Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7411
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kirjoita sanomasi siten, että ymmärrän tärkeän viestisi. Ei ymmärrä? ei
27.06.2015 16:59
Pyydän sakon kohtuuttamista, tuloni huomioon ottaen.
Ei mitään saa jos ei yritä.
Voinhan toimia sitenkin kuin se entinen mies, jonka auto särkyi tielle. Hän lähti etsimään jakoavainta.
Ensimmäisen talon kohdalla hän mietti ei ne anna kuitenkaan. Heitti kiven ikkunaan ja huusi .... Pitäkää jakoavaimenne.
27.06.2015 16:55
Asiasta toiseen, joko olette instagramin käyttäjiä. Esikoiseni on pitänyt minulle median-käytön oppitunteja. Loin tilin instagrammiin ja aloitin teemalla touhukas ja aikaansaapa eläkeläinen. Koska tykkään valokuvata se on minulle sopiva ohjelma. Sinne voi ladata harrastuksiini kuuluvia kuvia sekä lisätä kuvat eri teemojen alaisiin yhteisiin kuvastoihin. Olen juossut kännykkäkameran kanssa ja kuvannut alati muuttuvaa järveä ja pilvien eri sävyissä tietty aurigon pilkistelyä jne.. Sää sivustoille voi sitten lähetellä parhaita otoksia. Kivaa kesä puuhaa, suosittelen on myös ulkoilmarikasta elämää ; )
26.06.2015 23:57
Niin ja sitten on nämä uskonnon manipuloimat. Pää poikki ja aidan seipääseen kyllä opitaan Suomessa olemaan kontallaan ja pyllistämään mekkaan.
26.06.2015 23:48
Kivalta tuntuu olla suosittu palstalla. Hercule Poirot ilta ja nyt kohta petiin ; )
26.06.2015 23:43
Kivat teille, mitähän Lorena mahtaa tuumia kun lukee oleens minä ; ) Voi olla ylpeäkin, että hänet on yhdistetty minuun. Ja taas me minä ja variksenpojat naurettiin.
26.06.2015 23:41
Minun syntymäpäivälahja toivomukseni on hartia/selkähieronta/jalkahoito.
26.06.2015 11:53
Hyvää kesälomaa siilimuori ei tuo hopiakaan paha nimimerkki ole.
26.06.2015 11:50
Ehtoota@ Hömppäsaitti mitähän sekin tarkoittanee, ilmeisesti sitä, että kirjoittajat viettävät joutoaikaa sivistyneiden muiden harrastusten lomassa palstalla antaen kaltaisilleen hömppäläisille ohjeita ja esimerkkejä kuinka arkea jaetaan. ; ).
Ukkonen paukkuu pakko lopettaa, myöhemmin lisää, yksi hömppäläinen.
25.06.2015 18:19
Miltähän tuntuisi olla köyhä ja vielä ruma ; )
24.06.2015 22:26
Lopeta siili paskan jauhaminen ja siirry asiaan.
24.06.2015 22:24
Onko elämännälkäsi loppunun riutomiseen?
Olen törmännyt täällä tuon tuosta kyllästyneisiin ihmisiin. Kieltämättä itsekin kuolisin tylsyyteen jos joutuisin olemaan paikoillani enkä pääsisi matkustamaan. Aikoinaan nuorenpana kolusin Suomen Hangosta - Lapin käsivarteen, autolla, junalla linjurilla, telttaillen, majoittuen leirintäaluille jne. Lasten kanssa kiersimme kaikki lastenpuistot ja kylpylät. Vanhempana olen kirtänyt muuta maailmaa. Elämän nälkäni ei ole jämähtänyt pirtin ja saunan väliin. Aina on joku maailman kolkka, joka alkaa viehättämään ja sinne on päästävä.
Hiilijalanjäljistä minä paskat, mutta kurasaappailla ei pirttiini saa astua ; )
Milloinkahan saavuttaisin ihanan autuaan olon, pelottaa ajatellakin.
24.06.2015 22:20
Voiko tähän ketjuun ottaa osaa kauniilla kuvalla? Laiturilla, rottinkituoli,punainen shaali, vaalea nainen, pitkissä säärissä elastiset farkut, viehkeästi hymyillen. ; DDD
24.06.2015 21:57
Iltaa harmaan sateisesta Korvesta.
Yksi selvennys mielikuvitukseni luomasta hahmosta. Tuo profiilikuvan harmaa hahmo on kuin Juusolan Uunon ylioppilaskuva.
Aloituksella ajoin takaa, että sitä voisi värittää naiset naisellisemmaksi ja miehet miehiseksi.
Itse kunkin yo-kuvasta ei siis ollut kyse ; ) vaikka joku muukin asian siten ymmärsi.
24.06.2015 21:45
Eikö sinulla ole kännykässäsi mahdollisuutta valokuvien siirtoon esim. sellaista piuhaa jonka voit yhdistää läppäriin.
23.06.2015 23:27
Minusta kuvasi on viehättävä, nimimerkki tökerö ; )
23.06.2015 22:47
http://www.hs.fi/kotimaa/a1305964715260
Suomalainen nuori nainen. Olen myös nähnyt miehen kuvan ja tiedän hänen nimensä.
23.06.2015 22:39
No, kukin elää tavallaan. Esikoinen aikoi ladata minulle instagram-ohjelman. Siellä vaihdetaan valokuvia. Tykkään itse valokuvaamisesta.
23.06.2015 22:31
Kyllä mä ymmärsin, että minä tyhmä, vaan haitanneeko tuo ketään ei ainakaan minua. Laita sinä profiilisi huulipyöreenä toljottava lärvikuva, se sopii nimimerkille ohohh ja oijavoi.
23.06.2015 22:24
Minulla ei ole tapana kehua itseäni puskasta kehun jos tarpeen ihan omalla nimimerkilläni. Opin sen jo viiskymppisissä kun ykstypy töppäsi ja kehuen itseään nimimerkillään.
23.06.2015 22:20
366 / 371