Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2890

1. Eikö sinne poikasi luokse voisi majoittua hetkeksi ja hän heittäisi sitten taas lennolle?

No, taitaa olla vaikea, koska nuo auton automaattivaihteetkin toi tuollaisen muistikatkoksen, kuinka ajaisi taas tavallisella? Ajatella, jos teillä olisikin myös diesel ja sitten kaksi autoa, joihin sopisi vain se 95 okt. ja toinen johon sopisi vain 98 okt. bensa, niin mitenhän pärjäisit?

Muistan nuoruudessani, kun "kavaljeerini" tuli hakemaan minua ja tankkasi jompaa kumpaa näistä autoonsa ja ja siihen meidän matka katkesi, kunnes polttoaine oli vaihdettu.

On minullakin ilmeisesti jo muistikatkoksia, koska olen varma siitä, että jo työ aikana jouduin ajamaan automaatti vaihteisella autolla, mutta google sanoo toista, että olisi vasta 2000 luvulla ja itse olen varma, että sitä ennen oli, koska en ole ollut siinä firmassa, enkä edes työelämässä sitten eläkkeelle päästyäni.

Noista muisti katkoksista on hyvä esimerkki, kun viime torstaina kuvittelin olevan perjantain ja odottelin "sauna kassi vieressä" koska sade lakkaa ja ei lakannut ja en lähtenyt saunalle.

Aamulla ihmettelin kun perjantain lehti tuli ja silloin vasta hokasin virheeni. No tähän on totuttava, kuten "Makriinakin" usein viittaa, että hajamielinen, mutta tätä se ikä tekee itse kullekin.
  2. Onhan täällä jos jonkinmoista vastattavaa, kun luin ketjun taas uudestaan. Joka päivä luen sen aina.

Lääke saatavuuteen ei ole minulla kokemusta, koska nyt minulla on vain verenpaine lääkitys ja sitäkään en tarvitse (koti) mittausteni mukaan. Tosin en ole käynyt labra kokeissa, saati lääkärillä pariin vuoteen.

Säilöntäänkään ei ole mitään sanottavaa, koska itselläni on vain pieni pakastelokero jääkaapissa ja siellä ei säily kauan.

Sitten tämä Nojatuoli on saanut uusia nimikkeitä ja kuka istuu ja kuka löhöilee. Minulla on kaksi vaihtoehtoa, joko istun "tietsikan" äärellä tai "pötkähdän" sänkyyni lukemaan.

Sikäli oli tänään onnen päivä, kun tyttäreni tuli (sateesta ja ukkosesta huolimatta)kauppareissun tekemään ja samalla viemään nuo roskani, joita ennen kuskasin omalla autolla, mutta kun sitä ei ole, niin noloa on "rollarin" kanssa kuskata niitä ja maksanhan minä hänelle tästä palvelusta ja nyt hieman lisääkin heidän Italian matkaa varten.

Hieman tyttärenikin oli epävarma silmälasiensa kanssa, kuinka 15 min vaihdossa selviää, mutta lohdutin häntä, että sinulla on noheva poika ja ja noheva tytär sitten apuna.

Muisteltiin aikaa, kun hän oli ostanut auton ja kysäisi sitten minulta ja tyttäreltään jotenkin näin;" Kuinka monta jätskiä sillä olisi saanut" ja me aloimme laskeskella, kun tämä poika tuli ja sanoi sen heti!!

No tämä tästä, että ei menisi kehumiseksi, koska siihen ei ole aihetta, sillä tämän onnenpäivän lisäksi on usein myös haikeus edesmenneistä tuttavista, joita alkaa jo mennä usein.

Samoin tästä maailman tilanteesta, jotka haluan ohittaa,
  3. Millainen piha sinulla itselläsi on? Voisitko kertoa meille uteliaille? Kerro edes se, oletko käynyt tässä "savitonttu, muovikaluste ja lautaterassi" pihassa koskaan? Jos et, niin kuinka se sinua häiritsee? Minusta ne ovat ihania.

Jotenkin vaikuttaa, että haluat vain loukata/herjata erästä hyvän kirjoittajan kuvauksia omista harrastuksistaan ja minä luen niitä mielelläni.

Mistä nämä moittijat tulevat tänne, arvostelemaan toisten pihoja ja vaatteita?

On minullakin kunnalta vuokrattu rivitalo asunto 270,.€/kk, jossa kaikki hoituu "kunnan piikkiin", joten minulla ei ole huolta siitä.

Tietenkin omistan edelleen sen Espoon (kuolinpesän) kiinteistön, josta maksan kaikki kulut ja lasten kanssa on sovittu syksyn maksuista.
    Espoon kiinteistön kulkutien piha on "valitettavasti" laatoitettu jollain laatoituksella, joka toimii hyvin.

Sitä-vastoin tuo 3000 nel. t.ontti on kyllä' aika "luonnon varainen" hirvitys enkä kaikille, paitsi ei meille. Kyllä me pärjätään kiinteisrtö veron, kotivakuutuksen ja tulevan öljylaskun suhteen.

Ainoa hyvä oivallus oli minulta, että luovuin autosta, enkä uusi ajokortiani. Sainhan00000000000n sn????
    Kävi. kuin korppiksen viestekjenlr