Onnii

![]()
Aloituksia
661
Kommenttia
2150
- 1952
- 2052
- 352
- 852
Olen haaveillut sinusta koko viikonlopun
sen lisäksi, että olen haaveillut meidän olevan yhdessä, olen haaveillut meillä olevan tulevaisuudessa yhteinen kesänvie7051- 5451
Kauneimman unifilmin luoksemme toivon..
"Savanni nukahtaa iltapäivän kuumuuteen. Myös me nukahdamme, väsyneet leijonat. Peiton alle apinanleipäpuun katveeseen"1751Saanko esittää teille laulun?
Morsgrisar är vi allihopa, allihopa, allihopa. Morsgrisar är vi allihopa, allihopa och jag med. Jag med, och du med! J551Pitäisikö Vrouw Maria mielestäsi nostaa?
Mielestäni siitä voisi tehdä yhtähienon vetonaulan kuin Vasa-laivasta. Itämeri on hylkyjen aarrekellari, joka kätkee aal251- 4350
Tahtoisin olla Koala! Tiesitkö tämän
Koala viettää noin 20 tuntia päivästä nukkumalla tai lepäämällä. Se etsii kotipuustaan sopivan oksan tai oksanhaaran, jo4450Mukavaa alkavaa viikkoa! :).
"Ei syksy ole surua eikä kuolemaa, pitkän kesän jälkeen luonto levon saa. Jänis tekee jälkiään, järven peittää jää. Lu2450Hyvää viikonloppua! :).
________████████ _________ ███████ __________████████ …______██████████████ _____███▒▒░░░░░░░░▒ _______▒░░░░░ ⓤ░░ⓤ░▒ ___1450Olipas raskas työpäivä
Onnekseni jaksoin vaihtaa, puhtaat pehmeät puuvillaiset petivaatteet ennen töihin lähtöä. Mikä sen mukavampaa kuin pujah250- 2249
- 2049
- 2749
- 148
Mukavaa alkavaa viikkoa :)!
Ajatuksen kera: "Olemme täällä, mutta mikä tarkoitus elämällämme on? Me kaikki yritämme löytää oman paikkamme, ja siitä1148Uuno Kailaksen tuutilaulu tuudittamaan
sinut syvään uneen. Tuuti, tuuti pulmustain, tuuti häkkilintustain… —Maailma on häkki, Ettet syntynyt sä vaan siihen s848