Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Huomenta,+savon+vääräleuka+;)+Tottuuskin+on+kylymää,+onko+suvet+jolokotelleet+savon+salojen+portinpielissä?
Et+sitten+muiden+kommentteja+lukenut+taisi+olla+vaikea+löytää+tämä+minun+rekkaamaton+nimimerkkini+vaan+löysit+kun+yön+tunteina+joutessasi+etsit.
Miksi+muuten+et+kysy+suoraan+expimotilta+miksi+hän+sinun+kommentiasi+selkeytti,+enhän+minä+voi+sitä+tietää+;+)
Minullakin+on+tässäkin+ketjussa+monta+kysymystä+joihin+en+ole+saanut+vastauksia,+miksi+olisin+poikkeus.+kun+ei+niin+ei,+heittoja+joita+ei+perustella.
Elä+puhu+paskaa,+että+sinua+ei+kiinnosta+karjamarkkinat,+olet+availlut+kaikki+liittämäni+linkit+koska+sinua+kiinnostaa+niin+vaan+kovasti.
Elämää+on+kaikki+tyhjät+haloot,+sosiaalisessa+mediassa+syntyneet+aivopierumyrskyt+nekun+eivät+rajoitu+meidän+vanhusten+äimistelyyn.
Olisi+harmaata+jos+vain+bloggaileisin+normaalista+elämästäni+kertoen+pakkasasteet,+ulkoilut+ja+mitä+söit+päivälliseksi.+Vaikka+kieltämättä+löytäisit+bloggauksistani+jotain+mikä+sotii+sinua+vastaan.+
Linkityksenikin+harmitti+sinua+koska+en+nimennyt+koko+tuomaristoa.+En+tiedä+ketä+tuomaristossa+istui.+Linkitä+sinä,+oikaise+vääryydet,+ole+totuuden+puhuja,+älä+paskan+jauhaja.
08.01.2017 12:17
PS.+tiedän+kumpi+;+)
06.01.2017 22:56
Kerro+ihmeessä+oma+mielipiteesi.+Oliko+edustavin+ja+paras.
Oletko+sitä+mieltä,+että+Suomen+100-vuotisjuhlavuonna+valittiin+oikea+henkilö+edustamaan+pääkaupunkiamme+Helsinkiä?
06.01.2017 22:45
No+jos+Hakkaraiselle+langetettiin+2017+nämä+20+päiväsakkoa+niin+se+on+vähempi+kuin+40+päiväsakkoa.+On+otettava+myös+huomioon,+että+vuonna+2011+tehty+rikos+olisi+voinut+olla+tämän+päivän+laskurilla+korkeampi+rouva++Kivilahdelle.
06.01.2017 22:37
Huhuhuh.....tulin+äskeen+saunasta,+sama+hiustyyli+oli+hetken+minullakin+kun+harjasin+hiukseni+suoriksi+;+)+Saunapuhdasta+tosin+ilman+meikkejä.
06.01.2017 22:28
Raamatusta+lainattua+;+)
Efes.+(Paavali)+5:22-24+Vaimojen+on+antauduttava+miehilleen+kaikessa+kuin+nämä+olisivat+jumalia.
5.+Moos.+22:23-24+Jos+raiskauksen+uhri+ei+ole+huutanut+tarpeeksi+kovaa,+kivitä+hänet+kuoliaaksi.
3.+Moos.+20:9-12+Homot+ja+avionrikkojat+on+tapettava.
Kor.+(Paavali)+6:9-11+Homoseksuaalit+ja+naismaiset+eivät+pääse+taivaaseen.
2.+Moos.+21:15,+21:20-21+Jos+mies+lyö+orjaansa,+hänellä+on+siihen+täysi+oikeus+(vaikka+orja+kuolisi+lyönnistä,+kunhan+ensin+kituu+yli+2+päivää).
3.+Moos.+21:16-23+Vammaiset,+lyhytkasvuiset,+lättänenäiset,+sokeat+ym.+eivät+saa+tulla+alttarille.
Room.+14:2+(Paavali)+Vain+heikot+ovat+vegetaristeja.
5.+Moos.+23:2+Avioliiton+ulkopuolella+syntyneen+lapsetkaan+eivät+saa+käydä+kirkossa,+aina+10.+polveen+asti.
http://www.vapaasana.net/artikkelit/2007/11/raamatun-julmuuksia-ja-ristiriitoja
26.12.2016 21:52
Minä+teen+juuri+noin.+Laitan+kinkkuliemen+kylmään,+kuorin+ihran+päältä+ja+pakastan+kirkkaan+liemen+pieniin+rasioihin,+jota+käytän+sitten+liharuokiin.
26.12.2016 21:41
Sinne+vaan+leipäjonoon+jos+rahat+on+tiukilla.+Meillä+täällä+Korvessa+on+yksityinen+toimija+aloittanut+kirppis-+ja+ruoka-apuvälityksen.+Joulun+alla+kuulin+radiosta,+että+kaikki+tarvitsijat+ovat+tervetulleita.+Sossun+kuponkeja+tai+varallisuustodistuksia+ei+kysytä.+Pitäisiköhän+pistäytyä+katsomassa+mitä+siellä+on+tarjolla+;+)+Kirppistavaraa+tietty+ja+voisi+sieltä+ruisleipä+paketinkin+mukaan+ottaa.
26.12.2016 21:37
Minä+saan+vielä+pitää+molemmat+lapseni+lähelläni.+Asustavat+tuossa+vastapäisessä+talossa,+josta+kirmaisevat+syömään+mamin+luokse+;+)+Puurokattilan,+piirakoita+ja+kinkkua+veivät+aamiaista+varten+mukanaan.+Kuopus+aloittaa+työt+huomenaamuna,+mutta+aikoin+tulla+syämään+huomenna+lounasaikaan.+Esikoinen+viipyy+vielä+muutaman+päivän.+Poikieni+isäkin+saapuu+Korpeen.+Kiva+kun+saavat+olla+yhdessä+pari+päivää+ennen+kuin+esikoinen+ajelee+takaisin+Hesaan.
On+omituista+lukea+ikään+kuin+puolustuspuheita+yksinolon+onnesta.+On+totta,+että+olen+ollut+tänään+väsynyt+ja+nauttinut+yksinolosta,+mutta+yksin+en+haluaisi++juhlapyhiä+viettää+olipa+kysymys+uudesta+vuodesta,+pääsiäisestä,+vapusta,+juhannuksesta+tai+joulusta.+Koiran+kutaleetkaan+eivät+korvaisi+minulle+läheisten++läsnä+oloa.
Myös+alkoholin++juomattomuuden+korostaminen+on+hupaisaa+luettavaa.
Minulla+on+viiniä,+viinaa+ja+muita+alkoholipitoista+juomia+vaikka+muille+jakaa+eikä+se+vaikuta+minun+juhlapyhiin+kuin+ehkä+yhteen+aamuun+ja+buranallahan+siitäkin+selviää.
Hienostelua+ja+hienostelua+sanovat+he,+jotka+vetävät+lärvit+jos+pulloon+tarttuvat,+eikä+se+ole+lasten+katsottavaa.+Se+ei+todellakaan+ole+hienostelua.
No,+joulu+oli+ja+meni,+Uusi+vuosi+juhlineen+on+edessä.+Huilauspäivät+tässä+välissä+ja+taas+menoksi+ihan+ihmisten+ilmoille+ja+ilman+koiraa+;+)
26.12.2016 21:31
Tosi+hyvä+idea+se+riippumatto,+esikoiseni+rakkain+paikka+mökillä+on+löhötä+riippukeinussa,+siinä+vanhassa+keinussamme,+josta+pelkään+koko+ajan+kiinnitys+narujen+katkeavan+tai+pohjan+hajoavan+vaikka+solakka+poika+esikoinen+toki+on+;+)
26.12.2016 12:18
Aloitus+oli+yksipuolinen+vuodatus+yksin+elämisen+vaihtoehdosta.+Aloitus+kertoo+vanhemman+ihmisen+yksinäisyydestä+siis+kuvaus+on+katkeraa+tilitystä+yksin+jätetyltä.+
Aloittaja+pistää+samaan+soppaan+kaikki+muutkin+parisuhteissa+epäonnistuneet+vaikka+se+nyt+on+kautta+ihmiskunnan+historian+ollut+selvää+pässinlihaa,+että+kaikki+eivät+pärjää+ensimmäiseksi+aviopuolisokseen+valitsemansa+kanssa+vaan+haluaa+lopettaa+huonon+ihmisuhteen.+
Ennen+vanhaan+(vanhempiemme+nuoruuden+aikoina)+naisen+lähtö+huonosta+parisuhteesta+ei+olisi+onnistunut.+Minne+nainen+olisi+mennyt+lapsikatraan+kanssa,+oli+vain+jatkettava,+kunnes+kuolema+erotti.+Myytti,+joka+elää+vielä+ja+monessa+ikäihmisten+avioliitoissa.+
Yksin+eläminen+lasten+kanssa+mm.+on+parisuhteen+loppumisen+jälkeinen+järki+valinta+johon+liittyy+vastuunkanto+ja+lasten+etu.++
Onhan+toki+mahdollisuus+hankkiutua+uusioperheeksi+eikä+sekään+ole+pakoa+yksinäisyydestä.+Uskon+sellaisen+järjestelyn+toimivan+nuorilla+ja+se+lie+jonkin+asteen+yhteisen+vastuunkannon+yhdistelmä.
Eläminen+lasten+kanssa+oli+minun+valintani.+En+ollut+ikinä+yksinäinen.+Kun+lapset+kasvoivat+ja+muuttivat+omilleen.+Uuden+ihmissuhteen+alkaessa+valitsin+asumisen+yksin,+miehelläni+se+sopi+myös+parhaiten.
Voi+kuinka+minä+rakastan+tällaisia+aamuja+kun+herään+yksin,+keitän+kahvin,+shattailen+hieman+ja+tiedän,+että+kohta+alkaa+elämä+pyörimään+ympärilläni,+äiti+onhan+sinulla+vielä+sitä+hyvää+riisipuuroa+jne...
26.12.2016 12:10
Hollannissa+joka+keväinen+kukkakarnevaali+on+vastaava+show.+Kulkue+on+kilometrien+pituinen+ja+kulkuneuvot+on+päällystetty+kukkakoristein.+Orkestereita+ja+tanssioita,+joten+tuttua+juttua+ainakin+minulle.+No+pääsen+ehkä+salsa-tunnelmiin+ensi+keväänä,+katsotaan+mitä+kaikkea+matkamme+tuo+tullessaan.
26.12.2016 11:40
Tapaninpäivätervehdys+Korvesta.
Lunta+sataa+hiljalleen,+puut+ovat+saaneet+oksilleen+lumikuorrutuksen.
Ruokia+tein+aatoksi+siihen+malliin,+että+hyvin+pärjäämme+loppu+vuoden+;+)+Tänään+syömme+savustettua+lohta+(itse+savustetun)+Kaikki+muukin+ruoka+on+ollut+omatekoista.+
Eilen+illalla+valmistin+piirakkaa+kinkusta+ja+vihreää+salaattia+iltateelle.+Miniä+tuli+kylään.+Sain+häneltä+yli+kilosen+hirvipaistin,+joka+on+nyt+sulamassa+ja+ilmeisesti+valmistan+Uudeksi+Vuodeksi+hirvipaistia.+
Pakkasessa+on+merenherkkuja+joten+salaattiakin+teen.
Pojat+suunnittelivat+menoa+laskettelemaan,+tosin+lumisade+ei+ole+paras+mahdollinen+laskettelukeli.+Minä+olen+saanut+levätä,+sillä+esikoinen+nukkuu+yöt+kuopuksen+asunnossa,+Viime+yönä+nukuin+kellon+ympäri,+olin+tosi+väsynyt+ei+se+joulun+tekeminen+näillä+kymmenillä+helppoa+ole+vaikka+kuinka+aikaisin+aloittaisi.
Tänään+pitänee+minunkin+piipahtaa+ulkona.+Ulkoilu+on+jäänyt+kodin+ja+kuopuksen+asunnon+väliselle+sisäpihapolulle+;+)
26.12.2016 11:31
Jouluyllätykseni+toimi+paremmin+kuin+osasin+odottaa.+Ostin+näet+pojille+Star+Wars+koottavat+avaruuslelut+;+).+
Koska+en+itse+tunne+Star+Warsin+tarinoita+olin+by+accident+ostanut+vanhemman+tuotannon+aluksia+ja+se+jos+mikä+ilahdutti+heitä.+Alukset+olivat+heille+lapsuudesta+hyvin+tutut,+tehden+niistä+tosi+arvokkaita.
Söimme+kuopuksen+luona+ja+siirryimme+minun+asuntooni+kahville,+lahjojen+jakoon+ja+iltaa+istumaan.+Nyt+kaikki+astiat+pyörivät+kuopuksen+astianpesukoneessa,+joten+pääsin+helpolla+epämiellyttävistä+jälkitöistä.
Järjestely+toimi+hyvin,+kaksi+reipasta+kantajaa+hoiti+astioiden+ja+ruokien+siirtoja.+Samalla+molemmat+huushollit+pysyivät+siisteinä.
Nyt+on+kivan+rauhallista.+Ei+melua+melskettä+helinää+helskettä.
25.12.2016 16:02
Naitu+neiti+ja+sinulla+tuntuu+olevan+tarve+jutella,+itse+seikkailen+facessa+emailissa++ja+täällä+nyt+kun+koko+jouluruljanssi+on+hanskassa.+Kaikki+valmista,+niin+maistuis+varmaan+sullekin.+Hyvää+joulua.
23.12.2016 20:07
Älä+vänkää+vaan+lue+kenelle+olen+viestin+lähettänyt+se+kun+tässäkin+tapauksessa+on+selvästi+nähtävissä.+Sinun+vain+pitää+olettaa+olevasi+oikeassa,+Olettaminen+tuntuu+olevan+joulunalusajattelutapa.
23.12.2016 19:44
ihmeellistä+kirjoitti:
Lahjoittiko+Joulupukki+kiinteää+omaisuutta+jota+voit+sit+pantata.
Minä+vastasin.
Jos+tähän+ikään+ei+ole+saanut+kerättyä+omaisuutta+ei+sitä+enää+kerkeä+keräämään+jos+nyt+ei+satu+lottopotti+kohilleen.
Onko+sinulla+vaikeuksia+seurata+keskustelun+kulkua?
23.12.2016 19:25
Hunkki+en+voi+asialle+mitään+jos+nörttihommistasi+ei+jäänyt+muuta+kuin+"iso+eläke"+;+)
23.12.2016 19:17
Jos+tähän+ikään+ei+ole+saanut+kerättyä+omaisuutta+ei+sitä+enää+kerkeä+keräämään+jos+nyt+ei+satu+lottopotti+kohilleen.
23.12.2016 19:15
Mielestäni,+satujen+ja+tarinoiden+kertomisen+mitätöinti+ei+edistä+lapsen+luovuutta.+Mitä+enempi+lapsi+kuulee+satuja+ja+tarinoista+ja+pystyy+menemään+sadun+sisälle+ja+elämään+siellä+kivoja+hetkiä+sitä+paremmin+hän+pärjää+elämässä.+Liika+totuuden+tuputus+ei+ole+hyväksi+pienille+lapsille.+Joulupukkileikitkin+paljastuu+lapselle+aikanaan+ja+lapsi+nauttii+kun+itse+oivaltaa,+että+joulupukki+olikin+oma+esim.+ukki.
23.12.2016 14:34
314 / 371