Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7420
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+pidä+Trumpista,+mutta+300+miljoonaa+pitää.
+
Jotain+pitäisi+politikkojen+oppia.+Ei+saa+luvata+vaalipuheissa+sellaista+mitä+ei+pääse+itse+toteuttamaan.+Trump+lupasi,+kansa+uskoi+ja+Trump+pisti+hihansa+heilumaan+😂
30.01.2017 22:37
Myöhäisiltaa@+Katselen+kymppi+uutisia.+Kanadassa+on+tapahtunut+viimeaikoina+useita+muslimiväestöä+kohtaan+ja+moskeijoihin+tapahtuneita+hyäkkäyksiä.
30.01.2017 22:16
Ranskattaren+avuja,+rajat+auki+Ranskaan.+Tervetuloa+Kanadaan+kuulutti+Kanadan+virallinen+johto.+Kansa+vastasi+terrori-iskulla+moskeijaan.
30.01.2017 08:58
Sovitaan+näin😆
29.01.2017 14:10
Käytin+passiivimuotoa.
Keskutelun+häviäjiä+ovat+henkilökohtaisuuksiin+menijät
29.01.2017 13:52
Taasko+erehdyin,+no+sattuuhan+sitä.+
Ketjuhan+on+mennyt+persielleen+jo+ajat+sitten,+mutta+ei+onneksi+kommenteistani+johtuen+vaan+eräiden+toisten.
Että+oikein+rakastetaan😂
29.01.2017 13:31
Sinulla+ei+ole+tänään+hyvä+päivä.+Koet+keskustelumme+tyhjänpäiväisenä+lätinänä.+No,+minä+tunnen,+kevään+tuoksun.+Vielä+on+tunteita+onneksi.
📈📉🎡👣
29.01.2017 12:56
Petze+kehuu+englannin+kielistä+käännöstä+loistavaksi.+Hieno+lahjaidea+pojallesi.
29.01.2017 12:45
Tunnen,+että+minulla+on+oikeus+puuttua+keskusteluihin,+joissa+aloitusta+vedetään+väkisin+pois+asiasta,+jonnin+joutavalla+lääryilyllä+ja+musiikki+linkeillä.+Jo+nyt+paloman+kirja-aloitukseen+ilmestyitte+yhdessä+sättäilemään+"sarkasmisko",+sitä+vissiin
29.01.2017 12:39
Näinkö+ilkeilyksi+koet+kommunikointinne+kriittisen+tarkastelun.+Jokainen+voi+lukea+keskusteluketjuista+sinun+ja+Hoon+mielipiteiden+vaihdon,+niillä+kun+ei+ole+useinkaan+mitään+tekemistä+aloituksien+aiheiden+kanssa.
29.01.2017 12:25
On+ja+nastat+kengissä😤
29.01.2017 11:55
Olen+samaa+mieltä,+en+löydä+Hoosta+mitään+veikeää.+Löydän+ilkeän+itseään+täynnä+olevan+häirikön.+Enkeli+roikkuu+hoon+viestien+kyljessä+häiritsemässä+asiakeskusteluita.
29.01.2017 11:47
Jos+haluat+lukea+Suomen+historiaa+punaisten+näkökulma+tarjolla+on+Väinö+Linnan+romaanitrilogia+Täällä+Pohjan+tähden+alla.
Petze+lukee+par'aikaa+toista+osaa++kirjasarjan+englannin+kielisestä+käännöksestä.+Hän+oli+eilen+silmin+nähden+liikuttunut+suomalaisten+julmasta+sodasta+veli+veljeä+ja+köyhät+rikkaita+vastaan.+On+hän+toki+hyvinkin+selvillä+historiastamme,+mutta+kirjan+kauheuksilla+mässäily+kuten+asian+hänelle+ilmaisin+oli+hänelle+vaikeaa+luettavaa.
Olen+realisti,+lohduttelin+häntä+ajatuksella,+mitä+olisi+tapahtunut+jos+punaiset+olisivat+voittaneet.
Sisällissotamme+oli+alku+Suomen+lopulliseen+irtautumiseen+Venäjästä
Sisällissodassa+tapetut+neuvostoliittomieliset+olivat+pois+ja+kansamme+oli+yhtenäinen+puolustamaan+itsenäisyyttämme+myöhemmin+kun+Neuvostoliitto+hyökkäsi+Suomeen.
Uskon+jos+kärsivällisyyttä+riittää+sinua+lukemaan+nämä+kolme+Linnan+kirjaa.+Jos+haluat+harppoen+edetä+kirjoista+löytyy+elokuvaversiot.
29.01.2017 11:37
Mielestäni+Hoon+käytöstä+ei+voi+enää+laittaa+selvän+järjen+piikkiin.+On+kysymys+ilkeästä+yksinäisestä+vanhuksesta,+joka+haluaa+sotkea+ja+hämmemtää.+Miksikähän+hän+ei+mene+hämmentämään+palstan+hamemiehen+ketjuihin.+Olisi+hupaista+seurata+näiden+kahden+helemojen+hulumahtelua.
28.01.2017 18:15
Voisitko+taas+selventää.+Kirjoitat+usein+epäselvästi.
28.01.2017 16:14
Tänään+olenkin+saanut+useita+miehiksi+itseään+tituleeraavien+tuomioita.+Ei+taida+näissä+karkeloissa+olla+kuin+yksi+tosi+mies+ja+se+on+Akseli.
Terveiset+Hetalta+Akselille+😙
28.01.2017 13:36
Vituttaako😁
28.01.2017 10:24
Ihmettelin+kun+vastasin+uuteen+provo-aloitukseesi+se+ei+mennyt+läpi+ja+kun+palasin+pääsivulle+aloituksesi+oli+poistettu.+Miten+se+nyt+silleen+pääsi+tapahtumaan?+Olisiko+lähde+linkki+ollut+MV-lehdestä.
28.01.2017 10:23
Palstalla+on+poistosota.
Nyt+tiedän,+että+aloittaja+on+minun+aloituksen+poiston+takana+sen+jonka+käsitteli+äärioikeistolaisen+tuomiota.
Tästä+ketjusta+lähti+taas+hymiöni.+
Eli+aloittaja+pahoitin+jälleen+hänen+herkän+"miehisen"+minänsä.
Hyvää+.huomenta😆
28.01.2017 10:07
Ei+ole+on+kristillisiä+vermeitä,+vain+pyllistyspaikka.+Entinen+oppilaani+on+ollut+arabian+kielen+opettajana+kyseisessä+opinahjossa+jo+vuosia+en+oikein+usko+nurkkauksen+olevan+hänen+ideansa,+mutta+mistäpä+tuon+tietää+kun+on+jo+imaaniksi+asti+kohonnut.
27.01.2017 20:41
312 / 371