuntumassa, jossa ajoin poiketa, kun kuvittelin, että siellähän te istuitte?

No, aika opetti minutkin, koska tutustuin silloin hapuillen asian ytimeen ja kiva oli seurata niitä Kyöpelin vuoren matkoja.

Tänään on siis se "sisäänpääsy" 80-v palstalle, mutta missä viipyy "Kulta ja mirhamit"?

Todellakaan en kaipaa mitään ilkeyksiä tähän, vaan ystävien kirjoituksia, jotka muistavat minut.
                                                  23.09.2023 10:44
                                                • Kukapa olisi kateellinen minulle?

No en todella ole mikään "kiinteistökuningatar", mutta juuri tuli lapsenlapseni sieni saalis ja olin juuri lainannut naapurilta 6- perunaa, jotka oli jo keittänyt.

Ihana illallinen minulle.

Usein katselen myös meidän entisen "sinisirkun" viesteistä hänen poikansa juttuja joka on poika äitiinsä tullut. että upeita ruokia hän laittaa ja ottaa kantaa myös muuhunkin maailam nenoon.
                                                  17.09.2023 17:57
                                                • Nyt on porukat ilmeisesti sieni metsässä, tai puolukassa, vai ovat kuin minä lukemassa kirjaa, suljetuen verhojen takana?

Minä en tunne suljetun paikan kammoa, koska tunnen itseni turvalliseksi (no en toiselta sanonnalta turvalliseksi), mutta kuitenkin, kukaan ei pääse kurkkimaan ikkunoistani, mitä minä teen asunnossani, koska asun rivitalossa ja asunnon ohi kulkee tietenkin naapurit, nuo uteliaat?.

No, ei todellakaan kyttää minua, mutta mistä sen tietää!?. Olenhan "outo eläjä" Espoosta, jolla on kiinteistö sielläkin ja ei tunne paikkakunnan asukkaita ja paikkoja, jotka ovat heille tuttuja.

Nyt odottelen vain sieniä, joita lapsenlapseni oli eilen perkaamassa minulle, mutta tunnetusti he nukkuvat pitkään, kun minä taas herään aikaisin aamulla ja odotan SkillaN; nin viestiä.
                                                  17.09.2023 16:19
                                                • "Normaali lapsi uskoo ilman paikan päällä käymistäkin historian totuuksiin."???

Ihanko totta nyky aikana?

En todellakaan halua loukata sinua, mutta olet mielestäni väärässä, sillä nyky nuorisolla on halu myös matkustaa ja tutustua muuhunkin, kuin sinne "takapihalle", koska kyllä täällä toisetkin matkustellee, kuin vain lapset ja etenkin 19-v teini, jolla on elämä edessä ja kaipaa kokemuksia maailmalta.
                                                  16.09.2023 14:35
                                                • Tämä ilmeisesti menee "Ramoonalle", tuosta pykälästä päätellen, joten kysynkin, miksi ette poikenneet Torronsuolle karpaloita keräämään? No, ei sinne toisetkaan uskaltaudu, koska siellä susi seuraa kulkijoita.

Minä bongailen nyt kyllä lapsenlapseni lomaa, jossa oli ensimmäisenä Krakova? Heti kirjoitin, että et kai mene sinne Auschwitz;iin, johon hän, että totta kai, koska on lukenut siitä niin paljon. No, niin olen minäkin ja hyvä että on jotain lukenut hänkin.!

Seuraavat kohteet ovat minullekin tuttuja kuten Itävalta ja Italia, joissa oli useita laskettelu lomia vaikka taisi tuossa välissä olla jotain muitakin, mutta Milanoon päätyy, jossa onkin sitten äiti ja veli vastassa.

Onhan se eri asia tutustua noihin kohteisiin, kuin hiihto lomalaisilla, jolloin hänkin ole nuorempi, koska eihän me oltu kuin pieniä pyrähdyksiä johonkin toisaalle.

SkillaN, nille terveiset. En ole ikkunoitani pessyt sitten muuttoni jälkeen, koska pidän aina verhoni kiinni nykyisin

Nyt taitaa kone taas "sakata", joten terkkuja kaikille.
                                                  16.09.2023 13:35
                                                • Samoin minulta "makriina", onnitteluni sinulle ja olethan aivan saman näköinen, kuin minä, sillä kun kuvasi laitoit silloin joskus, niin oikein hämmästyin, että mistä on minun kuvani napattu, koska minun kuvia ei ole esillä missään, muita kuin koti albumissani.

Toivottavasi ja aivan "varppina" juhlasi ovat onnistuneet.
                                                  13.09.2023 18:06
                                                • "EVVK"

Sinä, jota ei voi vähempi kiinnostaa, niin miksi tulet tänne palstalle? Ei sinunkaan mielipiteesi voi vähempi kiinnostaa, joten anna meidän jutella ja pidä "mölyt mahassasi", äläkä tule tänne noita "EVVK" mielipiteitäsi laittamaan.

Eihän tänne kukaan uskalla kirjoittaa kuulumisiaan, koska sinun mielipiteesi on aina "EVVK". mutta jos joskus kertoisit, mikä s i nu a i t s e ä s i kiinnostaa, niin voisimme ehkä, siis ehkä ymmärtää sinua?

Miksi et uskalla valita omaa "nikkiä" tai kuitata se jollain tutulla nimmarilla, vai haluatko vain olla täällä sabotoimassa toisten kirjoittajien juttuja.

Mietipä nyt itse, oletko sopuisaa kirjoittelua hyväksyvä, kuten SkillaN toivoo ,vai haluatko vain riitaa?

Mitä minulle kuuluu, pelkää hyvää. Ei kolota ei ahdista, enkä tarvitse viedä edes roskia ja kaupassa käydä. Hitsi, että tekisi mieli tuota loimulohta, mutta sitäkin on tarjolla tuon kaupan edustalla, kun vain menisin sinne.

Oli ne aikoja nuoruudessa, kun kalaa oli joka aterialla ja minä jopa kieltäydyin syömästä sitä. Siinä tulikin sellainen "sembalo", että jäin ilman ruokaa ja sitten norkoilin, että saisin edes leipää?

Nyt tuli joku "häikkä" koneeseen, joten so moro ystävät, joita voi ehkä kiinnostaakin jutut, joita täällä kirjoitellaan.
                                                  10.09.2023 12:56
                                                • " mutta joku pyrkii vanhusten palstan päsmäriksi kun on muualla tympiinnytty ja karkotettu pois kukkoilemasta,"

Minäkin huomasin, että kirjoitan vain roskien viennistä, jota tosiaan vein eilen toisen kerran tänä vuona itse. Kauppa ostoksenikin hoitaa tyttäreni, muta eilen kävin itse ja samalla vein tuon roskapussin.

Ynnämuukin on kertonut muutakin, kuin pölynimurin taluttamisesta, mutaa se olikin ainoa muisto hänestä, joten en ihmettele. että ei tee mieli kirjoitella täällä.

SkillaN jaksaa vain yhä sietää meitä ja kaikkia tasapuolisesti, josta kiitos hänelle.

Olisihan tänne kiva kirjoitella ja joskus melkein suuri halu johonkin vastailla, mutta kun tuo palaute on joskus inhottavaa, joten mietin aina huomiseen ja sitten se asia unohtuukin, ...onneksi.
                                                  09.09.2023 10:47
                                                • "Ei tulisi pieneen mieleenikään kantaa huolta kenenkään autoista, "

Tämä oli "korppikselle" tarkoitettu.
                                                  03.09.2023 14:12
                                                • Eikö sinne poikasi luokse voisi majoittua hetkeksi ja hän heittäisi sitten taas lennolle?

No, taitaa olla vaikea, koska nuo auton automaattivaihteetkin toi tuollaisen muistikatkoksen, kuinka ajaisi taas tavallisella? Ajatella, jos teillä olisikin myös diesel ja sitten kaksi autoa, joihin sopisi vain se 95 okt. ja toinen johon sopisi vain 98 okt. bensa, niin mitenhän pärjäisit?

Muistan nuoruudessani, kun "kavaljeerini" tuli hakemaan minua ja tankkasi jompaa kumpaa näistä autoonsa ja ja siihen meidän matka katkesi, kunnes polttoaine oli vaihdettu.

On minullakin ilmeisesti jo muistikatkoksia, koska olen varma siitä, että jo työ aikana jouduin ajamaan automaatti vaihteisella autolla, mutta google sanoo toista, että olisi vasta 2000 luvulla ja itse olen varma, että sitä ennen oli, koska en ole ollut siinä firmassa, enkä edes työelämässä sitten eläkkeelle päästyäni.

Noista muisti katkoksista on hyvä esimerkki, kun viime torstaina kuvittelin olevan perjantain ja odottelin "sauna kassi vieressä" koska sade lakkaa ja ei lakannut ja en lähtenyt saunalle.

Aamulla ihmettelin kun perjantain lehti tuli ja silloin vasta hokasin virheeni. No tähän on totuttava, kuten "Makriinakin" usein viittaa, että hajamielinen, mutta tätä se ikä tekee itse kullekin.
                                                  02.09.2023 17:26
                                                • Onhan taas juttua tullut, joten kirjoitan vain itsestäni, puuttumatta noihin toisiin, jotka pilaavat mielestäni palstan tarkoituksen, että sovinnolla kirjoitettaisiin.

Lapsia ei saisi kehua, mutta minulla oli ilo, kun lapseni tuli yllättäen ja kävi kaupassa puolestani ja vei samalla roskani, joita inhoan viedä itse.

Tietenkin samalla vaihdettiin kuulumiset lauantaille, koska silloin lapsenlapseni 19-v synttäreille on luvassa rapu kestit sukulaisten kanssa.

Säilönnästä puheen ollen, niin sieneen tekisi mieli, koska tunnen hyvinkin useita sieniä, mutta en todellakaan niin paljon kuin tyttäreni. Hän on myös sanonut, että ei minun keräämiäni sieniä söisi ja samoin minäkin sanoisin hänestä.

Mutta on näitä toisiakin "tumperoita", kun Fasesta löysin; "Mikä sieni" osion.
                                                  30.08.2023 16:49
                                                • "

Kotimaisten kielten keskus
                                                  https://www.kotus.fi › nyt › sanojen_alkuperasta_l-n
                                                  noheva sivustosta www.kotus.fi
                                                  Kotuksessa olevan Suomen murteiden sana-arkiston tietojen mukaan noheva on tunnettu osassa savolaismurteita, ja se merkitsee tarmokasta, pystyvää ja etevää."+

Tässä tämä, olen ilmeisesti savolainen, vaikka olenkin syntynyt PohjoisKarjalassa, Kiteellä, no alun perin Rääkkylän "rustokorva, mutta kunta liitoksen vuoksi olinkin "Kiteen kirkonpolttaja"?

En todellakaan tiedä, mistä nuo sanonnat ovat peräisin ja enkä tiedä, miksi koneeni nyt "temppuile", joten terkkuja vain.24.08.2023 18:52
                                                • Onhan täällä jos jonkinmoista vastattavaa, kun luin ketjun taas uudestaan. Joka päivä luen sen aina.

Lääke saatavuuteen ei ole minulla kokemusta, koska nyt minulla on vain verenpaine lääkitys ja sitäkään en tarvitse (koti) mittausteni mukaan. Tosin en ole käynyt labra kokeissa, saati lääkärillä pariin vuoteen.

Säilöntäänkään ei ole mitään sanottavaa, koska itselläni on vain pieni pakastelokero jääkaapissa ja siellä ei säily kauan.

Sitten tämä Nojatuoli on saanut uusia nimikkeitä ja kuka istuu ja kuka löhöilee. Minulla on kaksi vaihtoehtoa, joko istun "tietsikan" äärellä tai "pötkähdän" sänkyyni lukemaan.

Sikäli oli tänään onnen päivä, kun tyttäreni tuli (sateesta ja ukkosesta huolimatta)kauppareissun tekemään ja samalla viemään nuo roskani, joita ennen kuskasin omalla autolla, mutta kun sitä ei ole, niin noloa on "rollarin" kanssa kuskata niitä ja maksanhan minä hänelle tästä palvelusta ja nyt hieman lisääkin heidän Italian matkaa varten.

Hieman tyttärenikin oli epävarma silmälasiensa kanssa, kuinka 15 min vaihdossa selviää, mutta lohdutin häntä, että sinulla on noheva poika ja ja noheva tytär sitten apuna.

Muisteltiin aikaa, kun hän oli ostanut auton ja kysäisi sitten minulta ja tyttäreltään jotenkin näin;" Kuinka monta jätskiä sillä olisi saanut" ja me aloimme laskeskella, kun tämä poika tuli ja sanoi sen heti!!

No tämä tästä, että ei menisi kehumiseksi, koska siihen ei ole aihetta, sillä tämän onnenpäivän lisäksi on usein myös haikeus edesmenneistä tuttavista, joita alkaa jo mennä usein.

Samoin tästä maailman tilanteesta, jotka haluan ohittaa,
                                                  24.08.2023 16:20
                                                • Kiitos ihanista viesteistä ja ihmettelen teidän energisyyttä, kuka mitäkin virkkaa ja pakastaa talveksi. Minulla ei ole pakastinta ja sieni- saati marjastaman en enää pysty.

Nyt olen hieman "täpinöissä", kun lapsenlapseni tyttö, tosin jo 19-v lähtee Interrail matkalle yksin Euroopan läpi Italiaan ja sitten äiti ja velipoika lähtee vastaan.

Mahtaa olla ihana matka heille kaikille, vaikka minua hieman hirvittää, mutta niinhän lähdin itsekin 19-v Englantiin ja todellakin huonommalla Englannin taidollani ja elävänä selvisin. Nyt en lähtisi" suurin surminkaan" edes lähi kaupunkiin.

No, ei tämä heidän matkansa ole suurikaan ongelma minulle, kunhan vain läheisteni puolesta huolestun, kun tuo Euroopankin tilanne on , mitä on?

Ainahan me äidit huolestutaan ilmeisesti turhasta ja kun ajattelee itseään, niin onhan tästä selvitty, kuka mitenkin, mutta kuitenkin .
                                                  19.08.2023 13:46
                                                • Kiitos pertikille aloituksesta ja nyt täytyy jo sopeutua lintujen lähtöön,

Joka aamu avaan ensimmäisenä uutiset, sitten postini ja sitten lintujen maisemat aina Seilistä Muonioon, Ilomantsiin ja Kuopioon. Näkee ainakin minkälainen sää on missäkin.

Nyt on vain kohdetta vaihdettava noihin Peura eläinten ruokintapaikoille, mutta koneeni vaihdon vuoksi olen hukannut/menettänyt kaikki entiset, joten te nohevat (Pertikki) aloita uusi palsta näistä talven iloista.
                                                  16.08.2023 11:48
                                                • Tänään klo 11 tuli sovittuna aikana Tilastokeskuksen haastattelija hakemaan minua kotiinsa, jossa on siistimpää ja ilmalämpöpumppu viilentämässä huoneistoa.

Hänkään ei tiennyt, mitä kysymyksiä tulee, mutta minä sain eteenin vihkosen, jossa oli 100 kysymystä vastausta vaille ja vaihtoehtona useimmissa oli 0-10?

Hauskaakin siinä oli mm. olenko Somali. tai? ja uskonnosta, kuinka usein rukoilen ja tietenkin se juomisen (Alkoholin) käyttö. Samoin isän ja äidin ammatit ja tietenkin oma koulutukseni.

Jotenkin alkoi tuntumaan samalta, kun hain Henkilökorttiani, jossa kyseltiin isän ja äidin nimeä, kuten kaikki sisarukset ja lapset.

Onko nyt todellakin menossa joku kansalaisten väestörekisterin luominen , vai mistä tämä kuulustelu johtuu?

Hauskaa lukemista oli myös nämä "nigerian" kirjeet, joihin valitettavasti moni sortui, mutta viatontahan se on näillä palstoilla, kuten se "muinoinen" Kyöpilönvuorelle" lentäminen.

Nyt tässä kuumassa kämpässäni yritän vaihtaa "kylmäkalleja" tuulettimen eteen, että saisi edes hetken viilennyksen.
                                                  15.08.2023 15:37
                                                • "Mutta ei kateeksi käy perikuntaani, kun aikanaan joutuvat purkamaan kaappieni kätköt. Laskin juuri, että olen asunut tässä asunnossa 50 v. On tullut kerättyä yhtä jos toista yläkaappeihin, ja kun en noilla tikkailla enää kiipeile, niin ."

Voin sanoa sama tuosta "perikunnan" talosta, mutta nyt on jo tyttäreni käyneet tavaroita läpi, mutta vanhin oli komennettu ulos ja nuorin "siivosi " sisällä.

Toivon, että kyllä me selvitään noista maksuista yhdessä ja heidän lapsuuden koti säilyy, mitä kauheuksia onkin nyt odottevissa!
                                                  10.08.2023 11:42
                                                • Päivä alkanut aurinkoisena, mutta on hieman askarruttanut tuo Tilastokeskuksen kyselyn tuleminen. Haastattelijakin tule sovittuna aikana!

Outoja kysymyksiä 80 -v, kuten
                                                  -"Mikä mielestäsi tekee yhteiskunnasta oikeudenmukaisen"?
                                                  -"Ymmärtävätkö poliitikot tavallisen kansalaisen huolia"?

Tällaisiin kysymyksiin siis odotetaan mielipidettäni ja tietenkin ainakin 3000 toisen ja toivon että he osaavat ratkaista jos on jotain pielessä, siis väärin.

Minä olen aina sopeutunut osaani ja tyytyväinen olen, vaikka en nykyisin säilökään mitään ja tämä ei ole piikki säilöjille, vaan ilman pakastinta olevana ja metsään, saati torille menetämönän kaihoisa ajatus siihen, voi niitä aikoja, voi niitä aikoja..

Sokeri olikin pohjalla. Haastattelija on tyttäreni. Oli vielä tarkastanut, että sopiiko se? Toiset oli sitä mieltä, että ei, koska kysely ei ole puolueeton, mutta kun tyttäreni kertoi, että äiti ei päästä ketään sisään, saati vastaa numeroihin, niin sopiihan se, mukamas?

Ounastelen, että taitaa tulla aika vääristynyt tilasto, mutta niin se oli jo minun työelämässä, kun jouduin täyttämään näitä kyselyjä, että totuus sieltä ei valkene.
                                                  10.08.2023 10:43
                                                Edellinen
                                                Sivu 9 / 30

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                • 13
                                                • 14
                                                • 15
                                                • 16
                                                • 17
                                                • 18
                                                • 19
                                                • 20
                                                • 21
                                                • 22
                                                • 23
                                                • 24
                                                • 25
                                                • 26
                                                • 27
                                                • 28
                                                • 29
                                                • 30
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiin1

Nico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…

• Jymy-yllätys: Elämäni biisi -sarjassa historialliset hetket - Nyt jysähti uutinen tv-katsojille0

Elämäni biisi ei jätä kylmäksi. Elämäni biisi naulitsee vankan joukon suomalaisia tv-ruudun äärelle katsomaan suoraa lähetystä lauantaisin. Nyt tiedossa on isoja uutisia ohjelman suhteen. Lue lisää: https://www.suomi24.…

• Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteen118

Riikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…

• Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta - Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaan0

Ellinoora on yksi Tanssii Tähtien Kanssa -kauden kisaajista. Hänen opettajanaan on toinen oululainen, koreografi-tanssinopettaja Marko Keränen. TTK:ssa matka voi olla pomppuista, ja pari on saanut kokea onnistumisia ja …

• Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.100

Mitä mieltä olette asiasta?

Suomi24 Viihde

• Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.
                                                • Eronnut maajussi-Asko umpirehellisenä farmiviikosta: "Totta kai nyt vähän..."Maajussille morsian sarjassa yksi maajusseista on nauravainen Asko.
                                                • Maajussi-Tarja ei peittele – Äimän käkenä, kun Maajussille morsian tuli tv:stä: "Hyvänen aika"Totuus tv-kameroiden kautta voi olla yllättävä.

Stara

• Vakuutusyhtiöltä huolestuttava luku hirvikolareistaHirvikolareiden määrä on kasvanut Suomessa kahden vuoden aikana. Lauantaina 10.
                                                • Puolustusvoimat ampuu kovilla – mukana 2 200 sotilastaPuolustusvoimien suuri tykistön ampumaharjoitus näkyy ja kuuluu 19.-23. lokakuuta. Southern
                                                • Puolustusvoimilta sykähdyttävä F-35A Lightning II julkaisuIlmavoimat on nyt julkaissut upean videon, jossa esitellään sen

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia