Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7420
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ymmärsit+kirjoittamani,+sehän+lie+pääasia.
Kännykän+pienet++kirjaimet+ei+ole+suunniteltu+jorriininjuuri+sormilleni.
Sinulla+on+lauseita,+joita+ei+ymmärrä+niiden+sanojen+sekavuuden+vuoksi,+kirjoitusvirheistä+puhumattakaan.
04.02.2017 15:46
Osteoporoosiin+varauduin+8-vuotta+sitten.+Syön+säännöllisesti+Kalcipos-D+500mg/800IU.+Olen+kaatunut+kaksi+kertaa+suorilta+jaloin+päälleni+vain+tämä+viimeisin+perselento+aiheutti+L2+kompressiomurtuman
Tunnen+naisen,+joka+on+pudonnut+samanlailla+tuolilta.+Hän+on+pienempi+minua+ja+sellainen+tolokkujalkainen.+Hänen+L2+murtums+ja+nivelen+laskeuma+on+pahempi+kuin+omani.
Kuvausten+perusteella+luustoni+voi+hyvin+ei+osteoporoosia+havaittavissa.
Persjalkaisten+panettelua😂
04.02.2017 15:38
Pitää+myös+tottua+omien+selkään+puukottamisesta.
04.02.2017 13:15
Olen+pistänyt+merkille+lesken+hyvän+kirjallisen+esitystaidon
Jos+kysymyksessä+olisi+elämää+lautapuolella+eläneestä+kassi+almasta+väliin+lipsahtaisi+kirjoitusvirheitä.+Sama+pätee+siiliin.+Onko+siili+huumaavien+aineiden+vaikutuksessa+silloin+kun+viesteistä+0ei+saa+mitään+selvää+kun+taas+toisena+päivänä+teksti+on+virheetöntä+ja+selkeää.
04.02.2017 13:06
Vanhemmiten+pitkistä+sääristä+on+jopa+haittaa.+Varovainen+pitää+olla+sillä+jos+kastuu,+kaatuu+korkealta+😣
04.02.2017 12:39
Ketju+on+edennyt+eläkeläisten+kehumiseen+päätöksentekijöinä.+
Tietämättömyyttä+maaseutujen+päätöselinten+ikäjakautumasta.
Eläkeläisethän+johtavat+jo+syrjäseutuja+ja+kyliä.+Korven+kaupunginvaltuustoa+johtaa+eläkkeellä+oleva+näyttelijä.
Valtuustossa+vain+kokoomuksella+on+nuorehkoja+edustajia.+Nuorehkoja+tarkoittaa+yli+nelikymppisiä.
Kaupunginhallituksessa+on+yksi+33-vuotias.
Nuoret+eivät+lähde+mukaan+politiikkaan.+Nuoret+tietävät,+että+heidän+yrityksensä+vaikuttaa+ovat+vähäisiä.
Mutta+kuten+joku+kirjoitti+eläkeläisillä+on+elämänkokemusta+ja+näkemystä+ainakin+kun+jaetaan+lautakuntapaikkoja.
Yksi+eläkeläinen+voi+istua+useammassa+lautakunnassa+palkkioiden+motivoimana.+Aikaa+on+lisätoimentulon+kerryttämiséen.
04.02.2017 12:32
Laita+mietintämyssyn+liereihin+kysymyksiä....miksi+juuri+minä?+Olenko+iältäni+sopiva?+Miten+palvelen+kristillisiä+arvoja+perheellisten+nuorten+hyväksi?
Täytejoukkoihin+haalitaan+eläkeläisiä+ehdokaslistoihin+pitää+saada+täytettä.
Oletko+valmis+äänien+keräämiseen+puolueellesi?
Itsehän+et+välttämätä+saa+menestystä+vaikka+haluaisit.+Olet+nyt+toiveikas,+mutta+pelkään,+etä+tulet+pettymään.
04.02.2017 00:07
Sinun+pitäisi+lukea+facepäivitykseni.+Viikon+kunto-ohjelma+eläkeläiselle+yhtenä+päivänä+😁
03.02.2017 23:34
Asunto+siivottu+viimeisen+päälle.+
Nyt+vois+lähteä+lenkille,+vaihteeksi+ei+sada+lunta.+Viime+yönä+satoi+kymmenisen+senttiä+uutta+lunta+joten+talvessa+vielä+eletään.
03.02.2017 12:20
Huomenta@+mietin+tässä+maatesssani,+siivoisko+vai+ei.+Pyykit+tuli+pestyä+eilen.+
Kun+olin+yrittäjä+ja+lähdin+lomalle+lasten+kanssa+jätin+kännykän+kotiin.
Olin+onnekas+minulla+oli+työntekijä+johon+luotin.
Keskustelin+erään+nuorehkon+miehen+entisen+naapurin+kanssa.+Hän+kuvaili+työnkuvansa+kiristyvän+koko+ajan.
Kun+kuuntelin,+mietin+työnteko+vieraalla+on+kuin+yrittäjän+arkes.+työ+on+oltava+tuloksellista.++Oliko+se+niin,+että+ennen+käytiin+vain+työssä.+En+mää+mitään+tiedä+mä+olen+täällä+vain
työssä.
+En+ole+vielä+törmännyt+huippusuorittajiin+siten,+että+koti+kuuluisi+tuon+huippusuoriutumisen+piiriin.
Työssä+tunnollisia+huippusuoriutujia+tunnen,+mutta+ei+he+kotona+nipota.+Yleensä+heidän+koti+on+siisteyden+näkökulmalta+jokseenkin+keskivertoa+sekavampi.
Hop+hip+ylös+ja+harjan+varteen.
03.02.2017 09:43
Ystävällinen+hoitsu+olisi+sen+jälkeen+entinen+hoitsu.
03.02.2017 09:16
Olit+ennen+alkoholisti+siis+nyt+entinen+alkoholisti,+joka+on+raitistunut,+mutta+jonka+raittius+on+vaarassa+joka+hetki+os+nautit+lalillisenkaan+alkoholia+jossain+mielessä+sisältävää.
Minun+mielestä+alkoholismi+näillä+perustein+on+pelkoa.
Kirjoitit+joit+ennen+mm.+koska+pelkäsit+jne.
Et+siis+ole+pystynyt+eheyttämään+itseäsi+vahvaksi+ilman+pelkoa.
03.02.2017 09:14
Yritin+poistetulla+kommentillani+kertoa+miten+google+kääntäjää+pitää+käyttää.+
Aloittajahan+yritti+vajaavaista+lausetta,+google+kääntäjä+ei+sitä+ymmärtänyt.+
Käännös+toimii+vain+selkeällä+ilmaisulla.+
Tässä+aloittajan+lauseesta+puuttui+se+sisään+tungettava+eli+subjekti.+
Nyt+joku+koki+esimerkkin++loukkaavana.+Käännös+olisi+toiminut+ohjeitteni+mukaan+oikein
No+sievistellään.
Tässä+olikin+kysymys+siitä,+että+juopunut+makaa+ravintolan+oven+edessä+ja+portieeri+vinkkaa..sisään+vaan+vaikka+ei+seisoiskaan+😆.
02.02.2017 23:00
http://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005071410.html
Linkitän+lähteen,+jotta+lukijat+ymmärtävät+mitä+sananvapautta+aloittaa+tarkoittaa.
02.02.2017 13:33
Suurin+osa+kirjoittajista+ohittaa+tuon+kyselyn+rekkautumalla.+Rekatun+puskaviestit+menee+ohi+robotin+kun+painaa+ruksin+käytä+muuta+kuin+rekisteröityä+käyttäjätunnustasi.
Rekisteröidyillä+on+etuja+joita+ei+rekisteröitymättömillä+ole.+Uusi+systréemi+on+tarkoitettu+rekisteröimättömien+ajamista+rekisteriin.
Mutta+jos+varjoaan+pelkää+nìin+silloin+on+vastailtava+ropotin+kysymyksiin.
Mahtaa+olla+hidasta+touhua.
01.02.2017 11:59
Kylmää+totuutta+😁
01.02.2017 10:35
Kivaa+ajan+vietettä,+en+ole+enempää+solmussa+kuin+ennenkään.+Itseasiassa+en+enää+pääse+solmuun+ikä+jo+estää.
Älkää+nyt+hyvät+ihmiset+ottako+palstaa+tosissaan.+Rehellisyyttä+kaipaavien+on+syytä+siirtyä+pois+koneiden+näyttöpäätteiltä.
Mitähän+nuo+minusta+ajattelevat+kuuluu+aikaan+kun+epävarmana+lähdin+eka+kertaa+maailmalle.
01.02.2017 10:32
Huomenta@++Itseasiassa+naurattaa.+Hymyilen,+minulla+on+tyytyväinen+olo.+
Eihän+ole+ensimmäinen+kerta+kuin+jokainen+epämääräinen+aloitus+tulkitaan+tekemäkseni.
Olen+varma,+että+et+löydä+seuraavaa+ennen+kuin+ja+jos+kerron+olevani+aloituksen+takana.
Tähän+tulleet+moralisoivat+hahahaha+kommentit+ovat+yhden+ja+saman+moninikin+tekemiä,+tunnistan+lähettäjän.+VAN.
Mihin+missikisoja+tarvitaan?+Ne+ovat+yksi+tärkeä+osa+maailman+politiikkaa.
esim.+Armi+Kuusela/olympialaiset+-52.
Iris+Mittenaere/Ranskassa+tapahtuneet+terroriteot+lienevät+olleet+sympatian+osoitus+maalle.
Haitin+maanjäristykset+ja+Kolumbian+sisällissodassa+tapahtunut+edistysaskel+kohti+rauhaa.
Näitä+maita+edustaneet+missithän+eivät+kuuluneet+veikkauslistojen+kärkeen.
Kyllä+kauniille,+lahjakkaalle+nuorelle+avautuu+tie+menestymiseen.+Suomalaisten+vaatimattomuus+on+karsittava+pois,++takarivin+Tyynenä+oleminen+ei+anna+maailmanlaajuisia+mahdollisuuksia.
Terve+ihminen+näkee+mahdollisuutensa.
Esim.+Sirley+Karvinen+oli+henkisesti+epävarma,+taustalla+olleen+pitkäaikaisen+koulukiusaamisen+takia.
01.02.2017 10:21
Huijasin+taas😆+voi+minua+veitikkaa.
31.01.2017 23:00
Pitäähän+sinua+juksata+mennen+tullen😄
31.01.2017 22:57
310 / 371