Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7414
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Katsastuksessa+riitti+hyviä+juttuja+trafin+käytännöistä.+No,+nyt+tiedän+jatkossa+kuinka+ajoneuvoveron+maksut+on+hoidettava.+
Autossa+katsatusleimat,+verot+oli+kirjautuneet+tietokonejärjestelmään+;+)+Ei+lisäkuluja+vain+hiukan+vaivaa.
06.07.2016 15:06
Olen+huvittunut+ja+toisaalta+yllättynyt+aloitukseni+saamasta+kahden+palstalaisen+kiihkomielisesta+hyökkäyksestä.+Peräkamaripoika+ja+Tyyne+taisin+värkätä+aloitukseen+liian+osuvat+kuvaukset+ja+osui+ja+upposi+;+DDD+.
06.07.2016 14:58
Tyyne+sinisellä+;+DD
06.07.2016 12:46
Saattaahan+siinä+käydä+niinkin,+että+katolla+kompastuu+tai+lipputangossa+liukastuu.
06.07.2016 11:34
Sain+eilen+sähköpostiini+kiitoksen+hyvästä+palautteesta+painofirmasta.+Kaveri+joka+ensin+mitätöi+logoni,+kirjoitti+ystävällisen+kiitos+viestin+ja+aikoi+välittää+terveiseni+henkilökunnalle+;+))
06.07.2016 11:32
Yritin+linkkiä,+siellä+on+päivitys+käynnissä.+Kurkistan+jahka+avautuu.
06.07.2016 11:28
Pitäisihän+sinun+tietää,+että+meilla+on+yksi+populistiseksi+luokiteltu+puolue,+joten+revi+siitä+;+)
Onko+siellä+Jyväskylän+seudulla+tänään+sadetta+pitänyt,+Korvessa+vesi+ropisee+peltikattoon?
25.06.2016 17:43
Uskon+Britanian+eron+kannustavan+kaikkialla+Euroopassa+populistisia+puolueita+uuteen+jytkyyn+;+)
25.06.2016 17:33
Ei+sellainen+kuvakulma+ole+sovelias+Helga+neitille+;+)
25.06.2016 14:07
Ansoista+puheenollen,+taisi+nyt+sinun+mielenkoukerot+tehdä+sinulle+itsellesi+tepposen.+
"olet+tietävinäsi+mitä+toisen+päässä+liikkuu"+ei+kai+vain?
Kysyit+tajuatko,+tajuanhan+minä+;+)+
Jussia!
25.06.2016 13:55
Eilisen+Juhannusaaton+Helganeiti+kylvyssä-kuvallani+lähetän+teille+kaikille+terveiset+Korvesta,+älkää+olko+kateellisia+;+))
25.06.2016 13:42
Saattaapi+tässä+käytä+niinnii,+että+Brittien+ero+EU:sta+kääntää+Euroopan+populististen+puolueiden+kannatuksen+nousuun.+En+pistä+hanttiin+jos+niin+käy.
24.06.2016 14:04
"Suuret+on+luulot+aina+vaan+ja+pieni+ahdas+mieli"+;+DDD
Jussia+sullekin,+aurinko+meni+pilveen,+mutta+sopivan+lämmintä+ja+tuulista.+
Hui+kauhistus,+edessä+olevaan+isoon+tuvan+ikkunaan+lensi+räklä,+kun+katsoin+ulos+todistin+hänen+vapisevan+olemuksensa+viime+hetket...Sen+kaveri+pyörii+nyt+ihmeissään,+etsien+eikä+köydä.+Elämä+on+julmaa.
24.06.2016 13:39
Paloma@.+Aattoa++Kävin+ostoksilla+esikoiseni+kanssa.+Hän+osti+minulle+mm.+seinään+asennettavan+Suomen+lipun+joka+nousee+salkoon+jahka+sopiva+asennuspaikka+sille+selkenee.
Kyselin+esikoiselta+(toimittaja)+mitä+mieltä+hän+on+perussuomalaisista+ja+muista+populistisista+puolueista+Euroopassa.+Hän+sanoi,+että+Perussuomalainen+puolue+on+kesy+ja+maltillinen+puolue+verrattaessa+sitä+esim.+Hollannin++Geert+Wildersiin+ja+hänen+johtamaansa+Vapauspuolueeseen+tai+Marine+Le+Pen+johtamaa+Ranskan+Kansallista+rintamaa.
Teidän+Ruotsidemokrateista+emme+keskustelleet.+
Eduskuntamme+puhemies+(nainen)+Maria+Louhela+on+presitentistä+seuraava+ja+johtaa+eduskunnan+työtä.+Maria+Louhela+on+perussuomalainen.
Toivon,+että+lopetat+Perussuomalaisten++haukkumisen.+Siellä+punssiterasillasi+pura+vihassasi+vaikka+Ruotsidemokraatteihin.
24.06.2016 13:30
Kukaan+ei+kuole+turhaan.+Jo+Cox+ei+kuollut+turhaan,+hänen+kuolemansa+takaa,+että+Englanti+pysyy+EU.ssa.
20.06.2016 23:17
Palasimme+Nykistä+juhannusaattona+vuonna+2014,+esikoinen+haki+meidät+Helsinki+Vantaa+kentältä.+Ajoimme+tyhjyyttä+ammottavan+Helsingin+läpi,+olihan+se+uskomaton+kokemus.+Joimme+kahvia+ja+söimme+miniän+tekemää+puolukkapiirakkaa+Arabian+kaupungin+osassa,+teimme+kiertoajelun+tyhjillä+kaduilla.+Näky+oli+kuin+kotona+korvessa,+ei+ihmisiä,+ei+edes+terasseilla,+kaupunki+oli+tyhjä.++Jatkoimme+iltapäivä+lennolla+Korpeen.+Suunnistimme+suoraan+mökille,+saunoimme,+söimme+ja+katselimme+kokkoja+vastapäisillä+rannoilla,+kuuntelimme+iloista+musiikkia+jostain,+väsymys+voitti,+kaaduimme+sänkyyn+jet+lag+iski.
+Onhan+tämä+sateinen+ja+lämmin+kausi+lisännyt+itkoita.+En+voi+sanoa,+että+ei+niitä+olisi,+mutta+onneksi+on+erilaisia+hyttyssavuja,+jotka+voi+laittaa+ulkona+illanistujaisten+ajaksi+pöydän+alle.+Eivät+ötökät+haittaa.+Sisätiloissa+ei+ole+ongelmia.
Istun+nyt++ja+ihailen+järven+pintaa+se+enteilee+huomiseksi+kaunista+säätä.+En+pystyisi+enää+elämään+kaupungissa+kokoaikaisesti.+Kahdenkymmenen+vuoden+ajan+olen+istunut+tässä+laiskanlinnassani+auringon+laskun+jälkeen+ja+nauttinut+ikkunoistani+avautuvaa+järvimaisemaa.+Kuvittele+silkkiuikka+nappaa+kalan+ranta+vedessä+silmiesi+edessä.+Aurinko+laskee+länteen+lahden+poukamaan.+Linnun+laulu+hiljenee,+nukuttaa.
On+tämä+Suomen+kesä+kaunista.+
Hyvää+alkanutta+juhannusviikkoa.
20.06.2016 23:13
Olen+saanut+sinulta+usein+palautetta,+että+minä+en+ymmärrä+tai,+että+olen+hakoteillä+tai+ulkona+käsiteltävästä+asiasta.+
Yritän+minä+lukea+ajatuksella,+tässä+keisissä+en+voi+yhtyä+mielipiteisiisi,+en+omaksu+tapaasi+kirjoittaa+toisinajattelevista.+Pidät+itseäsi+rauhakyyhkynä,+suvaitsevana+äiti+Teresana.+Haluat+maailmasta+paremman,+kuka+ei+haluaisi,+mutta+sinulla+eikä+minulla+ole+kykyjä+poistaa+epätasa-arvoa+maailmasta.+Säästä+sydäntäsi+hyville+asioille.
Paremman+maailman+tekemiseen+osallistuin+nuorena+se+on+nuorten+juttu.+Uskon,+että+siellä+kotinurkissasi+on+semppaajasi,+neuvonantajasi.+Sinä+olet+jo+vanha+nainen+kuten+minäkin,+emme+enää+sovi+parrikaadeille+lipunkantajiksi.+Putoamme+jo+herkästi+kun+alkaa+huipata.+Nuorten+asia+on+tehdä+tulevaisuus,+me+olemme+tehneet++parhaamme.+Hyvää+elämää+olen+saanut+elää.+Vuonna+1947+kun+synnyin+kirjoitettiin+Pariisin+rauhan+sopimus.+Olen+saanut+elää+rauhan+ajassa,+toisin+kuin+mieheni,+joka+muistaa+muistaa+kotimaansa+piirityksen,+pelon+ja+nälän.+
Minä+ja+mieheni+ajattelemme+jo+omaa+napaamme,+omaa+parastamme,+omaa+hyvinvointiamme.+Lapsenikaan+eivät+vouhkaa,+sulkevat+silmänsä+pahuudelta+kuten+minäkin.+Käännän+pääni+pois+julmuuksilta,+nautin+Suomeni+suloisesta+suvesta.+Minulla+on+vahva+itsetunto+jota+"kukkahatut"+eivät+heilauta.+
Taidan+tehdä+poikkeuksen,+aion+pistää+kukkahatun+päähäni+ja+leikkiä+tyhmää+täti+Monikaa+juhannustulilla.+Ei+silti+ei+minun++tarvitse+leikkiä+tyhmää+;+)
20.06.2016 12:05
Pidä+siis+huoli+itsestäsi,+sure+ja+ole+läsnä,+koe+myötätuntoa.+Kateutta+en+tunne+kuolemaa+kohtaan,+joten+mieti+mitä+kirjoittellet.+Tyhmäksi+itsesi+teet+kommenteillasi.++Minä+en+osaa+olla+läsnä+virtuaalisissa+kuoleman+kaipuissa.
Tästä+taas+uusiin+seikkailuihin.+Tulossa+aurinkoinen+päivä+ja+edessä+parhaan+ystävättäreni+vierailu.+Emme+keskustele+sinusta+;+)))
14.06.2016 10:28
Kauanko+olet+palstaa+seurannut?+
Et+kauaa,+koska+tituleeraat+minua+kirjailijaksi.
+
Et+kauaa+koska+et+ole+lukenut+näitä+miesmenneisyydestä+runoja.+
Hänen+runonsa+ovat+toinen+toistensa+kopioita,+sanat+vain+eri+järjestyksessä.+Loppussa+hän+poistuu+tuntemattomaan,+kuolema+kintereillään.
Jossakin+vaiheessa+pidettiin+miesmenneisyydestä+hautajaisiakin,+uskottiin+jo+miehen+kuolleen.
Syöpäpalstalla+tutustuin+hyvin+sympaattiseen+mieskirjoittajaan,+joka+ei+valittanut+ja+tiesi+kulkevansa+kohti+loppua.+Hänestä+jäi+hyvä+muisto,+ystävällinen+elämää+rakastava+ihminen.
Palstalta+poimittua.
Surkeat+tarinnat+saavat+seuraajansa,+kanssa+surkuttelijan+oma+elämä+saa+paremman+osan.
Mielekkään+ja+tapahtumarikkaan+elämä+on+itsekehua.+
Satunnaisesta+epäonnesta+kertoja+rypee+itsesäälissä+ja+etsii+lohdutusta.+
Kateus+maininnat+osoittavat+kirjoittajan+katkeruutta.
Onnelliset+ihmiset+ovat+narsisteja.
Onko+tuttua?
14.06.2016 10:20
Se+on+päivä+taas+kallistunut+iltaan.+Risusavotta+jatkui+toden+teolla.+
Kuopus+leikkasi+ruohikon+tontin+laitoja+myöten,+joten+nurmikon+pinta-ala+kaksinkertaistui,+yksi+kuusi+kaatui+ja+pikku+pihlajan+ja+lepän+alut+saivat+lähdön.+
Vene+siirtyi+vesirajaan+ja+talviteloilla+olleen+veneen+takana+ollut++Helga-neidin+allas+pääsi+oikeuksiinsa.+Pesin+altaan+ja+asetin+pienet+pöydät+ammejuomia+varten+altaan+viereen.
Haravoin+veneen+alta+paljastuneet+menneen+kesän+koivun+lehdet+jotta+nurmikko+alkaisi+viheriöimään+siltäkin+kulmalta+tonttia.+Nyt+kun+löytäisin+vielä+vanhan+valurautapadan+rantaan,+siihen+voisin+istuttaa+jotain+kukkasia.
Grillattiin+ja+saunottiin,+selkä+puolikumarassa+(vaikka+yritin+hakata+sitä+vastalla+suoraksi)+ajelin+kaupunkiin.
Kuten+jo+tuonne+ylemmäksi+kirjoitin+kirkuja+lintujen+pesä+paljastui+tikankoloksi.+Ihastuttavat+pienet+orava-kolmoset+ovat+asettuneet+grillipaikalle+jämien+siivoojiksi.+
Kun+olimme+syömässä+rantaan+ui+kuusi+tämän+kesän+sorsan+poikasta+ilman+äiskää.+Ne+asettuivat+pikkulaiturin+viereen.+Ne+olivat+kesyjä,+kuopus++syötti+niitä+kädestä.+Ne+olivat+ilmeisesti+rannan+asukkaiden+huoltamia+koska+eivät+pelänneet+lainkaan+meitä.
Nyt+maate+selkää+oikomaan.
Tälläistä+eläimellistä+elämää+tänään.
13.06.2016 22:28
339 / 371