Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7412
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen miettinyt, näitä nuorien miesten, aivopestyjen kloppien tekimiä itsemurha- ja tappamisretkiä. Olisiko median syytä alkaa uusi kausi myös uutisoinnissa. Isis saa kyseealaista mainetta aivopestyjen veljiensä marttyyriturismista.
Eivät marttyyrit istu neitseiden kanssa paratiisissa. He makaavat Pariisin katuojissa pieninä palasina ja heidän verensä on sekoittunut uhrien vereen.
Vastuun kantaa Isis ja vitut. Sana vastuu on heillä, johtajilla vain pelinappula pelilaudalla.
Koska tapahtumat oli ajoitettu 13 ja perjantai se oli tarkoin harkittu sillä tuo päiväys on yleiseurooppalainen epäonnen päivä.
Pelolla hallitseminen lie aina ollut tapa saada asemaa.
,
15.11.2015 10:43
Sinä kirjoitat hyvin sekavasti joten joudut alvariinsa oikomaan kirjoituksiasi.
Vihasi kasvaa sisälläsi, mutta kehoitat muita, että vihaa ei saakantaa jne.
Mitä tulee informaatioihisi Pariisin tapahtumista, saan toki täällä Hollannissa riittävästi tietoja tapahtumista. Yksi Pariisin tappajista tuli 69-pakolaisen mukana ns. pakolaisena Kreikkaan lokakuussa. Joten se siitä.
15.11.2015 10:14
Nassesetä ei ole ruotsalainen, vaan kiltti suomalainen juopotteleva pelle.
14.11.2015 20:24
Katselin juuri HS:TV:stä esikoisen vetämää studio-haastattelua Pariisin terroriteon motiiveista ja seurauksista. Tiukkaa asiaa kuten hän facebookissaan totesi.
Älä kerää vihaa sisällesi, älä nimittele, ei kannata. Ei tekoja tule hyväksyä, mutta ei sormella osoitella ja nasseilla. Ei se vasemmistolaisuuskaan ole ainoa oikea.
Sinulla on iskulauseesi, sinulla on ismisi, mutta niin on näillä murhaajillakin.
14.11.2015 20:20
Katselin juuri HS:TV:stä esikoisen vetämää studio-haastattelua Pariisin terroriteon motiiveista ja seurauksista. Tiukkaa asiaa kuten hän facebookissaan totesi.
Älä kerää vihaa sisällesi, älä nimittele, ei kannata. Ei tekoja tule hyväksyä, mutta ei sormella osoitella ja nasseilla. Ei se vasemmistolaisuuskaan ole ainoa oikea.
Sinulla on iskulauseesi, sinulla on ismisi, mutta niin on näillä murhaajillakin.
14.11.2015 20:20
Sääli on päällimmäinen tunne kun luen harhoistasi.
14.11.2015 19:15
Liitteesi kertoo sinusta enempi kuin olin uskonut.
14.11.2015 19:06
Kaikki on lumetta.
06.11.2015 19:20
Kävin eilen illalla mielenkiintoisen keskustelun Petzen siskon kanssa. Hän ei syytä näitä pakolaisia vaan päättäjiä. Päättäjiltä puuttuu realismi. Jokainen päättäjä haroo omaa henkilökohtaista hyötyä. Pallo on täysin hukassa.
Joukko EU:n päättäjiä matkusti Kreikkaan. Heidän matkansa filmattiin. He valitsivat kaksi perhettä kuusitoista henkilöä. Jotka ohjattiin lentokoneeseen, joka kuljetti heidät Ruotsiin.
Lentokentällä päättäjät, kamerat filmasivat. He olivat tehneet hyvän työn. He vilkuttivat lähtijöille onnellisina.
06.11.2015 19:18
Itse suukottelin tänään aspergerimme kanssa. Uskon, että kuten jo aijemmin kirjoitit nämä "välinpitämättömät" tarvitseva myös ohjaust, holhousta ja rajoja. Olen ollut tiukka ja vaatinut, että se mikä luvataan on tehtävä. Olemme riidelleet ja olleet lähes tukkanuottasilla, mutta paljon on myös tapahtunut edistystä siitä kun tapasin ensimmäisen kerran tämän "aikuisen lapsen".
Petze on spesialisti hän on luonut poikaansa lämpimänsuhteen, hänellä on ymmärtämystä ja elastinen pitkä pinna.
Malta voi olla, että teistä tulee hyvät kaverit. Meistäkin on tullut. Talossa on wifi se oli minun toiveeni ja se toteutui.
06.11.2015 18:57
Haluan asia keskustelua. Menkää riitelemään keskenänne kiikkustuoliin.
06.11.2015 18:28
Jäämme odottamaan miten käy, toivon, että saapuu.
06.11.2015 17:52
Kun muutin asuntoon edustin vuokranantajaa yhtiökokouksissa. Tiesin yhtiövastikkeen. Samoin sen, että vuokranantajani ei halunnut maksaa veroja liikaa ja antoi asunnon minulle sopuhintaan. Asunnon tuotto % taisi olla +-0.
Nyt ajat ovat muuttuneet. Taloyhtiön remppa oli kallis ja uskon yhtiövastikkeen tuplaantuneen. Silti maksamallani vuokralla maksoin myös vuokranantajan kulut. Voittoa ei hänelle jää kuin ehkä 100 e/kk.
Vuokranantaja ilmoitti kun vuokrasin asunnon, että jos minua kiinnostaa asunnon osto, voimme neuvotella sopuhinnan.
Pyysin tarjouta asunnosta ennen taloyhtiössä tehtyjä isoja remontteja. En kuitenkaan saanut sitä.
Parin kuukauden odottelun jälkeen peruin tarjouspyyntöni. Pyysin uutta jääkaappipakastinta. Asunnossa oli vain hyvin vanha kulunut jääkaappi.
Viikon kuluttua sain ilmoituksen, että mitään ei osteta asuntoon.
Kun taloyhtiön remppa oli valmis vuokra nousi ja uudessa vuokrasopimuksessa oli lause. Huoneistoon ei tehdä mitään uudistuksia.
Se riitti aloin hakemaan uutta asuntoa.
Kun löysin ja ilmoitin asiasta suhteemme jäätyi.
29.10.2015 11:56
Kirjoitin aijemmin kotipaikkakunnallani olevasta facebook-ryhmästä nimeltään Roskalava.
Luin juuri uusia ilmoituksia. Nuori mies etsi eläkeläiselle kaikkea mitä asumiseen tarvitaan. Aijon ottaa yhteyttä ja tarjota keittiövälineitä, astioita ja verhoja.
Roskalavaryhmä tuntuu olevan hyvin suosittu. Jos ihminen haluaa päästä eroon ylimääräisestä roihnasta tai etsii jotain erityistä kuten kattohuopapaloja rakenteilla oleviin koirankoppihin jne. Ryhmästä löytyy aina joku joka antaa tavaraa ilmaiseksi.
29.10.2015 11:37
Olen palautunut luonnon tilaan, pelittää ilman estrogeenejä ; )
28.10.2015 13:33
Petze on kieltämättä aikusempi kuin sinä.
Nuori syöpäosaston erikoislääkäri Oulussa sanoi, ei tarvitse muuta selitystä kuin estrogeenit syöpäsi syyksi. Vanhemmat gynegologit ilmeisesti hyötyvät lääkefirmoista kun suosittelevat estrogeenia normaaleille terveille naisille kuin itsekin olin ennen kuin aloin syömään estrogeeniä. Suvussani ei ole rintasyöpää.
28.10.2015 11:47
Ruhdistäytä?
Söimme tänään jättikatkarapuja Zandvoordin aurinkoisella meren rannalla. Ihania.
27.10.2015 18:06
Tytöt, demeter ja ancelina kuulun facebookissa paikkakuntani roskalavaryhmään. Vaikka matkustan Roomaan ensikuussa täältä Hollannista olen oppinut tiukan linjan säästämisen. Jokainen penni kotiin päin; )
Kun palaan Suomeen ja Korpeen saan uuden asuntoni parvekekaluston ilmaiseksi roskalavayhteisöltä.
Netti on ihanan ihmeellinen maailma, jossa me köyhät voimme tilata uusia huonekaluja ilmaiseksi. Antaa ja vaihtaa kunhan vain vaivaudumme hakemaan.
27.10.2015 17:57
Tytöt, demeter ja ancelina kuulun facebookissa paikkakuntani roskalavaryhmään. Vaikka matkustan Roomaan ensikuussa täältä Hollannista olen oppinut tiukan linjan säästämisen. Jokainen penni kotiin päin; )
Kun palaan Suomeen ja Korpeen saan uuden asuntoni parvekekaluston ilmaiseksi roskalavayhteisöltä.
Netti on ihanan ihmeellinen maailma, jossa me köyhät voimme tilata uusia huonekaluja ilmaiseksi. Antaa ja vaihtaa kunhan vain vaivaudumme hakemaan.
27.10.2015 17:57
Äitisi tuloilla hän on oikeutettu eläkeläisen asumistukeen.
27.10.2015 17:43
353 / 371