Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

  1. Rauhaisaa lataantumista tarvitsen itsekin, mutta esim, oikeanlaisen kumppanin kanssa uskoisin, ettei se vaadi edes täydellistä yksin oloa, vaan onnistuu myös hänen kanssaan, koska.....

    Sitten jos taas miettii ihan sosialisoimista, niin kyllähän sitä mukana pysyy vähän kaikenlaisten kanssa, mutta riippuen persoonista kenen kanssa olet tekemisissä, niin joidenkin kanssa voi olo tulla nopeastikin "raskaaksi".....
  2. Silloin.... :)