Vapaa kuvaus

Aloituksia

661

Kommenttia

2150

  1. Mukavaa, että tuli lunta!

    Ei pöllömpää valoisuuden kannalta. http://img04.deviantart.net/d3d3/i/2013/041/2/8/ice_owl_by_w00den_sp00n-d5uijhx.jpg
    Ikävä
    6
    200
  2. On aika kierrähtää nukkumaan! :).

    Kauneimpia unia. http://giphy.com/gifs/sleep-hamster-oD50wiSWgM7Wo
    Ikävä
    9
    198
  3. Saako mennä takaisin nukkumaan? :).

    Väsyttää. http://giphy.com/gifs/cat-sleep-Yh39HZShKqJqg
    Ikävä
    10
    195
  4. Työpäivän jälkeen maistuu pienet

    ja ansaitut päiväunet.. http://www.quick-break.net/c/2013/03/07/Fox_stretching.jpeg
    Ikävä
    4
    195
  5. Oikein hyvää huomenta!

    Mukavaa perjantaita! :).
    Ikävä
    3
    195
  6. 22
    194
  7. Kauneimman unen luoksemme toivon!

    ┊┊┊┊┊╭╭╭╮╮╮┊┊┊┊ ❤ ┊┊┊┊┊╰╰╲╱╯╯┊┊┊┊ ┊┏╮╭┓╭━━━━━━╮┊┊ ┊╰╮╭╯┃┈┈┈┈┈┈┃┊┊ ┊┊┃╰━╯┈┈╰╯┈┈┃┊┊ ┊┊┃┈┈
    Ikävä
    35
    194
  8. Viikon kirjavalinta. Iceberg Slim: Parittaja

    Iceberg Slim, oikealta nimeltään Onni Robert Beck (4. elokuuta 1918 – 28. huhtikuuta 1992). Beckin lapsuus oli rikkinäi
    Ikävä
    8
    192
  9. Työpaikkani muistuttaa

    Amazonin sademetsää, ainakin kesäisin ilmastoltaan. ;).
    Ikävä
    10
    192
  10. Päiväkahveen aika :).

    https://www.flickr.com/photos/28074232@N06/8613472580/in/gallery-flickr-72157645846953449/ -
    Ikävä
    11
    191
  11. Olen väsynyt nainen!

    Tahdon pesääni unille ;). http://assets.inhabitat.com/wp-content/blogs.dir/1/files/2012/03/OGE-Birdsnest-02-537x402.jpg
    Ikävä
    18
    191
  12. Onnin origami haaste!

    https://youtu.be/iHQMzLUQMmg Taittele majesteettisen arktinen keisaripingviini! :).
    Ikävä
    6
    191
  13. Origami päivääsi!

    https://youtu.be/pfMGjjW4avc :).
    Ikävä
    6
    191
  14. Huomenta! :).

    Jotain juotavaa, että saa päivän käyntiin. http://giphy.com/gifs/morning-hungover-bDL3BsB4ViI2k
    Ikävä
    5
    191
  15. Tapio Rautavaaraa

    päiväänne! https://www.youtube.com/watch?v=x_ymt1Zl8S0 :).
    Ikävä
    4
    191
  16. Orava lahko etsii uusia jäseniä!

    Hei! Olisiko sinulla kiinnostusta liittyä lahkoon, joka palvoo oravia? Kokoontuisimme yhdessä mutustelemaan pähkinöitä j
    Ikävä
    11
    190
  17. Pidätkö pakkasesta? :).

    Mielestäni on kiva tassutella lumessa talviyössä, hiljaisuuden keskellä vain lumen narskuminen kenkien alla. Pakkanen n
    Ikävä
    25
    189
  18. Keskipäivän kahvitauko! ;).

    http://previews.123rf.com/images/bluehand/bluehand1104/bluehand110400007/9353220-panda-face-on-latte-art-drawing-coffee-
    Ikävä
    26
    188
  19. Mukavaa viikonloppua! :).

    https://49.media.tumblr.com/8498770c13ff1dcd26b1c7ee9f914a19/tumblr_mexj3dyyIk1rqulheo1_400.gif Itse kullekin!
    Tunteet
    6
    188
  20. Tänään on ollut mukava päivä :).

    --------------------------$$$$$$ ------------------------$$.......$$$ ---------------------$$$..........$$$ ---------
    Ikävä
    30
    187