Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7418
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Talviva+ja+muut+milloin+viimeksi+kävitte+kakapassa?
Paljonko+tuoppi+olutta+maksoi?
Paljonko+lasi+viiniä+maksoi?
Paljonko+maksoi+talon+pihvi?
Paljonko+olisitte+valmiit+maksamaan+piipahtamisesta+ravintolassa+illallisella+tai+vain+lasillisella+valkkista+tai+punkkua?
Tämä+kysymys+on+tärkeä+sillä+haluan+tietää+olettteko+tietoisia+nykypävän+ravintolahinnoista.
07.11.2016 17:45
Turvallisesta+hyvästä+kodista+maailmalle+lähteneenä,+itseni+ikäni+työnteolla+elättäneenä+siinä+sivussa+kouluttautuneena,+lapseni+tuitta+kasvattaneena,+erilaisissa+työhierargiassa+pyörineenä,+kovapalkkaisena+ja+rikasta+elämää+eläneenä+en+ikinä+mene+sanomaan+kenellekään....omapas+on+syysi+köyhä+et+hallinnut+elämääsi.+
Ihminen+voi+kohdata+köyhyyden+odottamatta.+Kuten+Petzen+sukututkimuksestakin+selvisi,+eräs+suvun+esi-isä+oli+hyvin+rikas+maatilallinen,+rotuhevosten+maahantuoja+ja+jälleenmyyjä,+vammautui+hevosen+potkusta+ja+joutui+lopettamaan.+Hän+keskittyi+nautakarjaan.+Rutto+tappoi+naudat+ja+iso+tila+meni+konkurssiin.+
Olkoon+tämä+esimerkkinä+siitä,+että+köyhyyskin+voi+olla+onnettomien+sattumien+summa+voi+tulla+yllättäin+ilman+ennakko+varoitusta.
07.11.2016 15:32
"Kaurapuuro+on+terveellistä."+
"Kuppiloihin+ja+baareihin+menoa+voi+siirtää+parempaan+ajankohtaan+kun+lapsetkin+ovat+pieniä+ja+heistä+on+kivaa+kun+äiti+on+kotona,+vaikka+rahaa+ei+olisikaan."
"Joskus+valitetaan+köyhyyttä,+lapsille+ei+kannata+ostaa+luistimia,+silti+on+varaa+polttaa+tupakkaa+ja+käydä+kuppilassa+ainakin+viikottain.!"
"Suomessa+kukaan+ei+ole+köyhä+kunhan+ei+vertaa+eikä+valita!"
"Suomessa+köyhyydessä+elävät+vain+he+jotka+eivät+osaa+hallita+elämäänsä."
"Älä+koskaan+kirjoita+yhteen+tiliä+eläkettä+ja+sosiaali-etuja.
Sos-edut+ovat+ansaitut+ihan+toisilla+elämän-tavoilla+kun+nuo+toiset."+
Yhteenveto+itkettää....
Suomalainen+köyhä+muista+köyhyys+on+omaa+syysi,+älä+aina+valita,+pysy+kotona+ja+syö+kaurapuuroa,+ethän+sä+osaa+hallita+elämää,+äläkä+puhu+yhtäaikaa+työstä+saadusta+palkasta+ja+sosiaalietuuksista.
07.11.2016 15:18
vastasin+tuohon+liitettyyn+ketjuun+ja+ihmettelin+kun+se+meni++50-palstalle.+No,+sanomani+meni+kuitenkin+perille.
06.11.2016 23:10
Olen+pitänyt+itseäni+köyhänä+koska+en+raski+mennä+esim.+konsertteja+kuuntelemaan+niiden+korkeiden+pääsymaksujen+vuoksi.+Olen+karsinut+kahviloissa+istumista,+mutta+en+ole+vielä+keksinyt+tekosyitä+miksi+en+menisi+jos+joku+kysyy.
06.11.2016 23:08
Seppä+oli+tiitunsa+kanssa+sovun+rakentaja.+Lämpimiä+ajatuksia+aina+reppu+täynnä.
06.11.2016 23:03
Turha+näin+vanhan+on+enää+haaveilla+leikkikaverista,
ei+miehet+vanhaa+huoli,+
eikä+niillä+nakki+enään+tuore+ole,+
seki+roikkuu+velttona+pussin+päällä,
eikä+nouse+vaikka+kuinka+härnäis,+
kaiken+lisäkki+ne+syyttää+naista+kun+niitten+nakki+ei+nouse+enää+pystyyn,
syyn+saisit+niskaasi,+ja+haukut+päälle+ku+et+ole+nää+oikea+nainen,+hah
Tämäkö+sinun+kannaotto+on+asiaa+ja+minun+vastine+paskan+jauhantaa?
06.11.2016 22:55
Uskomatonta+kuinka+ylväitä+monet+tosi+ahdingossa+elävät+kuitenkin+ovat,+he+löytävät+onneakin+elämästään.
Muutama+yli+sadasta+sanoi+itse+valinneensa+köyhyyden,+siis+esimerkiksi+opiskelemalla+vähän+tuottavan,+mutta+mielekkään+työn.
Lasten+etu+oli+monelle+tärkeä.+Puetaan+lapset,+että+he+eivät+tulisi+syrjityksi.+Samalla+tingitään+omista+tarpeista.+Kieltäydytään+kahvikutsuista+esim.+sairaauteen+vedoten,+ei+ole+varaa+ajaa+bussilla+kaupunkiin+saaati+istua+ravintolaan+juomaan+kupposta+kahvi.
06.11.2016 22:52
Ollaan+me+hirveä+kansa.+
Viinahouruisia,+puukko+tanassa+heilujia,+rasisteja,+akan+ja+lasten+tappajia,+empaatittomia,+sekasikiöitä+venäläisten+ja+ruotsalaisten+sikin+sokin+naituja.
Mistä+nämä+suomalaisia+haukkuvat+suomalaiset+on+kotoisin?
06.11.2016 22:45
Joko+nyt+onnistuisi+;+(
http://www.hs.fi/paivanlehti/31102016/
06.11.2016 22:33
http://www.hs.fi/paivanlehti/kaupunki/HSn+lukijat+kertovat+millaista+on+köyhän+elämä+Kun+lapsi+kasvoi+toppatakistaan+en+voinut+koko+talvena+ostaa+rintaliivejä/a1477799578538?src=haku&ref=arkisto/
Josko+tulis+nyt+oikea+linkki.
06.11.2016 22:26
Olen+tottunut+kipuun,+voi+sanoa.+Syksyn+koleus+toi+takaisin+jo+kesällä+pois+kadonneet+selkäkivut.
Olen+antanut+itselleni+luvan+elää+selkäkipujeni+kanssa+sovinnossa.+Taistelin+hampaaat+irvissä+paranemiseni+puolesta.++Kun+keskustelin+syyskuussa+otettujen+röngtenkuvieni+jälkeen+lääkärin+kanssa+puhelimessa,+hän+masensi+minut+sanomalla+kun+kysyin+uutta+röntgenkuvausta+kolmen+kuukauden+kuluttua....mitään+ei+enää+tehdä.
Se+sai+minut+luovuttamaan,+mutta+ei+hätää+on+yksityinen+sektori+ja+ennen+matkalle+lähtöäni+tutkitutan+itseni+spesialistilla.
06.11.2016 13:31
Korvessa+oli+kaunis+sää,+aurinko+paistoi,+taivas+ja+pilvet+sekä+aurinko+pilvien+välissä+olivat+kuin+niissä+maalauksissa,+joita+liitit+Kaipuu+ketjuuni.+Ihanan+mystinen+sää.+
Napsin+kuvia,+kauneimman+kuvan+mielestäni+sain+vanhempieni+haudalla+Kaupungin+vanhalla+hautuumaalla.+Kyykistyin+maahan+ja+sain+kuin+sainkin+auringon+säteet+osumaan+hautakiven+kulmaan.
Kävin+myös+Paltaniemen+hautuumaalla+appiukon+ja+eks-mieheni+veljen+haudalla+sytyttämässä+kynttilät.
Illalla+oli+joen+rannalla+kekripukin+poltto,+jonka+missasin+kun+muistin+väärin+polttoajan.+Saapuessani+paikalle+iso+savupilvi+oli+joen+yllä+ja+linnanraunioilla+soi+diskomusa.+No,+kierros+savunhajuisilla+kirkonkylän+raitilla+ja+torttukahville+kotiin+kuopuksen+ja+Petzen+kanssa.
06.11.2016 13:20
Ihan+tässä+kaupungin+keskustassa+asustellaan.+Ja+mitä+tekemistä+kommentillasi+on+tosiasioiden+kanssa+joista+kirjoitin.
Pyh+happamiako?+Eikö+irtoa?
06.11.2016 13:02
Itikoitako,+no+eipä+ole+vaivaksi+asti+ollut.+Siitä+kun+sinä+siellä+prikaatin+metsissä+juoksentelit+niitä+varmaan+oli+paljonkin+ja+se+mielikuva+sinulle+on+jäänyt+Kainuusta.+
Mieheni+mökki+on+Sotkamon+vaarojen+keskellä+tiettömien+taivalten+takana,+eikä+silläkään+itikoita+ole+vaivaksi+asti.+Olemme+näet+teetättäneet+terassilaiturin+lammen+rannalle+veden+päälle+ja+siellä+kesäiltaa+istuessamme+ei+itikat+häiritse.+Jos+häiritsee+laitamme+itikkatulet+;+)
06.11.2016 12:57
Otan+kantaa+ikäihmisten+seksistä.
Lainaus+HS.
"Kaikesta+seksuaalisesta+vapautumisesta+ja+valistuksesta+huolimatta+peräti+joka+kymmenes+nainen+ilmoitti,+ettei+ole+koskaan+kokenut+orgasmia+yhdynnässä."
Huom!+kokenyt+orgasmia+yhdynnässä.
Luin+ketjun+nimimerkki+syyn-vielä+saa-niskaasi...+kirjoitti:+
"eikä+nouse+vaikka+kuinka+härnäis,+kaiken+lisäkki+ne+syyttää+naista+kun+niitten+nakki+ei+nouse+enää+pystyyn".
Ikäviä+kokemuksia,+joska+kuitenkin+se+syy+on+sinussa?+
Seksi+pelaa+hellyden+ehdoilla+aina+jokaisessa+ikävaiheessa.+
Hellyydella+on+suurin+rooli+ikäihmisten+onnistuneessa+seksielämässä.
Aloittajallle+piipahda+lähiösi+baarissa+;+)
06.11.2016 12:50
Nostalgiset+ajat+ovat+minullakin.+Laitoin+profiiliin+juuri+sopivasti+kommenttiasi+lukematta+suukko-huulisen+kainuulaistytön.+Kuva+on+otettu+Kajaanin+hiihtokeskuksessa+joskus+talvella+1963+-+1964.+Siellähän+se+prikaatin+pojat+pruukasivat+hiihdellä+ja+tuttavuuksia+kainuulaisten+tyttöjen+kanssa+solmia+;+)
Jos+keväällä+aijot+tänne+tulla,+minä+olen+muilla+mailla+vierahilla,+mutta+kesällä+aina+tavattavissa+;+)
06.11.2016 12:16
Nyt+....seksuaalisen+kaipuun+parhaimmistoa...+voi+kuinka++mä+rakastan...+
https://www.youtube.com/watch?v=OA1V7cI28hI
05.11.2016 23:01
Ehdottomasti,+taulut+ja+musiikki+yhdessä+toimivat+täydellisesti+kuvaamaan+ihmisen+ikuista+kaipuuta.
Yhteinen+ystävämme+lähettelee+facessa+postauksia+Espanjasta.
Kaipaan+lämpöä+;+)+No,+takaisin+todellisuuteen,+lähden+ystävättäreni+toimistolle+siellä+kaivataan+minua.
04.11.2016 12:50
Enpä+ole+ikinä+kuullut+tätä+Carolan+kappaletta,+hieman+outoa+matalaääniselle+Carolle+korkealta+laulaminen,+sanoitus+koskettava.
04.11.2016 12:36
325 / 371